petak, 9. listopada 2015.

Stamping Manicure with China Glaze When Stars Collide & Born Pretty Plate



Kako to obično kod mene biva, ja skoro svaki lak nadograđujem, tako da ni ovaj krasan China Glaze nije izuzetak.

Moram priznati da sam izvukla nekoliko pločica koje sam planirala koristiti za pečatiranje, no na kraju je odabir pao na ovaj uzorak paunovog perja.




Evo što sam sve koristila:
Born Pretty Stamping Nail Polish
Catrice 3 Ultra Stay & Gel Shine TC



Ukoliko i same poželite naručiti nešto s Born Pretty Store-a slobodno iskoristite moj Code za 10% popusta - EPSQ10!












A eto i par fotkica u hladu, čisto da steknete uvid kako lak izgleda ukoliko niste na direktnom suncu ili pod jakom rasvjetom.






I to je to :)

Moram priznati da sam prilično zadovoljna krajnjim efektom, a i na poslu sam dobila par komplimenata na račun manikure.


A kako se Vama sviđa?
Volite li pečatirati hollo lakove?
Ili ih više volite nositi solo?


Hvala Vam na čitanju :*



Broj komentara: 20:

  1. pre pre predivno, i hvala za kod <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti i nema na čemu :)
      Drago mi je ako će kome koristiti!

      Izbriši
  2. Hm, na ovakvoj bazi me ne podseća na paunovo perje već na neke mračne tajanstvene kosmičke simbole. Aj lajks it. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasan lak i na kraju prekrasna manikura :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme predivno! Ja se ne mogu nagledati tvojih fotki i manikura...čisto savršenstvo!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!!!
      Daleko je to još od savršenstva, ali trudim se :)

      Izbriši
  5. Divna kombinacija motiva i laka, deluje mi kao da su stvoreni jedan za drugog. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepa kombinacija, predivno! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Naletela sam na tvoju stranu, vise puta, ali tek sam sada razlistala dosta postova unazad...Manikiri su ti prelepi, uredni,kreativni i elegantni, fotografije prekrasne.cak, ako me pitas ne bih znala da se odlucim koji mi je lepsi. Mozes bez imalo problema da se nosis nekim svetskim nail-artistima koji su za mene nesto kao guru. Bravo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A joooj <3
      Sad si me baš razveselila :)
      Drago mi je da ti se blog i moj rad sviđa, poprilično se trudim oko svega pa mi je drago kad to netko primijeti!
      Čak si me posljednjom usporedbom i posramila, ja se ipak još uvijek ne svrstavam u tu 'klasu' :D
      Uglavnom, hvala ti puno!!! <3

      Izbriši