petak, 30. listopada 2015.

Stamping Manicure with essie bahama mama & Born Prety Plate BPL-028



S obzirom da sam essie bahama mama lak samostalno nosila već nekoliko puta, ovaj put sam ga odlučila nadograditi.

Kako sam prije par dana dobila nove pločice s Born Pretty Store-a, bilo je logično da ga nadogradim pečatiranjem.


No, ovaj put sam se ipak odlučila malo poigrati pečatiranjem.
Naime do sad sam uvijek pečatirala uzorak preko cijelog nokta, pa sam odlučila malo eksperimentirati i vidjeti kako bi manikura izgledala kad bih na neke nokte stavila samo dio uzorka.




Evo što sam sve koristila:

essie millionails
Catrice Ultra Stay & Gel Shine Top Coat*




Moram priznati da sam oduševljena novom Born Pretty stugalicom!
Poprilično je fleksibilna te lijepo i ravnomjerno rasporedi lak za pečatiranje u urezani uzorak i odstrani višak.

O pločici nemam reći ništa više, a što do sad već nisam rekla  - uzorak je lijepo, ravnomjerno i dosta duboku urezan i uz dobar pečat, stvarno ga nije teško prenijeti na nokat!

Ukoliko i same odlučiti naručiti nešto s Born Pretty web shopa, slobodno iskoristite moj kod za 10% popusta  - EPSQ10  :)












I to je to :)


Iskreno, još uvijek nisam sama sa sobom na čisto sviđa li mi se ovakva manikura ili ne, no mislim da je odlična promjena od klasičnih pečatiranih manikura.


A što vi mislite?
Da ili ne za djelomično pečatirane nokte???


Hvala Vam na čitanju :*


Mala Palčica


* PR uzorci

Broj komentara: 16:

  1. Prelijepa manikura kao i pločica. :) Sviđa mi se djelomično pečatiranje, čini manikuru zanimljivijom. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      I ja mislim da je fora, malo za promjenu :D

      Izbriši
  2. ja sam kupila nedavno dvije born strugalice (komplet) jer me baš zanimala kakve su u odnosnu na onu koju imam od ukrajinskog pečata, i meni nije dobra uopće, nebo i zemlja u odnosu na ukrajinsku s kojom sam prezadovoljna :)

    djelomično pečatirane nokte volim ukoliko su uzorak i lak dobro iskombinirani...

    vidim da si ti zadovoljna bijelim born lakom, meni se ne sviđa što nije jače pigmentiran (vidim na slikama da se slabije "vidi"), puno draži mi je konad, ali otkako sam sad otkrila el corazon lakove oni su mi još draži i crni i bijeli...

    essie bahama mamu obožavam,i to mi je jedan od dražih lakova i baš mi je drago da sam ga osvojila na nagradnoj igri..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost El Corazon mi je nedostupan, tako da se snalazim onime što imam...

      Izbriši
  3. Prekrasna nijansa Essie laka :D Meni je baš Š nedavno poslala Sexy divide kojeg želim probat al se moram malo odmorit od ljubičasti lakova :D
    Strugalica mi lipo izgleda, baš san se zainteresirala za nju, trenutno za struganje koristin staru kreditnu karticu, nekako mi je najlakša za koristit sa ovim mojim notkima (polako rastu yaaay :Đ).
    Ovako pečatiranje mi je famozno, sridnjak mi je najlipši daleko, baš mi se sviđa :D
    Cila pločica, odnosno uzorci mi izgledaju ko tabletići hahhaha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je ova strugalica bolja od kartice jer je fleksibilnija pa ne samo da ostruže višak laka već ga lijepo rasporedi u utore!

      I da, baš je ko heklani tabletići, zato sam je i naručila jer mi je pomalo vintage i podsjeća me na djetinjstvo :)

      Izbriši
  4. kak smo danas fensy šmensy ;)
    me like it :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno si uklapala taj uzorak, baš mi se dopada. Veoma je originalan manikir.

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam ovaj grebač i nemam nameru da ga menjam. :)
    Zanimljiva ideja, valja nekad probati i nešto malo drugačije. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, ponekad mislim da sam vam već dojadila s pečatiranjem, ali što ću kad ga toliko volim :D

      Izbriši
  7. Odlična mi je ova manikura! Jako lijepo parcijalno pečatiranje, super iskombinirano i uopće ne vidim razlog da netko bude protiv :) Definitivno mi ova tvoja izvedba ulazi u favorite!

    OdgovoriIzbriši
  8. Fenomenalno...no moze jedna preporuka, s cime najbrze sušiš lak :-D. Naime sve super, imam one Essence kapi, no svejedno mi se barem negdje upropasti manikura nakon nekog vremena grrr.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, ne koristim ništa za brže sušenje :)
      Ja sam strpljiva osoba :D

      Izbriši