nedjelja, 21. veljače 2016.

Matching Manicures Sunday - Black & White Manicure



Danas u sklopu MMS zadatka radimo crno bijele manikure.


Imala sam dvije vrlo slične ideje za manikuru, no sad ipak mislim da sam se odlučila za lošiju...
Ne želim reći da je manikura loše ispala, jer nije, ali bila bih sretnija da imam pigmentiraniji bijeli lak za pečatiranje. 
Ovaj na crnoj podlozi izgleda više sivo nego bijelo.

Iskreno razmišljala sam da radim novu manikuru, ali lijep je i sunčan dan tako da ću radije otići trčati na Dravu i ispeći neki fini kolač, pa vas ostavljam s ovom :)

Ovo je inače drugi put da radimo manikure na tu temu, a moj prvi pokušaj možete pogledati OVDJE!




Evo što sam sve koristila:

essence 33 wild white ways
wet n wild Black Creme
Born Pretty Stamping Polish Black
Točkalica (zaboravih je pofotkati)


Ukoliko i same odlučiti naručiti nešto s Born Pretty Store web shopa, slobodno iskoristite moj kod za 10% popusta  - EPSQ10  :)
(Popust ne vrijedi za već snižene artikle)




Ja sam si ovu manikuru u glavi zamislila kao neki crno bijeli ombre.
Koliko sam u tome uspjela prosudite same ;)

I ovaj put sam se odlučila koristiti odličan Born Pretty proziran pečat za pečatiranje.
Moje oduševljenje ovim pečatom se nastavlja, iako, kao što možete vidjeti, ovaj uzorak mu je ipak bio malo veći izazov pa uzorak nije 100% točno prenešen na nokat.
No bez obzira na to, ja sam i dalje zadovoljna!












I to je to :)

Nemojte propustiti pogledati uratke ostalih kolegica blogerica koje su se priključile današnjem zadatku!
Linkovi su na dnu posta.


Kako vam se sviđa?
Biste li nosile ovakvu manikuru na svojim noktićima?


Have A Nice Day

Broj komentara: 17:

  1. Odlicno uradjeno, ne znam zasto si nezadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. manikura je savršena! ovaj pečat sam naručila i ja i izgleda mi više nego dobar :) jedva čekam da ga probam

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova pločica je preslatka, juče sam se sa njom igrala :) Manikir mi se mnogo sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dopada mi se manikir, i čak je odlično to što motiv izgleda sivkasto na jednom noktu. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. meni se manikura dopada bez obzira sto si navela da ti se ne dopada.. mace su mi super slatke :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Jesam li ja to videla cica-macu? :) Preslatko je! :) Sta ima veze sto beli motiv nije savrseno beo?! Manikir je svakako savrsen. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš je zgodna manikura, najviše mi se sviđa ovaj micek na palcu, presladak je. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je ovo savršeno. Od svih viđenih meni je ova favorit. Sjajno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni su ove tvoje mace pregenijalne! U ovako crno bijeloj kombinaciji daju mi neki totalno cool strip/grafic pop vibe - odlično! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ova manikura je savršena! :D Na onom noktu gdje su mace srebrne, nekako mi izgledaju ko kosturi mali, presimpa :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako mi se dopada! Vidim da je sad bas aktuelna kombinacija crne i bele :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Crna mačka, beli mačor manikir. :D
    Cicos na palcu mi se posebno sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  13. mislim da cim vidim neku sliku sa tvog bloga mogu da prepoznam da je tvoja :D toliko preciznosti ja nigde nisam videla :) odlicna kombinacija pecat mi se bas bas dopada

    OdgovoriIzbriši
  14. rekla sam ti već, moja je prva ideja bila konačno upotrijebiti ovu pločicu... no, kako je tvoja manikura savršena ne bi imalo smisla :*

    OdgovoriIzbriši
  15. Baš je dobra manikura, šteta da je na prstenjaku uzorak ispao sivo

    OdgovoriIzbriši