utorak, 29. srpnja 2014.

Balea Anti Blasen Gel & Balea Schuh Pads



   Dvije stvari (između ostalog) bez kojih zbilja ne mogu preživjeti ljeto su Balea Anti Blasen Gel i Balea Schuh Pads.

Balea Anti Blasen Gel




   Kao što sam u New In postu napisala Balea gel mi je najdraži izum 21. stoljeća! 
   Naime na stopalima imam prilično tanku kožu i nažuljale bi me apsolutno sve balerinke, natikače, japanke, sandale... 

   Prije 3-4 godine sam u ljekarni sasvim slučajno ugledala Hansaplast Blasen-Schutz Gel i kupila ga iz čiste znatiželje. Bio mi je odličan i moram priznati da sam prije ovog posta prošla sve drogerije i ljekarne u gradu u potrazi za njime jer sam željela napisati par riječi o njemu i o Baleinoj inačici, ali vjerujte nigdje ga nisam uspjela naći i nitko mi nije znao reći proizvodi li se on još uopće ili ne, ili ga samo trenutno nema.
   Tako da će u ovom postu biti par riječi (i malo više fotki) o Baleinoj inačici hansaplasta u gelu.

   Možda za početak da napišem i par riječi o žuljevima, iako vjerujem da nema te osobe koja ne zna što su oni i kako bolni znaju biti.

   "Žulj je područje izdignute kože koja je ispunjena tekućinom. Žuljevi se formiraju na rukama i stopalima uslijed trljanja i pritiska. Žuljeve na stopalima možete dobiti i nošenjem neudobne ili premale obuće, čak i nakon samo nekoliko sati.
   Trajni pritisak ili trljanje će u konačnici uzrokovati odvajanje epiderme (vanjskog sloja kože) od donjih slojeva kože, a formirat će se jastučić s tekućinom. Ova tekućina amortizira ranu i spriječava daljnji pritisak. Stoga, žulj je pametna mjera samozaštite vašeg tijela.
   Vanjska membrana žulja uspješno štiti ranu - od daljnjeg pritiska, prljavštine ili ulaska bakterija. Nažalost, žulj je bolan i može puknuti ukoliko je izložen jačem pritisku ili trenju, ostavljajući tako otvorenu ranu koja je veoma bolna i može se lako inficirati."




   Mislim da svi žuljeve liječimo flasterima, no ja sam ih ipak odlučila spriječiti nego liječiti :)

   Balea Anti Blasen Gel sa ekstraktom kadulje dolazi u maloj tubici sa čepom na odvrtanje i u količini od 10 ml.
   Cijena u DM-u mu je 12,90 kuna.
   Na kartonskom pakiranju, ali i na vrhu tubice ima otisnuti rok trajanja.
   
   Ovo je gel za sprječavanje žuljeva, ali i natisaka, iako ga ja za to ne koristim.




   Sam gel je neke mutnjikavo prozirne boje i srednje gustoće. Jako lijepo i lako se razmazuje a na koži ostaje nešto popust silikonskog filma koji onda štiti kožu od trenja obuće i sprječava nastajanje žulja.

   Dakle ovo je gel koji stavljate prije nego što se obujete a ne nakon što već dobijete žuljeve!!!

   Gel je potrebno u tankom sloju razmazati na kritična područja, znači na područja gdje osjećate da vas obuća tiska (ispod remenčića, na rubove cipela i natikača...).




   Znam da ovakva upozorenja nisu potrebna, ali zlu ne trebalo - poslije nanošenja gela obavezno operite ruke da slučajno ne bi gel završio u dodiru sa očima, sluznicom...

   Kao što sam i napomenula, ja ga ne koristim za natiske iz jednog (meni) vrlo bitnog razloga, a to je da se onda strašno noga kliže u obući. Naime jednom sam ga nanijela na taban i skoro sam se ubila na putu do posla - tako da vam to zbilja ne preporučam!!!




Balea Schuh Pads




   S obzirom da gore spomnuti gel ne upotrebljavam za natiske za taj sam problem našla drugo rješenje u vidu Balea gel jastučića.

   Ovo su transparentni gel umeci za cipele na visoku petu, i iskreno ja ih imam u skoro svim cipelama na petu, ali sam otkrila da su mi odlični i ljeti u natikačama.
   Gel umeci sprječavaju osjećaj žarenja, natiske i žuljeve na tabanima.

   Ne znam za vas, ali meni kroz ljeto zna biti jako teško hodati u natikačama koje nemaju podstavu od prave kože. Prilikom hodanja mi se tabani taru o natikaču i zna doći do neugodnog žarenja tabana. Pogotovo ako su visoke temperature i asfalt bude vruć, kao da isijava toplinu.

   E pa tu onda nastupaju ovi gel umeci :)




   Jedno pakiranje od jednog para gel umetaka u DM-u stoji 16,90 kuna.

   Na gel umecima je naznačeno koji ide u koju cipelu/natikaču - L na lijevu te R na desnu.




   Što se upotrebe tiče, za početak trebate očistiti površinu na koju ga planirate zalijepiti. Zatim je potrebno odlijepiti umetak sa zaštitne folije, postaviti ga u prednji dio cipele (užim krajem okrenutim prema peti) i lagano ga pritisnuti.

   Moguće da će vam se desiti nakon par dana nošenja da će se rubovi malo zamazati od nošenja, no onda samo odlijepite umetke, operite ih pod mlazom mlake vode, ostavite da se osuše na zraku i ponovno ih nalijepite.




   I to je to!!!

Iskreno ovo dosta odskače od mojih uobičajenih postova, ali bilo je dosta upita za gel protiv žuljeva pa sam ipak odlučila natipkati par riječi, te se nadam da vam je ovaj post bio od koristi! :)

Ukoliko ipak imate još pitanja stojim vam na raspolaganju u komentarima :)

Do sljedećeg posta... uživajte u ljetu i ljetnoj obući :D

Mala Palčica

Broj komentara: 16:

  1. vidjela sam ovaj balea gel u tvom prošlom postu, i oduševila sam se jer uopće nisam znala da takvi proizvodi postoje. trenutno je na 'isprobavanju' i nadam se da će mi se svidjeti. Imam velikih problema jer imam jako nježnu kožu na stopalima. Nažalost, ovo ljeto sam stalno il u japankama il u tenisicama jer ako obujem balerinke, za pola sata imam tonu žuljeva. Nadam se da će mi pomoći! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim fige :)
      Meni je pomogao, iako ja ga više-manje koristim za natikače i japanke jer balerinke ne volim nositi na golu nogu...

      Izbriši
  2. Vidiš nisam znala za ovaj gel, vrijedi ga isprobati :) Svaka čast na recenziji, ovo je veoma korisno znati da ima za kupiti u Dm-u :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda mi je drago mi je da sam ipak odlučila pisati o njemu :)

      Izbriši
  3. Nisam imala pojma za ovaj gel, jako koristan post! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. joj, imam neke silikonske uloške, ali nisu dobro... nisu ni baleini, morat ću ove probat ;)
    a gel mi odlično izgleda, iako moja koža ne izgleda nježna ne prija joj kad se mjenja obuća i svaki put kad nešto nakon par mjeseci nenošenja izvučem iz ormara dobim te žuljeve :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda mislim da zbilja moraš isprobati gel, pa ako ti i neće valjati (u što sumnjam ;)) nećeš biti previše na gubitku :D

      Izbriši
  5. Nisam čula za ovaj gel, baš super što i toga ima za kupiti. Balea je odličan brend.
    Uloške sam koristila i bili su mi dobri :) mada bi se neka odljepilo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma što se mene tiče Balea je zakon :)
      A ovo su zbilja praktične stvarčice! Iskreno meni se ulošci nisu odljepljivali :/

      Izbriši
  6. Već sam pomislila da samo
    Ja nikad nisam čula za ovaj gel-zvuči kao super stvar. A što se uložaka tiče tu sam kao riba u vodi... Ovi od Balee su stvarno ok ...ja kupujem u Deichmanu njihove gel uloške koji su dolje gel a gore pamuk sa šarenim uzorkomi super su mi za zatvorenu obuću balerinke,mokasinke,salonke jer su nevjerovatno meki i udobni. A nedavno sam u Muleru našla sličan proizvod od esence marke samo što je njihov uložak kraći i ne zauzima prostor pod prstima nego od metatarzalnog djela do pete. Esence su kompletno platneni sa gel jezgrom i sa ljepljivom trakom po sredini uložka trenutno ih testiram u tenisicama i moram priznati da su super a mislim da koštaju desetak/dvadesetak kn.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha već se vidim kak po Mulleru tražim silikonske uloške :D :D

      Izbriši
  7. Ovaj gel mi je novost i baš cool stvarčica. Moram to nabavit :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Koristim taj gel vec jakooo dugo i iskreno ne mogu bez njega.
    p.s. svakako preporucljiv za duze plesanje na visokim petama bez zarenja :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa znači ti ga stavljaš na tabane??? Hmmm ja sam se jednom opekla pa ga ne koristim u tu svrhu, ali da, vjerujem da je odličan!!! :)))

      Izbriši