petak, 16. listopada 2015.

CATRICE 99 Sweet Macaron Sin



Danas je na redu još jedan krasan jesenski lak - CATRICE u nijansi Sweet Macaron Sin.

Istina, boja nije baš 'moja', no ugodno sam se iznenadila kako dobro skupa funkcioniramo :D

Ovaj lak je novitet u ovosezonskoj Catrice postavi, a ja sam ga izdvojila za ovogodišnje jesenske favorite!


Iskreno, ne znam što bih više napisala o Catrice lakovima, a da do sad nisam spomenula ili da vi to još ne znate, pa evo samo par općih činjenica.

Lak je odlično pigmentiran i vjerujem da će većina vas biti zadovoljna samo s jednim slojem, međutim kao što već znate, ja sam cjepidlaka i uvijek lakiram dva sloja.

Lak je krasnog kremastog finiša bez šljokica i shimmera.

Vjerujem da će djevojkama tamnije puti ovaj lak izgledati poput nudača, međutim na meni on ipak vuče na smeđe.

Nadlak nisam stavljala jer slijedi nadogradnja...

'Nova' četkica je baš po mom guštu, srednje duga, srednje debela, mekana i zaobljeno rezana.




Catrice lakovi dolaze u količini od 10 ml, a cijena im je 19,90 kuna.
Mogu se kupiti u drogerijama koje drže Catrice kozmetiku - DM, Kozmo, Müller, Bipa...
(Ne sva prodajna mjesta!)











I to je to, bez previše priče :)


Kako Vam se sviđa ovaj kestenjasti ljepotan?
Je li koji Catrice lak iz nove postave svoje mjesto pronašao i u Vašoj kolekciji?


Hvala Vam na čitanju :*



PR uzorak

32 komentara:

  1. Ajmee kako divna boja, a moram ti pohvaliti i slike! Svaka čast, baš si me sad privukla na taj lakić :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista divna nijansa....ali na tvojim noktima (i slikama)svaki lak izgleda prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista divna nijansa....ali na tvojim noktima (i slikama)svaki lak izgleda prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista divna nijansa....ali na tvojim noktima (i slikama)svaki lak izgleda prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvo, nijansa laka je baš predivna svakako cu ga staviti na WL, ali ajme meni slike su ti toliko prekrasne! Posebno druga, koju akda sam vidjela sam skoro pala na dupe koliko je predivna i pozadina i sve. Koji su tvoji trikovi da su ti slike toliko prekrasne? Koji fotic koristiš? Stvarno do sada, najljepše slike koje sam vidjela na beauty blogu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Dosta se trudim oko fotografija!
      A opremu s kojom fotkam sam spomenula u postu 'O meni/About Me).
      Nemam neke tajne, trudim se fotkati na dnevnom prirodnom svjetlu, ne na direktnom suncu, bez blica i dosta se igram postavkama...

      Izbriši
  6. Baš lepo izgleda, složiću se da je pravi jesenji, uklopio se u ambijent. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Inače mi ovakve boje nisu baš omiljene, ali ova nijansa mi se baš sviđa i tebi odlično stoji! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno ni meni nisu omiljene, ali i meni se sviđa kako mi stoji :)
      Ponekad se dam iznenaditi :D

      Izbriši
  8. Zanimljiva nijansa, zaista ti lepo stoji. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja se svaki put divim tvojim savrsenim noktima, slikama i preciznoscu, ali mi glupo da ti to pisem na svakom postu XD
    Meni je ova boja super, definitivno bih ga nosila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      S obzirom da sam cjepidlaka i ja se dosta trudim oko preciznosti :)

      Izbriši
  10. Odlicna boja za jesen, imam slican iz Avona nijansu.. SLike su predobre :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja obožavam nude lakove za nokte i ova nijansa je baš lijepa!! Super post :*

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako lepa boja, steta sto mi Catrice nemamo u Srbiji :/

    OdgovoriIzbriši
  13. ovo definitivno ne bi bio moj prvi izbor, ali sviđa mi se kako izgleda na tebi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hallooo nije ni moj prvi izbor, ali gle kad dobro stoji!?!

      Izbriši
  14. Sviđa mi se kako izgleda, prava jesenja boja.

    OdgovoriIzbriši
  15. Tebe pratim jer si mi najbolja blogerica svezi noktiju, odnosno manikure. Lookovi na noktima su izmišljeno lijepi, a fotografije melem,za oči.

    OdgovoriIzbriši