srijeda, 10. veljače 2016.

Stamping Manicure with Color Club Wild At Heart & Born Pretty BPL-029 Plate



Nadam se da se sjećate da sam vam u subotu pokazala prekokrasan Color Club u nijansi Wild At Heart?
Ako vam je to promaklo, kliknite OVDJE i bacite oko na to malo ljubičanstveno savršenstvo!


Uglavnom, taj je Color Club trebao poslužiti kao podloga za nedjeljnu usklađenu manikuru, međutim, kad sam ga nadogradila, činilo mi se da se više ne uklapa u temu 'ljubačasto'.

Naime, odlučila sam ga nadograditi pečatiranjem, i sve bi bilo u redu da sam ga pečatirala crnim lakom, međutim ja sam se odlučila za ovaj rozi lak koji, ako malo bolje pogledate, savršeno pristaje rozim hollo česticama u samom laku.
Na kraju je ispalo da je ta roza boja previše dominantna, tako da sam radila novu ljubičastu manikuru.




Evo što sam sve koristila:

Color Club Wild At Heart
essence BTGN top sealer

Ukoliko i same odlučiti naručiti nešto s Born Pretty Store web shopa, slobodno iskoristite moj kod za 10% popusta  - EPSQ10  :)
(Popust ne vrijedi za već snižene artikle)

Ne znam jesam li već spominjala, mislim da jesam, no svakako vrijedi ponoviti - bez obzira što sam u stanju pečatirati s gotovo svim lakovima na našem tržištu, ovi Born Pretty lakovi za pečatiranje su čudo jedno!
Fantastično su pigmentirani, nisu ni pregusti ni prerijetki, odlično popune sve uzorke na pločici te se vrlo lako 'dižu' i apliciraju na nokat.
Imam dva, no svakako planiram kupiti još barem 3-4 boje.












I to je to :)

Moram priznati da mi je ovo jedna od ljepših manikura u posljednje vrijeme, i baš mi je krivo što sam je tako kratko nosila na noktima.


Kako vam se sviđa?
Što kažete na kombinaciju boja?


Hvala Vam na čitanju :*

Broj komentara: 5: