četvrtak, 28. svibnja 2015.

Essence I ♥TRENDS - 07 hope for love & BornPretty Plate BP-L016



Danas nemam vremena za puno tipkanja pa će ovo biti vrlooo kratak post :)

Naravno da Essence I ♥TRENDS - 07 hope for love nisam mogla dugo nositi samostalnog, pa sam ga odlučila štambiljati.

Na svojoj FB stranici (klik) sam vam pokazala da Born Pretty Store sutra u prodaju pušta deset novih pločica, pa sam ja odlučila danas iskoristiti jednu 'staru' i uz pomoć nje napraviti manikuru :)




Evo što sam sve koristila:

Essence I ♥TRENDS - The Nude - 07 hope for love
Essence LE Vampires Love 03 True Love
Essence the gel nail poslih TC




Ukoliko i same poželite naručiti nešto s BornPretty Store-a, slobodno iskoristite moj kupon za 10% popusta - EPSQ10




Postupak je vjerujem svima jasan!
Na već postojeći lak sam štambiljala uzorak s BornPretty pločice i na sve naravno dodala sloj nadlaka.
Brzo i jednostavno!
:)












I to je to :)

Pred nama su lijepi dani, i priznajem - ja imam sve manje volje sjediti za laptopom i tipkati, sunce me zove van, tako da će naredni postovi biti obilati fotkama a siromašni tekstom!

Kako vam se sviđa ova manikura?
Moram priznati da mi je baš zanimljiva ova  kombinacija boja, a vama???


Do sljedećeg posta... 
... uživajte u suncu :*



Broj komentara: 16:

  1. I meni se sviđa kombinacija boja, al' pri tebi to ionak nije niš novo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Opet slinim pred fotkama, prekrasno. I ljubomorna sam! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ali nemaš biti ljubomorna ni na što! :D

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Hahaha, nadam se da ne, više volim žive čitatelje :D :)))

      Izbriši
  4. Predivna kombinacija boja i savršeno odabrana šara. Mnogo mi se sviđa kako si ovo uradila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, znam da roza nije baš 'tvoja' boja, pa mi onda to još više znači :D

      Izbriši
  5. ne smijem više gledati fotke tvojih manikura, ne znam što mi je bolje- lakovi i nijanse, sama manikura, divne fotke..kakav je to fotić?? :D hahhaa, odlična manikura, kao i inače :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3
      Fotić je Olympus E-520, a objektiv Macro 50mm :)
      (Imaš fotić u postu 'O meni?)

      Izbriši
  6. vidi ti samo tu true love, tko bi rekao da je odlična i za štampanje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da znaš da sam se i sama iznenadila!!!
      Prvo sam naravno probala na displayu dal će uopće biti dosta pigmentiran, ali stvarno je super!!!

      Izbriši