srijeda, 14. listopada 2015.

essence 47 va-va-voom



Vrijeme je za još jedan lak iz jesenskih favorita!

Danas sam se odlučila pokazati vam krasan essence lak u nijansi 47 va-va-voom koji je dio nove postave za jesen-zimu.


Vrijeme je takvo kakvo je - pravo jesensko, i već danima nije bilo ni tračka sunca, pa ne uspijevam ni jedan lak fotografirati kako treba!
Zbog toga sam jako nesretna i jadna jer mi fotke ispadnu loše pa nemam volju ni postove pisati...





Već sam u nekoliko navrata pisala da jako volim krasnu paletu boja essence lakova, no da ne volim njihov kratak vijek trajanja na mojim noktima.
Međutim, moram priznati da me ovaj lak uistinu iznenadio jer mi je na noktima bez ikakvih oštećenja trajao puna tri dana - što mi se do sad još nikad nije desilo!!!

Lak je ooodlično pigmentiran i pokrivan je već u jednom sloju, no ja sam se ipak odlučila staviti dva (navika, ništa više!).

Iako uvijek stavljam bazni lak, iskustvo me naučilo da ispod nekih mat lakova, kao i većine hollo lakova bazni lak ne paše, pa sam ga ovaj put preskočila.

Također, zbog specifičnog polu mat finiša, nisam stavljala ni nadlak!

Kao što sam već napisala, lak je izrazito pigmentiran, i boja je baš krasna i 'bogata', a kad se osuši finiš mu je nešto između kremastog i mat.
Definitivno nije mat poput lakova iz essence TE iARRIBA! kolekcije, no nije ni kremast, dakle - nešto između.

Zbog tog sam ga finiša odlučila nositi samostalno bez nadogradnje :)




Što se sušenja tiče, mislim da mu je brzina sušenja slična cijeloj essence the gel nail polish liniji.
Nakon što sam nalakirala prvi sloj na obje ruke, odmah sam lakirala i drugi, a zatim sam čekala 5-10 minuta dok lak nije bio u potpunosti suh.

Četkica mu je standardna za essence lakove - nešto kraća, gusta i blago zaobljeno rezana što jako odgovara mom poprilično izraženom U luku uz korijen nokta.

Lak dolazi u količini od 8 ml, a cijena mu je 12,90 kuna.











I to je to :)

S obzirom na ne previše obećavajuću prognozu, na kišu i sivilo koji se već danima vuku, nisam previše sigurna kojim intenzitetom ću pisati postove.
Iskreno, najradije bih spavala zimski san te da me probudite kad sve počne lagano zelenjeti :D

Nadam se da vam se ovaj essence lakić sviđa, jer eto, mene je baš ugodno iznenadio!


Jeste li već kupile i isprobale ovu nijansu?
Ima li neka druga koja vam je zapela za oko iz nove postave???


Hvala Vam na čitanju :*



PR uzorak

Broj komentara: 14:

  1. Predivan je kao i tvoji nokti, ali mislim da to svaki put napišem kad ih vidim :D
    Slike su ti divne bez obzira na vrijeme. Ja sam baš nezadovoljna kako meni ispadaju ovih dana pa se ni meni ništa ne tipka :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma stvar je u tome što ZNAM da bi mogle biti i puno bolje! :)

      Izbriši
  2. Finiš mu je zanimljiv, a boja super razbija sumorno vreme.

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja bih mogla u zimski san komotno od sad pa do februara :)
    ODlican je lak, dopada mi se boja, i neoj da se bedacis oko slika, uspela si da preneses utisak :*
    fashionovertherainvow.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha ideja o zimskom snu svakim danom djeluje sve primamljivija!!!

      Izbriši
  4. Privlači mi je jako "soft matt" finiš, ali pod drogerijskim svetlom mi boja nekako uvek suviše vuče na rozikasto, dok je na tvojim slikama divno crvena. Razmisliću još jednom o ovom laku. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A gle, ovisi di ga gledaš.
      Vani (sad dok je sve sivo i oblačno) izgleda skroz narančast!

      Izbriši
  5. Nijansa savrsena... Morat cu ga i ja isprobati
    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. sviđa mi se, što zbog finiša, što zbog jednog sloja :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan...nego da se osvrnem na dugotrajnost, odkad sam otkrila nadlak (Essence, Evelin), Essence lakovi mi izdrže od 3-5 dana na noktima bez problema ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je zbog tebe, no meni i s nadlakom traju tek dan, maksimalno dva!

      Izbriši