srijeda, 4. svibnja 2016.

AVON Gel Shine lakovi - sve nijanse



Od danas je u novoj AVON kampanji dostupna nova kolekcija lakova - Gel Shine.


Riječ je o "starim" Gel Finish lakovima s novom poboljšanom formulom te s njegujućim omega uljima.

Većina nijansi je odlično pigmentirana te će mnoge od vas biti zadovoljne s tek jednim slojem laka, dok će one (poput mene) malo zahtjevnije lakove lakirati u dva sloja.

Ono što moram naglasiti je da lakovi imaju divan finish te vam nadlak uopće neće trebati, iako ga naravno možete staviti kako biste još malo produljile trajnost laka na noktima.
Ukoliko stavljate nadlak, svakako vam preporučam novi Avon Gel Shine Lasting Finish Top Coat koji produljuje trajanje laka, kažu iz Avona čak do dva puta.
Ja ga za sad još uvijek nisam toliko detaljno istestirala pa vam to ne mogu sa sigurnošću tvrditi, ali mogu reći da je i nadlak divne teksture te da krasno zaglađuje "bazni" lak i daje divan završni sjaj.

S obzirom da ni jedan od lakova nisam nosila duže od dva dana - ipak sam napravila swatcheve za dvadeset nijansi u manje od tjedan dana, ništa više vam ne mogu napisati o njima.


Kao što sam napisala, lakovi su dostupni u novoj AVON kampanji 7/2016 koja traje od 04.05. pa do 24.05., a možete ih kupiti po akcijskoj cijeni od 39 kuna.
(Regularna cijena im je 48 kuna)
Također možete kupiti bilo koja dva laka za 50 kuna, te bilo koja tri laka za 57 kuna.
(Što vam se u svakom slučaju više isplati! :))





Kolekcija Gel Shine lakova se sastoji od 20 nijansi, od kojih je 14 "starih" te 6 novih.

Nove nijanse su:

Mint To Be
Rain Washed
Citronized
Emerald City
Sapphired Up
Orange You Crazy





Lakovi dolaze u količini od 10 ml.

Četkica im je standardna za sve Avon lakove, srednje duga, srednje široka i ravno rezana.
S obzirom da imam popriličan broj Avon lakova (očito!) ja sam se s njom već poprilično sprijateljila te nokte nalakiram bez problema i bez previše nereda!




Pa krenimo redom abecednim redom uz napomenu da su lakovi prikazani bez nadlaka!


- Barely There -


Barely There je bež smećkasti lak, rekla bih neutralnog tona.
Za potpuno sam prekrivanje stavila dva sloja.











- Citronized - 


Citronized je nova nijansa u Avon postavi, a riječ je o zelenkastom laku s dosta žućkastog pigmenta u sebi.
Divno je pigmentiran i divno se maže i moram priznati da mi je jedan od favorita!
Također sam stavila dva sloja.











- Dazzle Pink -


Dazzle Pink je nešto manje pink nego što to sam naziv sugerira.
Blago je ružičaste boje s sitnim srebrnkastim shimmerom koji se na noktu ne primjećuje previše.
Dazzle Pink sam lakirala u tri sloja, no vjerujem da će mnoge od vas zadovoljiti i samo dva sloja.











- Emerald City -


Emerald City je također nova boja u ovoj kolekciji.
Uživo mnogo ljepši i jako mi je žao što nisam uspjela uloviti svu njegovu raskoš.
Nažalost vremenski uvjeti posljednjih dana nisu idealni za fotografiranje...
Recimo samo da je boja nešto intenzivnija nego na fotografijama.
Nosim ga u dva sloja.











- Fabulous -


Fabulous je divan crvenkasti lak koji pomalo vuče na boju maline.
Na dnevnom (oblačnom) svjetlu je hladnog tona, dok pod toplim rasvjetom poprimi toplu boju maline.
Nosim ga također u dva sloja.





  





- Fire Cracker - 


Fire Cracker je crveni lak narančastog tona.
Za moj ukus je previše hladnog tona, iako po nazivu to ne biste zaključili.
Nosim dva sloja.











- Iceberg White - 


Iceberg White je klasični (korektor) bijeli lak.
Ovo mi je jedan od tri najdraža bijela laka i iskreno uvijek doma imam dvije bočice jer ga često koristim kao bazni lak za razne manikure.
Divno je pigmentiran i odlično pokriva već u jednom sloju iako ja uvijek stavljam dva.











- Lavender Sky - 


Kao što mu i naziv kaže Lavender Sky je lak boje lavande s primjesom plavog tona u sebi koji do izražaja dolazi tek pod hladnom rasvjetom kao i za tmurnog vremena.
Imala sam sreće pa sam ga uspjela fotografirati u onih 6 i pol minuta kad se pokazalo malo sunca.
Također ga nosim u dva sloja.











- Mauvelous -


Već i vrapci na grani znaju da mi je Mauvelous jedan od apsolutnih Avon favorita te ste ga mogle vidjeti već nekoliko puta na mom blogu.
Zašto? Prosudite same! :)
Nosim ga u dva sloja.











- Mint To Be - 


Mint To Be je još jedna nova nijansa koja me moram priznati jako ugodno iznenadila.
Kad sam prvi put vidjela ovaj lak bila sam ga otpisala jer sam mislila da mi neće dobro stajati poput većine takvih lakova, no ima nešto u njemu što se dobro slaže s mojim tenom tako da mogu mirne duše reći da ću ovo ljeto i ja nositi mintasti lak na svojim noktima!!!
Divne je kremaste teksture i krasno je pigmentiran
Vjerujem da će ga mnoge nositi u jednom sloju, no ja sam ga lakirala u dva.











- Orange You Crazy - 


Orange You Crazy je još jedna novi lak u kolekciji.
Ovo je jedna tipična, klasična narančasta boja hladnog tona.
Nije u potpunosti kremaste teksture, djelomično je jelly pa sam ga lakirala u tri sloja.











- Parfait Pink - 


Kao što mu i naziv kaže riječ je o laku pink boje.
Sve koje me prate već neko vrijeme znaju da sam slaba na ovakve boje tako da mi je također jedan od favorita.
Lak u sebi sadrži sitni srebrnkasti shimmer koji ja općenito ne volim, no kako je taj shimmer na noktima neprimjetan to me nimalo ne smeta.
Nosim ga u dva sloja.











- Purplicious - 


Evo nas i na divnom ljubičastom Purplicious laku.
Lak je hladnog plavkastog tona, divne je kremste teksure i odlično je pigmentiran.
I njega nosim u dva sloja.











- Rain Washed - 


Rain Washed je također nova boja u kolekciji i moram priznati da je to bila ljubav na prvi pogled, a kasnije se samo produbila nakon prvog lakiranja.
Riječ je o divnoj, nježnoj boji koja varira između plavkaste i lila, ovisno pod kakvom ga rasvjetom gledate.
Također je divne kremaste teksture i vjerujem da će ga mnoge nositi samo u jednom sloju, no ja sam ga (iz navike) lakirala u dva.











- Red Velvet -


Red Velvet je jedan od onih lakova koje na prvu odbacujem sve dok ga ne nalakiram.
Poznato je da nisam ljubiteljica shimmera u lakovima jer im on daje jedan pretjerani biserni i sedefasti sjaj, no u ovom je laku taj shimmer toliko sitan i fin da laku podari samo određenu dubinu, a ne pretvori ga u "bapski" lak.
Sugeriram svim čitateljicama koje su prije nekoliko tjedana uzdisale za China Glaze Short & Sassy da uzmu ovaj na razmatranje kao alternativu!
Lakiran također u dva sloja.











- Roses Are Red -


Roses Are Red je klasičan crveni lak.
Osobno volim ovakve boje, no s ovim lakom se nikad nisam našla jer je pomalo jelly i treba ga lakirati u tri sloja (barem ga ja jesam!) kako se ne bi vidio onaj bijeli dio na vrhu nokta.
Više bih voljela da je klasične kremaste teksture!











- Sapphired Up -


Sapphired Up je još jedna nova nijansa u kolekciji, a riječ je o klasičnom tamno plavom laku.
Mislim da je ovo definitivni must have za ljeto, barem meni jer ovakve nijanse volim nositi uz traperice i bijele majice kratkih rukava.
S plavcima nisam baš na Ti, ali ovaj mi se jako sviđa i već imam ideju za jednu ljetnu mornarsku manikuru.
Nosim ga također u dva sloja.











- Sheer Love - 


Sheer Love je jedan od (hmmm...) tri "nudasta" laka koje naprosto obožavam.
OK, priznajem ovo nije klasična nude boja, ali na moj ten je savršen.
Jedina mu je mana što nije savršeno pigmentiran pa ga lakiram u čak tri sloja, no sve mu opraštam zbog toga kako moje ruke s njim izgledaju profinjeno i elegantno.










- Very Berry -


Very Berry sam također već mnogo nahvalila pa se neću više ponavljati.
Riječ je o divnoj berry nijansi toplog tona i odlične kremaste teksture.
Odlično je pigmentiran, no ipak sam ga lakirala u dva sloja.










- Wine And Dine Me -


Još jedna "stara" nijansa, a riječ je o divnoj bordo nijansi popularno zvanoj boja vina (ili trule višnje, ili...).
Ovaj lak je također pomalo jelly teksture, no za razliku od Roses Are Red kod ovog laka me to toliko ne smeta jer se odlično maže, još se ljepše čisti s kožice oko noktiju i na mojim noktima puno bolje izgleda.
Nosim ga također u tri sloja.












I to je to :)

Nadam se da vam je ovaj post od pomoći te da ste pronašle neku nijansu za sebe!

Koji su vam favoriti???


Hvala Vam na čitanju :*


24 komentara:

  1. Ovi postovi su uvek od koristi, prvo odgledam tvoje swatcheve ruzeva i lakova iz Avona pa onda kupujem :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam ove lakove. Omiljena nijansa mi je Sheer Love. Sada ću naručiti neku od novih nijansi, mint i rain npr :)
    Post je inače super, sve pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme koliko posla si ovdje imala, svaka ti čast! :)
    Svaka nijansa mi je divna na svoj način. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post, puno nam je od koristi :)
    Lakici su predivni, svaki na svoj nacin :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme krasota a na tvojim noktima svi izgledaju famozno...Parfait pink,Red velvet i Very berry su mi favoriti za sad.
    S obzirom da idem još jednom sve ponovo proučiti mislim da će se pridružiti jiš koji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Slazem se s prvim komentarom, na osnovu tvog posta cu naruciti 4 nijanse. Prekrasne fotografije, a povrh svega tvoja uobičajena pedantnost i prekrasni nokti.

    OdgovoriIzbriši
  7. šta nije ovaj plavac promijenio ime!? može usporedba s blue vendetta, baš me zanima je li to isti lak... hvala :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Objasnila si!
    Recenzija je kao i uvek čisto savršenstvo <3 L.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve pohvale za ovakve postove! Uvek se iznova vracam tvojim recenzijama Avon lakova kada biram koje cu nijanse kupiti. A nokti su savrseni, kao i uvek! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš ima lepih boja, ali Citronized je definitivno zvezda kolekcije.

    OdgovoriIzbriši
  11. Stvarno na tvojim noktima svi lakovi super izgledaju 😉

    OdgovoriIzbriši
  12. Divno duga rezencija <3 Sve mi se sviđa. Slike i opis ..sve. Kada budem birala lak definitivno ću iznova čitati tvoj post :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala puno,zahvaljujući tebi znam kako koji uživo izgleda... Recenzija divna ❤ ... Ako nije tajna,kako održavaš nokte kako bi izgledali tako čvrsti i lepi? Pozz i odlična si

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pisala sam o njezi ruku i noktiju čak u dva navrata pa slobodno pročitaš postove.
      Jedan je u suradnji s Avonom i taj je u rubrici "popularnih" postova pa ćeš ga lako naći, a drugog potraži preko tražilice.
      U međuvremenu se baš ništa nije promijenilo, i dalje koristim iste stvari ;) :D

      Izbriši