subota, 18. lipnja 2016.

AURA Amazingly Resistant 428 Mystical Pink



Danas je na red došao posljednji lak iz moje proljetne postave.

Ovaj je divan AURA lak stigao u blagdanskom paketiću od drage Vedrane s bloga Cajkine kandže i sve njihove boje.
To je bilo u vrijeme kad Aure još uvijek nije bilo u Hrvatskoj (u Varaždin je stigla tek u svibnju!) tako da sam mu se baš razveselila.

Riječ je o divnom laku promjenjive boje.
Naime na suncu (što možete vidjeti na mojim fotografijama) izgleda poput pink neonca, na "normalnom" dnevnom svjetlu vuče na boju lubenice, dok mi u kupaoni skroz vuče na narančastu.




Lak je solidno pigmentiran te sam potpuno prekrivanje dobila s dva ravnomjerna sloja.

Iako mi je kad sam ga lakirala djelovao pomalo jelly iliti gumenast (ne znam bolje objasniti), u završnici ipak ostavlja divan kremasti finish.

Brzina sušenja mu je prosječna, mislim da su mi oba sloja bila suha kroz desetak minuta.

Nakon što je Aura konačno stigla u Varaždinski Kozmo, moram priznati da sam malo ostala razočarana paletom boja.
Nekako su mi sve boje "klasične i standardne" te mi ni jedna posebno nije zapela za oko.
Voljela bih kad bi u boje ubacili malo shimmera ili klasičnih šljokica...




Četkica mu je klasična, standardna za cijelu Aura Amazingly Resistant liniju lakova.
Ravno rezana, srednje gusta i srednje duga.
Na prvu mi je izgledala malo grublja, no moram priznati da se lak odlično maže te četkica za sobom ne ostavlja brazde.

Lak dolazi u količini od 11 ml, a cijena mu je dvadesetak kuna.

Dostupan je u pojedinim Kozmo trgovinama.











I to je to :)

Odlučila sam ne nadograđivati ovaj lak jer mi je baš super ovakav kakav je, a osim toga pristaje uz moje patike tako da ću na današnjem, noćnom kolu, biti sva modno usklađena :P
Nadam se da se sviđa i vama!?!

A sad idem lagano pročešljati Helmer u potrazi za ljetnim lakićima te razmišljati što ću raditi za sutrašnji zadatak...

Jeste li već isprobale Aura lakove?
Koliko ste zadovoljne njima te izborom boja?

Hvala vam na čitanju :*


2 komentara:

  1. Trenutno imam na noktima 426 Love affair (krasnog li imena) i moram priznati da me oduševio što se tiče trajnosti. Slažem se da izbor nije baš neki, ali da se nešto izabrati :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma moraš napraviti neku lubenicu preko njega. Makar jednu krišku. :)
    Tvoji utisci o celokupnoj paleti su isti kao i moji kada se linija pojavila. Sve je veoma klasično i, uz nekoliko značajnih izuzetaka, prilično dosadno. No ako će zanimljive boje dodavati kroz posebne kolekcije (poput New in Town), ja sam okej. A ako će samo da im promene naziv i udare drugačiju nalepnicu na poklopac (kao u So Dolly, So sweet), mogu slobodno da batale taj posao i prepuste ga nekome ko zapravo ima ideje.

    OdgovoriIzbriši