petak, 26. veljače 2016.

Bell Glam Wear 422



Danas je na noktićima još jedan lak kojeg sam svrstala u zimske favorite.

Toootalno netipično za mene, ali nosim lak sedefastog finisha :D

Inače nisam ljubitelj lakova sedefastog finisha, ali eto, jedan takav se našao u mojoj kolekciji, a što je najbolje sama sam si ga kupila.


Sjećam se te 'Kozmo srijede' koja se sasvim slučajno poklopila s danom kad sam dobila plaću i kad sam se svom silom željela počastiti s barem jednom do dvije šarene bočice.
Mislim da sam taj dan najduže bila u Kozmu, šetala ispred stalaka s kozmetikom, gledala, vagala, razmišljala koju bočicu da uzmem, a što je najgore ni jedan lak mi se nije posebno sviđao.
Mislim da sam tada shvatila da sam došla u fazu zasićenosti drogerijskih lakova koji su mi se svi činili na isti kalup i slični jedni drugima kao i onima koji su svoje mjesto već našli u mom Helmeru.
S obzirom da u kolekciji nisam imala ni jedan Bell lak, odlučila sam uzeti jedan, a bojom (bez obzira na finish) svidio mi se ovaj!





Kao što vidite, riječ je o divnom mauve boji, odnosno boji mesa, kojom sam u posljednje vrijeme opsjednuta, s bezbroj sitnih sedefastih čestica u sivo-srebrnoj boji.

Lak je poprilično pigmentiran, tako da sam potpuno prekrivanje dobila s dva ravnomjerna sloja.
S obzirom na sedefaste čestice, preporučam vam da ga nalakirate u tri - četiri precizna poteza, pod preciznim mislim na ravna poteza kako biste izbjegle krivudave linije na noktu.

Sušenje mu je solidno, makar mi se činilo da se suši nešto sporije, ali bez obzira na to oba sloja s nadlakom su mi bila suha kroz 15 minuta.

Sad kad mi je na noktima, u nekakvom smo love-hate odnosu. Čas mi se sviđa čas ne... Ma mislim, tko bi meni u potpunosti ugodio ;)
Ali s obzirom na ovo oblačno vrijeme, odlično se uklopio tonalitetom!

Četkica mu je srednje duga, malo plosnatija i ravno rezana tako da nisam imala problema s lakiranjem.

Kao šo sam napisala, možete ga kupiti u Kozmu (u Varaždinu više ne, jer su ga povukli), a za 25 kuna ćete dobiti 10 grama proizvoda!
(Ne znam di su nestali mililitri :D)











I to je to :)

Već sam izvadila stvarčice s kojima ga planiram nadograditi pa sad samo čekam kad će nastupiti taj sudbonosni trenutak.


Kako vam se sviđa?
Jeste li već isprobale Bell lakove?


Hvala vam na čitanju :*


2 komentara:

  1. NIkada nisam probala ove lakove, djeluju mi baš zanimljivi i bočica i sve. Što se boje tiče, ovo je definitivno "moja boja" i ne bi ju skidala s noktica. Ne znam zasto ti se ne svidja, odlično izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  2. hmm... jel' to gramaža s bočicom ili bez ;)
    boja nije loša ali taj finiš ne volim i gotovo :D

    OdgovoriIzbriši