četvrtak, 2. lipnja 2016.

F.U.N Lacquer Cheers To The Holidays (H)



Od proljetnih su mi favorita ostala još četiri laka za pokazati i znam da će biti gužva na blogu do 21.06., no kako su mi ostali samo "obični kremasti" lakovi, ja sam se danas ipak odlučila nalakirati i pokazati vam jedan "neobičan" i nadasve divan F.U.N Lacquer Multichrome lak u nijansi Cheers To The Holidays (H).


Cheers to the Holidays (H) je holografska verzija izvornog laka Cheers to the Holidays.
 U (H) verziju su umiješane sitne i zlatne holografske čestice koje mu daju dodatan sjaj i čar.

Lak je dio prošlogodišnje Božićne kolekcije koja se sastoji od ukupno šest lakova, tri multichrome i tri holo multichrome laka.




Lak je solidno pigmentiran, nije savršen, neću vas lagati.
Potpuno sam prekrivanje na lijevoj ruci dobila s dva izdašnija sloja laka, dok sam desnu lakirala u tanjim slojevima i tu su mi bila potrebna tri sloja laka.

Lak je pomalo jelly, u biti baza mu je jelly, a u sebi sadrži bezbroj, za moj ukus mrvicu prekrupnih šljokica. 
Osobno bih voljela da su šljokice mrvicu sitnije i finije, no krajnji efekt je divan i s ovima tako da neću previše cjepidlačiti.

S obzirom na šljokice, nadlak sam stavljala jer mi je bez njega izgledao pomalo nedorečeno.

 Ne znam koliko vam je ovaj podatak bitan, no svi F.U.N lakovi su 5-FREE! Ne sadrže Dibutyl Phthalate (DBP), Toluene, Formaldehyde, Formaldehyde Resin, Camphor i svi su cruelty free.




Lak ima i jednu manu - nedostupan je kod nas te ga možete naručiti preko nekih od online shopova poput Hypnotic Polisha ili službene F.U.N Lacquer stranice.

U biti, moram priznati da ja na to više ne gledam kao na manu, već na prednost jer to automatski znači da će manje djevojaka u Varaždinu nositi isti takav lak! :D

Lak dolazi u količini od 12 ml, a cijena na HP mu je 14,90 eura, dok mu je cijena na službenoj stranici 12,90 dolara. 




Lak ima solidnu i posve običnu četkicu, srednje dugačku, srednje debelu i ravno rezanu.
Iskreno, s obzirom koliko dugo već lakiram nokte takve četkice mi ne predstavljaju problem, ali da, voljela bih da je oblo rezana :)















I to je to :)

Nadam se da vam se sviđa!?!

Imate li već koji F.U.N lak u svojoj kolekciji?

U biti, zanima me koliko vas naša drogerijska ponuda lakova zadovoljava?
Naime ja sam došla u fazu kad mi se više ni jedan lak u drogerijama ne sviđa, a malo koji me može oduševiti (tu pretežno mislim na one iz LE kolekcije)...

Hvala vam na čitanju :*


2 komentara:

  1. Lak je prekrasan!!! Slazem se u potpunosti sto se tice ponude lakova u nasim drogerijama, nema vise nista tak zanimljivo (poput ovog laka) dok ih vani ima stvarno posebnih (color club,china glaze, dance legend, glam polish..) Da postarina ne kosta kolko i lak mislim da bi ih vise narucila. Hvala sto si podijelila s nama ovako divan lak :)

    OdgovoriIzbriši