ponedjeljak, 5. listopada 2015.

Essence TE ¡ARRIBA! Skittlette Manicure



Još jedna prošlotjedna manikura :)

Kao što sam već napisala, nisam baš od baby roza boje, pa sam essence TE 01 hola, guapa lak ipak odlučila malo začiniti :)

Odlučila sam koristiti samo lakove iz Essence TE ¡ARRIBA! kolekcije.




Evo što sam sve koristila:
Essence TE ¡ARRIBA! 02 macarena mint
Essence TE ¡ARRIBA! 01 chica bonita
Essence točkalica




Znači, na mali prst i palac sam dodala 01 chica bonita nadlak u dva (hmmm ili tri, ne sjećam se više) sloja.
S kažiprsta sam skinula rozi lak pa sam nalakirala zeleni.
I na prosti prst i prstenjak sam točkala točkice, od debljih i gušćih pa do manjih i rjeđih, nešto poput točkastog ombrea :)

Znači, riječ je o brzoj i vrlo jednostavnoj manikuri!











I to je to :)

Nadam se da Vam se sviđa!
Namjerno nisam željela ništa pečatirati (iako mi je palo na pamet), već sam željela napraviti manikuru koju može napraviti apsolutno svaka od vas!
Ukoliko je nemate, umjesto točkalice, može vam poslužiti i pribadača/gumbešnica/gombačica ;)


Kako Vam se sviđa ova kombinacija?
Volite li skittlette manikure?


Hvala Vam na čitanju :*


PR uzorci

Broj komentara: 15:

  1. Manikura je prekrasna, ovaj plavi ili zeleni lak :) je odličan ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mint/tirkizno/zeleni :) :D
      Ovisi pod kojim kutem i pod kakvom rasvjetom :)

      Izbriši
  2. FANTAZIJA. SAN SVIH SNOVA.


    NEMAM VISE TEKSTA... IDEM OPET UZIVATI U SLIKAMA.... :DDDDDDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
  3. Tačkanje je savršeno po mom ukusu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa s obzirom da boje baš i nisu (pretpostavljam, jelte) i to je nešto ;)

      Izbriši
  4. Kombinacija boja je vrlo efektna, sviđa mi se (iako je ne mogu baš zamisliti na sebi). :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno meni baš ta mint/tirkizno/zelena ne stoji, ali u kombinaciji s nekom drugom je čist ok :)

      Izbriši
  5. Super je, odlična kombinacija! :)

    OdgovoriIzbriši