nedjelja, 18. listopada 2015.

Matching Manicures Sunday - Fall Leaves Manicure



Danas u sklopu nedjeljnog zadatka na noktima nosimo motive lišća.
Ja sam se odlučila nadograditi Catrice Sweet Macaron Sin koji sam Vam pokazala u prethodnom postu.

S obzirom da lak i bojom i imenom asocira na jesen, a i sama sam ga uvrstila u jesenske favorite, bilo je logično da manikura krene u tom smjeru...

S obzirom da mi crtanje baš i ne ide, odlučila sam se pečatirati motiv lišća s krasne Born Pretty pločice BP-19.




Evo što sam sve koristila:
Catrice 99 Sweet Macaron Sin
Catrice 59 First Class Up-Grape
Catrice 650 Goldfinger
Catrice 3 Ultra Stay & Gel Shine TC


Ukoliko Vas je ova manikura zainteresirala da i same posjetite Born Pretty Store i kupite neku od pločica, ili nešto za vaše buduće manikure, slobodno prilikom kupnje iskoristite moj Cupon kod za 10% popusta - EPSQ10.












I to je to :)

Nadam se da Vam se sviđa i ova nadogradnja!
A također Vas pozivam da popratite i uratke ostalih blogokolegica!!!

Što kažete na manikuru?
Volite li jesen?
A jesenske motive na noktima?


Hvala Vam na čitanju :*


Broj komentara: 27:

  1. Zlatni pečat je možda malo suviše diskretan za moj ukus, ali zato ostalo izgleda besprekorno, kao i svi drugi tvoji manikiri.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, ja nisam ljubitelj zlatne boje iz tog razloga sam zlatni pečat stavila diskretniji.
      Razmišljala sam i bi li ga uopće stavljala ali baš mi se svidjela ideja double stampinga, pa...

      Izbriši
  2. Nokti su ti prelepiiiI! Sara je predvna, prava jesenja! ZAljubila sam se :) <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Double stamping rastura! Sa nadogradnjom mi je bazni lak fantastican, stvarno si odlicne boje odabrala da sve odise jesenskim stihom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš su lijepi, dala si mi ideju kaj daa ja radim sa svojima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago ako sam ti poslužila sa inspiraciju :)

      Izbriši
  5. Baš mi se sviđa manikura. I pločica je odlična :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jep, pločica je baš super!!!
      Imam već i neke nove ideje što s njome :)

      Izbriši
  6. nije mi jasno...možeš li dakle raditi štambiljanje sa lakovima koji nisu stampy? ja probala nekidan sa starom sestrinom pločicom essence, i sad ne znam je li stvar u tome da je ona stara i dotrajala i izgrebana ili čemu, ali nisam uopće uspjela ništa naštambiljat...ja sam mislila da je stvar u tome da nemam stampy lakove...već sam probala s najobičnijim lakovima...manikura ti je savršena, sve boje koje ja volim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu raditi stamping s bilo kojim lakom koji nije previše rijedak (a takvih je jakoo malo!).
      Mislim da je do pločice, stare essence pločice su i meni loše.
      A možda je i do pečata, meni essence pečati nisu baš nešto, a možda mu je površina preglatka pa je probaj malo porašpati da bolje 'diže' uzorke...

      Izbriši
    2. ok, dakle trebam gušći lak, to nisam znala, u zadnjih par dana mi je više ljudi reklo da im stare essence pločice ne valjaju...ako je pečat onaj gumeni dio, njega sam uzela s ebaya i super je onako kao haribo gumeni bonboni, fantastičan...puno bolji od essenceovog...na koji način izrašpat pečat? to prvi put čujem,...

      Izbriši
    3. A gle, recimo ovaj zlatni catrice je nešto rjeđi i malo slabije pigmentirani, no ja i njime mogu pečatirati!
      A pečat malo porašpaš s grubljom stranom rašpice za nokte, tek toliko da ne bude skroz gladak, jer onda lakše diže uzorke.
      I predlažem ti da kupiš neke druge pločice. Novija izdanja essence pločica su nešto bolja, iako ne i savršena, no MoYou i Born Pretty pločice su odlične.

      Izbriši
    4. ma naručila sam s ebaya pločice, bile jakooo jeftine, došle jučer i poludila sam...pločica je pod prstima skrooz glatka, uopće nemaš dojam da je išta u nju otinuto...fakat ne kužim...probala sam i normalno nisam uspjela...ne znam šta bi rekla, baš bačene kune...

      Izbriši
    5. Da, na žalost, neke ebay pločice nisu vrijedne pažnje.
      Zato ti i preporučam BornPretta i MoYou, jesu skuplje, ali vjeruj mi vrijede svakog novčića!!!

      Izbriši
  7. Divna kombinacija. A i sam motiv super izgleda, baš sam ga i sama nedavno pečatirala. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Morala sa ostaviti komentar jer je ovo PRELIJEPO! Kombinacija boja, motiv, sve! Stvarno si sjajna <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna manikura. Ovi zlatni detaljčići stvarno daju onaj final touch! Odlično!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, bez zlatne mi je bila malo preprazna manikura :D

      Izbriši
  10. ista pločica, ista sličica ;)
    krasna manikura, no ne bi mi smetalo ni da je ta zlatna malo uočljivija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj znaš da nisam baš fan zlatne, tako da je meni baš super ovako u tragovima :P

      Izbriši