subota, 12. srpnja 2014.

MoYou Stamping Manicure


   Odmah na početku ću reći da danas ne sudjelujem u MMS zadatku jer sam djelomično fulala temu! :D

   Ove nedjelje je zadatak Color Blocking manikura, odnosno manikura sa bojama koje si baš ne odgovaraju iliti po domaći bojama koje se "tuku" :)))

   No, ova manikura također mora biti u pravilnoj geometrijskoj formi, što moja (očito!) nije jer sam ja željela malo prkositi pravilima i pokušala napraviti nešto drugačije, no to me automatski "diskvalificira iz utrke" :)
   Nadam se da ću kroz tjedan uspjeti napraviti manikuru kojom ću se naknadno priključiti zadatku :)

   No sad što je - tu je, ja sam manikuru napravila, pa da ne propadne ipak je dijelim sa vama!

Eto što sam sve koristila:
Essence Miami Roller Girl 01 Bienvenido A Miami
MaybellineMini Colorama 52 Dark Plum
Seche Vite TC
Manhattan Pro Mat TC
Set za štambiljanje


   Prvo sam na sve nokte nalakirala žuti Essence u dva sloja.
   Zatim sam ljubičastom Mini Coloramom štambiljala uzorak sa MoYou pločice.
   Sve zagladila jednim slojem Seche Vite nadlakom.
   I još dodatno sve matirala Manhattan nadlakom.

   Nažalost, previdjela sam činjenicu da će ovaj krasan šljivasti lak na žutom ispasti svjetliji, tako da boja nije baš ona koju sam si zamislila, ali što je tu je. 
   
   A sad vas ostavljam sa još nekoliko fotografija finalne manikure...











Kao što sam već rekla, danas ne sudjelujem u MMS zadatku, ali vama ipak na dnu posta stavljam linkove manikura koje su napravile ostale blogokolegice tako da svakako možete popratiti što su one napravile :)

Do sljedećeg posta - mislim da će ići jedan "New In"
sve vas lijepo pozdravljam :)

Mala Palčica



Broj komentara: 18:

  1. Ovo ne nekako podsjeća na Freda Kremenka, tj cijeli film Kremenko :D Baš je fora :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka tvoja manikura mi je fenomenalna pa mi je bed ponavljati se... :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Taj žuti lak je odličan i sviđa mi se što si ga odabrala za bazu za pečatiranje. O samom radu ne bih trošila reči jer me uvek oduševiš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :)
      Komplimente, naravno, uzvraćam :D

      Izbriši
  4. ...mislim da mi je ovo prva manikura sa pretežito žutim lakom koju sam vidjela koja mi se actually sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ... tak nekak i meni :)
      Nisam baš ljubitelj žute, ali ovo mi je baš fora ispalo :)

      Izbriši
  5. Luda kombinacija i perfektan krajnji efekat! :-)

    OdgovoriIzbriši