nedjelja, 25. listopada 2015.

Matching Manicures Sunday - Halloween Manicure



Kao što ste već zaključili ovonedjeljni MMS zadatak je Halloween manikura!

Iskreno, nisam fan halloweena i ne obilježavam taj dan, tako da sam planirala preskočiti današnji zadatak.
No, onda sam si mislila da nije poanta u tome da li ja obilježavam taj dan ili ne, nego je poanta da isprobam nešto novo i pokažem svoju kreativnost, te da nas se što više priključi zadatku...

Nisam željela raditi neku 'slatku' manikuru s bundevicama i vješticama, već sam željela malo 'konkretniju' manikuru!


I tako, na kraju sam u par minuta složila ovo na noktima...




Evo što sam sve koristila:

MOMENT rosa pastel
essence studio nails fix it! nail glue
ANNY 070 Secret
Kistić za nail art
Metalna rašpica za nokte
Kliješta za nakit
Zemlja

Kako nemam umjetne nokte odlučila sam koristiti 'nokte' s wheel boarda.
Prvo sam ih prelakirala u roza boju.
Zatim sam ih uz pomoć kliješta poskidala.
Uz pomoć kliješta i metalne rašpice sam oblikovala nokte da odgovaraju mom obliku i malo ih skršila.
Zatim sam ih uz pomoć essence ljepila pričvrstila na moje.
Uz pomoć kistića i crvenih lakova sam crtala krv na ispucala i ranjena mjesta.

I za kraj malo rovala po teglicama s cvijećem :D













I to je to :)

Iskreno, iako nisam fan halloweena, moram priznati da sam poprilično zadovoljna kako mi je manikura uspjela i baš mi je žao što je nemam priliku prošetati gradom! :D


Kako se Vama sviđa???
Obilježavate li Halloween?
Biste li svoje nokte 'maskirale' u ovakvu manikuru?


Nemojte propustiti i uratke ostalih kolegica blogerica!
(Linkovi na dnu posta)


Hvala Vam na čitanju i ugodan Vam ostatak vikenda :*


Broj komentara: 47:

  1. Brutalno dobro! Nebi nikada od tebe ocekivala ovakvu manikuru, poznavajuci koliko voliz urednost :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj da znaš da se moj OKP bunio kad sam je radila :P

      Izbriši
  2. WOW!! Predobroooo! Svaka čast, bolje nisam vidjela. Fakat izgledaju strašno i ful autentično.

    OdgovoriIzbriši
  3. hejj! :)
    nemam blog i nikada ništa ne komentiram, iako volim pogledati, ali tvoje manikure su vrh, svakoj se iznova divim koliko je dobra, koliko je strpljena i truda uloženo u svaku, svaka cast!
    i ova danas je isto wow, svaka čast na ideji^^
    morala sam prokomentirati, jer eto, zbilja su sve do jedne odlične!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Petra hvala Ti puno što si izdvojila malo svog vremena i prokomentirala :)
      Vesele me i zanimaju komentari čitateljica izvan blogosfere :*

      Izbriši
  4. Ja sam kao i obično ostala bez teksta :D

    OdgovoriIzbriši
  5. To je to, to je to! :D I neznan jesan li jedina, ali ovo san ja od tebe očekivala, nikakav pumping spiced pečatirani motiv aww yes :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa s obzirom da je ovo izvan moje 'udobne zone', vjerujem da su mnogi iznenađeni :)))
      Hvala ti puno :)
      Ako si ti zadovoljna ovom izvedbom, onda sam pogodila u sridu :D :*

      Izbriši
  6. Sam pogled na polomljene nokte mi je scary, a kamoli ova krv hehe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba uzeti u obzir da su nokti čitavi a ovo crveno je lak :P :D :P

      Izbriši
  7. pravo si mi iznenađenje. od elegancije do strasnih manikura, nekako to nisam navikla kod tebe, ali manikura je odlična kao i svaka tvoja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Očito sam mnoge danas iznenadila!
      (Što mi je djelomično i bila namjera :))

      Izbriši
  8. Okej, ovo nisam očekivala od tebe i time je moje oduševljenje veće.

    OdgovoriIzbriši
  9. Aaaaaaaaaaaaaaaa izgleda baš bolno :D Savršeno napravljeno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bitno je da samo tako IZGLEDA, a u stvari uopće nije bolno ;)

      Izbriši
  10. Ovo je predobro!! :) Ja bi ih furala, samo da plašim i unervozam druge. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da znaš da sam bila u napasti da tako odem na posao :P

      Izbriši
  11. Ovo je toliko odvratno da nemam reci! :O Sjajno si ovo odradila. :) Bila sam ubedjena da si iskoristila kafu umesto zemlje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne ne, ne pijem kavicu, ali zato imam puno biljčica :)

      Izbriši
  12. Jao kad sam videla te okrzane nokte, jeza me prošla! Onda pročitah da su tipse :D Sjajna ideja i jezivo dobra izvedba ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!!!
      Ne pada mi na pamet tako prirodne nokte iskasapiti :P

      Izbriši
  13. Suzana s prljavim rukama i slomljenim noktima... e nakon ovog sve je moguće ;)
    šokantno dobra manikura <3

    OdgovoriIzbriši