srijeda, 18. svibnja 2016.

Born Pretty Holo Polish 21



Danas sam iskoristila ovo sunčeko te na noktima prošetala jedan divan holo lak koji mi je došao na recenziju s Born Pretty web shopa.

Lak sam također uvrstila u svoje proljetne favorite, iako sam se moram priznati dvoumila oko njega, no sad mi nije nimalo žao.


Inače izbjegavam fotografirati manikure na direktnom suncu jer mi prsti onda ispadnu neke čudnovate boje, no ovaj lak jednostavno nema smisla fotografirati igdje drugdje jer njegova raskoš i ljepota tek na suncu dođu do izražaja.

Iako nisam neki ljubitelj plavih lakova na noktima, moram priznati da me ovaj dobio na prvu!
(Jasno vam je i zašto, zar ne? :))




Što se samog laka tiče, moram priznati da me ugodno iznenadila njegova pigmentiranost.
Iako sam nakon prvog sloja bila malo skeptična jer nisam dobila prekrivanje kakvo volim, s drugim slojem sam uspjela prekriti sve "rupe" i dobiti prekrivanje kakvo vidite.

Lak nije previše gust što me veseli jer mislim da se neće previše brzo zgusnuti.
To mi je dosta bitno kod lakova s ovako malom militražom.

Stvarno se lijepo maže i ne ostaju one pruge svojstvene holo lakovima.

Suši se relativno brzo, oba sloja su mi bila suha kroz desetak minuta. 
Prvi sloj mi je bio suh nakon što sam nalakirala sve nokte tako da sam odmah lakirala drugi sloj koji je bio malo izdašniji.

Nadlak nisam stavljala jer ga sutra planiram nadograditi pečatiranjem, samo još moram naći neki zanimljivi uzorak ;)




Četkica mu je nešto kraća što je razumljivo s obzirom na bočicu.
Srednje je gusta i ravno rezana.
Iskreno ne znam da li je do četkice ili do moje preciznosti, no danas uopće nisam trebala čistiti nered od lakiranja, nalakirala sam ih urednije nego ikad!

Lak dolazi u količini od 6 ml (što je maaalo premalo za moj ukus), a cijena mu je 15,88 dolara, iako je trenutno na akciji pa ga možete naručiti za 10,99 dolara.
Naručiti ga možete OVDJE!

Ukoliko se i same odlučite naručiti nešto s Born Pretty Store web shopa, slobodno iskoristite moj kod za 10% popusta  - EPSQ10  :)
(Popust ne vrijedi za već snižene artikle)











I to je to :)

Kako vam se sviđa ovaj ljepotan?
Volite li plave lakove?
A holo?


Hvala vam na čitanju i ugodan vam ostatak dana ;)


Broj komentara: 5: