utorak, 8. srpnja 2014.

Favoriti među umivalicama i pilinzima za lice



   Danas bih vam željela pokazati svoje (trenutno!) najdraže umivalice.


   Možda da za početak napišem da mi je lice poprilično suho i osjetljivo, posebice okoloočno područje.
Često imam osjećaj da mi kreme/pjene/gelovi za umivanje kao i pilinzi jako nadražuju kožu, a često se javi i neizdrživi osjećaj da me koža peče.
   U biti, koža mi vrlo često loše reagira na neke proizvode.

   Do sad sam isprobala puno umivalica i pilinga, dosta njih sam, moram priznati, proslijedila dalje jer mi nisu odgovarali.

   Također, dosta proizvoda mi je, iako većinom kupujem proizvode za suhu kožu, znalo još više isušiti lice pa bi se često javio onaj osjećaj zatezanja, kad imate osjećaj da vam je koža preuska i premala za kosti lica.

   Isto tako, primijetit ćete da su među favoritima svi drogerijski proizvodi, lako dostupni, ali i cijenom pristupačni!

   Pa krenimo redom...


Balea Pflegesanftes Waschgel






   Riječ je o (barem meni) vrlo blagom gelu za umivanje s vitaminima.
   Iskreno ovaj gel mi nije ništa specijalno, no - ne nadražuje mi lice, lice me od njega ne peče, oči mi ne suze i nakon umivanja nemam onaj osjećaj zatezanja kože - što ga odmah svrstava u proizvode koji mi odgovaraju!
   Osim toga odlično miriši - svježe i citrusno - točnije po grejpu! 
   Ovaj gel koristim prilikom jutarnjeg umivanja, znači kad na licu imam samo noćnu kremu (barem ono što je ostalo na licu, a što nije upio jastuk :)), i primjećujem da mi je lice nakon umivanja puno čišće, glađe i rekla bi sjajnije.
   Nanosim ga na vlažnu kožu lica, lagano umasiram i isperem.
   Još jedan od razloga zašto ga koristim ujutro je miris i osjećaj svježine koji gel izaziva prilikom umivanja. No taj osjećaj svježine kao i miris grejpa se ne zadržavaju dugo.




   Sviđa mi se plastična prozirna ambalaža gdje lako mogu pratiti koliko mi je proizvoda još ostalo.
   Također mi se sviđa pumpica pomoću koje si lako dozirate proizvod. Meni osobno je pritisak jedne pumpice dovoljan za pranje lica, vrata i dekoltea.




   Gelaste je strukture i prozirne boje. U sebi sadrži neka sitna narančasta zrnca koja nisu piling zrnca, iskreno ne znam čemu služe, možda su to granulice koje daju miris i svježinu :)
   Dolazi u količini od 150 ml, a cijena mu je u svim DM prodavaonicama 15,90 kuna.

   Ovo je inače već drugo pakiranje koje trošim tako da to dosta govori o tome koliko mi odgovara.
   Kako je gel namijenjen svim tipovima kože vjerujem da bi, ako je prošao kod mene, odgovarao svima :)





MY Face Caring 2 in 1 Wash






   Moram priznati da nemam neku naviku ići u Bipu, ne zato jer mi je daleko ili jer mi se ne sviđa, već čisto iz razloga jer sam se navikla na DM.
   No jednom sam se slučajno našla u Bipi i malo pregledavala njihove proizvode, a kako mi je jedna umivalica taman išla kraju odlučila sam isprobati neku njihovu My Face, a izbor je pao na ovu 2 u 1 za suhu i osjetljivu kožu.
   My Face njegujuća krema za čišćenje lica 2 u 1 namijenjena je dnevnom čišćenju suhe i osjetljive kože lica, a može se koristiti i kao maska.
   Iskreno, nisam imala velika očekivanja, ali me ova umivalica pozitivno iznenadila!

   Sadrži ekstrakte marelice te pantenol koji umiruje lice.
   Koristim je svakodnevno, navečer nakon čišćenja šminke i pudera. 
Kao što sam rekla, nisam imala velika očekivanja, no moram reći da odlično radi svoj posao!
   Nakon što detaljno očistim lice - oči sa dvofaznim uljnim odstranjivačem, a ostatak lica s micelarnom otopinom - navlažim lice, istisnem kremu na ruke, protrljam među rukama i lagano rukama istrljam cijelo lice - čak i osjetljivo okoloočno područje.
   Koža je nakon umivanja glatka, sjajna i čišća. Imam osjećaj da ostavlja blago uljasti finiš tako da nakon umivanja nemam onaj osjećaj zatezanja, a osim toga od nje me oči i okoloočno područje uopće ne peku!




   Dolazi u mekanoj, ali čvrstoj plastičnoj tubi prozirne boje.
   Ima plastični čep s rupom kroz koji proizvod izlazi. Otvor nije ni prevelik ni premali tako da je doziranje vrlo lako. Iako bi otvor po mom mišljenju mogao biti i mrvicu veći jer je sama krema prilično guste i čvrste teksture pa bi veći otvor olakšao istiskivanje.





   Kao što je vidljivo, riječ je o vrlo gustoj i čvrstoj kremi bijele boje. Nakon istiskivanja ju je potrebno protrljati među dlanovima kako bi je što lakše nanijeli na lice.
   Miriše vrlo lijepo i blago po marelicama, no miris se na licu nakon umivanja zadržava tek vrlo kratko.

   Dolazi u količini od 150 ml, a cijena joj je 16,90 kuna. Može se pronaći u svim Bipa, a vjerujem i Bila prodavaonicama.





Olival piling za lice sa uljem smilja






   Za početak ću reći da imam cijelu Olival liniju sa uljem smilja i da sam vrlo zadovoljna svime osim s noćnom kremom.
   Mislim da ću vam u jednom postu predstaviti cijelu liniju, no sad ajmo na piling.

   Piling nježno i učinkovito odstranjuje nečistoće i odumrle stanice s površine kože. 
   Ono što mi se sviđa kod ovog pilinga, osim onog očitog, a to je da mi ne isušuje lice, da me ne pecka i da mi koža do sad uopće nije loše reagirala na njega, jest činjenica da je većina sastojaka prirodna te da ne sadrži parabene i nisu testirani na životinjama!!! :)
   Ono što me u početku malo smetalo je njegov intenzivan biljni miris po smilju, no s vremenom sam se totalno navikla na njega i više ga uopće "ne doživljavam".
   E da, još jedna stvar koja mi se sviđa je to da je proizveden u Hrvatskoj!




   Ambalaža je klasična od meke plastike sa plastičnim poklopcem. Poklopac također ima neku standardnu rupu tako da je doziranje lako i jednostavno.
   Plastika je neprozirne bijele boje, tako da tu ne možete pratiti potrošnju pilinga, no vjerujem da svi znamo procijeniti kad je nešto pri kraju :)))





   Piling je blago tekući, žuto narančaste je boje s malo grubljim narančastim česticama - fino usitnjenim zrncima koštica marelice i masline u prirodnoj hidratantnoj podlozi obogaćenoj eteričnim uljem smilja.
   E sad, ne znam da li ja to fantaziram, ali iskreno ja imam osjećaj kao da se te čestice, ako se malo dulje utrljava u lice "istroše".
   Bogate je uljne teksture, lako se razmazuje i utrljava/masira po licu. 
   Što se tiče upotrebe, preporuča se dva do tri puta tjedno za masnu kožu te jedanput tjedno za normalnu do suhu kožu. Lice je potrebno navlažiti, piling lagano umasirati kružnim pokretima i isprati. 
   Ja ga osobno koristim dva do tri puta tjedno i moram reći da sam prezadovoljna. Lice mi je nakon njega lijepo, glatko, nježno i osjetno vlažnije - hidratiziranije. Kao što sam već spomenula, nema osjećaja zategnutosti niti peckanja.
   Dolazi u količini od 75 ml, a cijena mu je tridesetak kuna. Može se kupiti u gotovo svim drogerijama te u većim marketima/supermarketima.





Alverde Peeling Aprikose Calendula






   E ovaj piling, za razliku od prethodnog, koristim samo jednom tjedno, većinom subotom.
   Namijenjen je svim tipovima kože, dermatološki je ispitan, ne sadrži sintetičke mirise, bojila ni konzervanse.
   Sirovine koje su korištene su pretežno iz kontroliranog biološkog uzgoja. Bez sastojaka na bazi mineralnih ulja.
   Pogodan je za vegane, a ono što mene veseli je i znak zečića što znači da nije testirano na životinjama!

   Moram priznati da nekako izbjegavam pilinge namijenjene "svim tipovima kože" i obično uzimam one za osjetljivu kožu, no ovime sam prilično zadovoljna.
   Ne isušuje mi lice, ne javlja se osjećaj peckanja i do sad mi lice nije negativno reagiralo na njega!
   Imam osjećaj da zbilja "dubinski" očisti kožu, i nakon njega najčešće stavljam (jednu od...) masku za lice.




   Također dolazi u tubi od meke plastike, no ovaj dolazi u neprozirnoj tubi pa je malo teže pratiti potrošnju.
Čep mu je od tvrde plastike sa malim otvorom pa je doziranje lako i jednostavno.





   Srednje guste je teksture sa sitnim česticama - mljevenim zrncima marelice.
   Sadrži i neven (pretpostavljam da ulje nevena) koje fino njeguje i umiruje kožu.
   Ovo je dosta grublji piling od Olivalovog i koristim ga jednom tjednom jer za vikend često osjetim potrebu majo jače i grublje očistiti lice. Koristim ga subotom, tako da mi se lice do ponedjeljka stigne odmoriti i oporaviti od grubljeg trljanja.
   Koža mi je poslije upotrebe mekana i glatka i nije nimalo iritirana, iako sam prilikom prve upotrebe bila skeptična po tom pitanju.
   Miriši jako lijepo, svježe i voćno po marelici, no miris se osjeti vrlo kratko vrijeme.
   Dolazi u količini od 75 ml, a cijena mu je u svim DM prodavaonicama 15,90 kuna.




I to su sve umivalice koje trenutno koristim!

Vjerujem da ću najvjerojatnije ponoviti kupnju svih proizvoda (neke već koristim po drugi put), jer sam vrlo zadovoljna njima i prošli su test s mojom osjetljivom i kompliciranom kožom, osim ukoliko me znatiželja ne natjera da isprobam nešto novo :)

Iskreno se nadam da vam je ovaj post bio od koristi i da sam uspjela napisati sve što treba i što bi vas moglo zanimati!

Koristite li koji od ovih mojih proizvoda?
Imate li za preporučiti neku dobru umivalicu???

Do sljedećeg tipkanja...

Pozdrav svima :)



24 komentara:

  1. balea gel mi je pri kraju imam i njihov rozi piling koji mi je dobar. i da, olival piling zrnca se tope prilikom korištenja tj. kod pilingiranja lica

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam mjesovitu kozu sa izrazeno masnom T zonom, tako da ti bas ne mogu dati preporuku! Koristila sam ovu Balea umovalocu i super mi je. Mozda da probas od Biobaza umivalicu, jako je njezna, mislim da je sa smiljem

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram si definitivno kupiti Olivalov piling, nisam do sada pročitala nijednu negativnu recenziju. Što se tiče preporuka, moj glas ide Nuxe Reve de Miel gelu za čišćenje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmmm Nuxe - ide na WL za neka bolja (financijska) vremena! :)
      A piling toplo preporučam!!!

      Izbriši
  4. Alverde piling mi je sjajan samo za nos i taj deo, čisti te delove fenomenalno, uz VZK za probl. kožu. Balea roze umivalica je zaista lagana, ne isušuje, ali izgleda da mi zbog nje izlaze one sitne, sitne bubuljice sa gnojnim vrhom. Ali one ogromne više nemam, možda ponekad se javi neka, ali samo jedna ponekad, a nekada je bilo na izvoz.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj - kucam o drvo - ja nemam nikakvih nuspojava od Balea umivalice!!!

      Izbriši
  5. Nisam isprobala nijednu od ovih tvojih, morat ću ih škicnut malo...Imamo jako sličan tip kože i muka je naći umivalicu koja dodatno ne isušuje. S time da ja ujutro nikad ne čistim lice umivalicom. Umijem se vodom, prebrišem tonikom i onda stavim kremu...stvarno nemam potrebu za njom i duplo bi me isušilo da je koristim dvaput dnevno...i ne koristim umivalice na okoloočnom području, njega uvijek zaobiđem. Ali svatko ima sistem koji mu najviše odgovara :). Od naših drogerijskih mi nije bila loša ona Nivea Aqua Effect Gentle Cleansing Cream Wash, ali ja volim da se ipak malo pjeni. Trenutačno imam jednu od DermaE s iHerba i super sam zadovoljna (znam, znam da sam dosadna s tim iHerbom više :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne znam jesi li probala Babylove koristiti u tu svrhu? onaj head to toe, meni je odlično služio i kao umivalica, nije me smetao ni za oči, a imam osjetljivu i suhu kožu :)

      Izbriši
    2. Mikka a gle, kad se dignem minutu nakon "zadnje minute" i kad žurim na posao onda preskačem sve i samo se umijem vodom! Iako ti moram reći da je ova Balea baš blaga blaga!
      Što se tiče okoloočnog područja, nije sad da baš ciljano perem i tretiram kremom ili pilingom to područje, no znaš kako je to pod tušem, što zahvatiš - zahvatiš :)
      I da, stvarno si dosadna sa iHerbom, u biti sve blogerice ste dosadne!!! No budem i ja jednom nešto naručila od njih, bez brige! :) :D

      Izbriši
    3. Babylove budem baš potražila sljedeći put!!!

      Izbriši
  6. odličan post, jako mi se sviđaju recenzije, dovoljno su detaljne i nemam nikakvih pitanja :D imamo isti tip kože kolko sam skužila, suša koža i osjetljiva. ja ne koristim umivalice, koža mi je navikla na umivanje vodom, micelarnu po potrebu i kremicu za lice :)) od pilinga 1-2 x tjedno koristim Afroditin Clean Phase s alantoinom i marelicom i jako sam zadovoljna, a mislim da ću probati i ovaj Olivalov :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Malo sam pod stresom dok pišem o nečem a da nisu u pitanju lakovi za nokte :D
      Ali trudim se sve obuhvatiti :)
      A ja ću probati taj tvoj Afroditin, baš mi Alverde ide kraju!

      Izbriši
  7. Alverde peeling me jako zainteresirao!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alverde je zbilja odličan ako trebaš malo "grublji" piling, dok je Olival dušu dao za fini piling za osjetljivce :)

      Izbriši
  8. Obožavam umivalice :) Od nabrojanih nisam ni jednu isprobala, pretpostavljam da je to što nisu namijenjene masnoj koži :D Najdraže su mi Apivita umivalice jer su i odlične za skidanje make upa. U potrazi sam za dobrim pilingom za lice pa ću pogledati nudi li Olival kozmetika nešto za masnu kožu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja makeup skidam prije umivalica, nekako sam tako navikla...
      Mislim da Olival ima nešto i za masnu kožu pa baci oko :)

      Izbriši
  9. Obožavam Olivalov piling, baš mi ga je gušt koristiti :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Olival piling definitivno kupujem :) Nego, zanimljiva mi je ova my face krema za čišćenje, odmah me podsjetila na jedan njihov gel u istom takvom pakiranju, imala sam ga davno i bio mi je toliko grozan da sam nakon njega odustala od probavanja njihovih proizvoda...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olival zbilja toplo preporučam!
      Ova My Face me zbilja oduševila.
      Ja prije nisam uočavala My Face proizvode jer mi ambalaža estetski nije baš nešto, ali drago mi je da sam kupila ovu kremu. Baš ću sljedeći put vidjeti imaju li još štogod za suhu košu.

      Izbriši
  11. imam uz kadu par umivalica i pilinga koje trošim paralelno... najdraži face piling mi je trenutno bipin my face s ekstraktom aloe vere, jer je predobar i odlično odradi posao, a isto tako sam oduševljena i njihovim pilinzima za tijelo :D
    čini mi se da bih i ovaj olivalov trebala staviti na wish listu... no, nema shoppinga prije no što se iscrpe zalihe :D
    eh da, već neko vrijeme koristim i četkicu za lice, i moram ti priznati da me to malo čudo svaki dan sve više oduševljava <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš budem probala sljedeći put taj My Face, moram priznati da su me iznenadili :)
      Joooj Olival je moj No.1, stvarno je odličan za suhu kožu!!!
      (BTW i ja idem na no buy dijetu dok sve ne svedem na minimum)

      Izbriši