utorak, 28. kolovoza 2018.

BIOVITALIS Krema za kožu s borama 30+/40+



Prije par dana sam istisnula zadnje mrvice kreme iz bočice pa je vrijeme da napišem i svoje konačne dojmove.


Za početak možda riječ dvije o samom Biovitalisu za one neupućne. 
Radi se o Hrvatskom brendu, ja bih čak mogla reći i lokalnom, čija priča započinje u Turčinu pokraj Varaždina 1996. godine kad je majka trenutne direktorice Ivane Zagorec Kolednjak, ponudila tržištu prve prirodne proizvode za zdravlje i ljepotu. Kako to ponekad biva, majka je svoju ljubav prema prirodnim sastojcima, ljekovitom bilju, esencijama i proizvodima prenijela na Ivanu koja je kao magistra farmacije nastavila Biovitalisovo uspješno putovanje.

Sam naziv BIOVITALIS® sinergija je prirode (BIO) i života (VITALIS) kao temeljnih vrijednosti.

Da vas ne ugnjavim s previše informacija, ukoliko vas zanima nešto više, slobodno bacite oko na slijedeći LINK.

U Biovitalisovoj ponudi krema za njegu lica postoji pet različitih krema koje su namijenjene ciljanim "problemima":
- Krema za kožu s borama 30+/40+
- Krema za kožu s borama 50+/60+
- Krema za kožu s pjegama
- Krema za kožu s ožiljcima
- Krema za kožu s prištićima




Krema dolazi u količini od 40 ml, a cijena joj je 179,90 kuna.

Biovitalis kreme možete pronaći u svim ljekarnama u Republici Hrvatskoj. Ukoliko ih ljekarna trenutno nema, ljekarnik ih može naručiti putem sljedećih veledrogerija:
Medika d.d.
Oktal Pharma d.o.o.
Phoenix farmacija d.d.
Medical intertrade d.o.o.
Popis ostalih ljekarni koje drže Biovitalis možete pronaći na slijedećem LINKU.

A možete ih i naručiti na Biovitalisovoj web stranici.




S obzirom da sam ja ipak već „teta u godinama“ i bližim se četrdesetima imala sam priliku isprobati kremu namijenjenu koži s borama 30+/40+.
Iz Biovitalisa kažu da krema zahvaljujući intenzivnom lifting svojstvu pomaže koži zadržati mladolik i blistav izgled, pritom usporavajući proces starenja. Učinkovito korigira postojeće bore, a usporava i nastajanje novih.
100% sastojaka odgovara standardima prirodne kozmetike, a krema je bez parabena, parafinskog ulja, vazelina i sintetskih sastojaka.





Krema dolazi u bezzračnoj bočici kako bi se sačuvala njena svježina, a bočica je pak upakirana u kartonsku ambalažu. Kartonska ambalaža kao i sama bočica sadrže sve bitne informacije koje bi vas mogle zanimati – od količine, sastava, roka trajanja, primjene…

Krema se dozira uz pomoć pumpice što je odlično, no ja imam zamjerku na količinu proizvoda koja se istisne. Naime količina jedne pumpice je meni osobno malo previše, s time da ja mažem i lice i vrat, tako da sam ja pumpicu pritiskala (otprilike) do pola.

I bilo bi mi draže da je bočica barem na jednom bočnom dijelu prozirna kako bi se mogla pratiti potrošnja odnosno stanje koliko kreme još ima.





Krema je lagane tekstura te se vrlo lako razmazuje, no primijetila sam da je za brže upijanje treba lagano umasirati u kožu. Osim što se brzo upija, krema ne isušuje lice, nije mi napravila nikakav nered u smislu prištića i začepljenih pora te ne ostavlja onaj ljepljiv film na koži što je super, pogotovo na ovim visokim temperaturama. 
Sviđa mi se kako krema odlično funkcionira s ostatkom moje rutine, znači sa esencijama i serumom koje stavljam prije te sa kremom sa SPF-om i puderom koje stavljam nakon kreme. Znalo mi se dogoditi da mi puder na neke kreme ne sjedne dobro pa se teško razmazuje i blenda a s vremenom počinje i mrviti. S ovom kremom to nije slučaj.

Možda bih kao prava cjepidlaka mogla napisati da je nedostatak SPF zaštite kod ove kreme minus pogotovo u ovom sunčanom periodu, no s obzirom da je krema uistinu lagane teksture i da imam prilično dobru postavu krema za zaštitu od sunca neću se previše žaliti. Osim toga, riječ je o 100% prirodnoj kremi pa ukoliko bi se dodavala u formulaciju i SPF zaštita, bojim se da više ne bi bila 100% prirodna. Hmmm, ili bi?

Sastav:




Mislim da sam previše navikla na fine umjetne i sintetičke mirise krema, tako da je ispočetka miris ove kreme bio pravi šok za moj nos. Naime krema miriši skroz prirodno i biljno i miris se na koži zadržava još par minuta nakon nanošenja, no onda lagano nestane. Bližnjima, kojima sam je gurnula pod nos, miris se prilično sviđa, međutim meni je ispočetka bio malo prejak. Kako to bude, s vremenom sam se navikla na njega i pred kraj bočice više ga uopće nisam doživljavala. Mislim da bih sad bez problema mogla nastaviti u istom tonu, odnosno mirisnim notama :).





Što se samog učinka tiče, ja sam vrlo realna osoba pa nekih velikih očekivanja nisam imala. Svjesna sam svojih godina, tipa kože i protoka vremena i trudim se ne zamarati previše starenjem. 
Nadala sam se da je krema dovoljno hidratantna za moju suhu kožu – je, da ne ostavlja ljepljiv film na koži – ne ostavlja, i da me neće iritirati i peckati – nije.

Činjenica je da mi koža izgleda bolje! 
Primjećujem da je hidratizirana, elastičnija i jedrija. Bore nisu nestale, neću vas lagati, ali zbog dobre hidratacije nisu toliko izražene i duboke. Ja sam suhokožac i često imam periode kad su mi bore ispod očiju i nazolabijalne bore (bore koje idu od nosa prema vanjskim rubovima usana) prilično izražene i duboke, no zahvaljujući ovoj kremi kao i ostatku esencija i seruma koje rotiram u svojoj rutini, u posljednje vrijeme neke bore ni ne primjećujem.  




I za kraj, ono što je meni posebno simpatično je što na ambalaži stoji i informacija tko je razvio formulaciju za kremu. 
Nekako mi taj detalj kremi daje jedan osoban štih. 
Naime glavni „krivac“ za sve formulacije je sama direktorica Biovitalisa Ivana Zagorec Kolednjak mag.pharm..




Već sam nekoliko puta pisala da me strašno smetaju hiperpigmentacijske mrlje koje su se s godinama razvile na mom licu, tako da razmišljam da kad sunce malo smanji svoj intenzitet kupim i isprobam Kremu za kožu s pjegama.

I to je to!
Ukoliko mi je nešto promaklo i ukoliko imate kakvih pitanja, stojim vam na raspolaganju u komentarima!


Hvala Vam na čitanju :*


Broj komentara: 16:

  1. Nice post thank you Barbara

    OdgovoriIzbriši