petak, 22. svibnja 2015.

Golden Rose Carnival 26



Za kraj tjedna sam vam odlučila pokazati jedan zanimljiv lak iz Golden Rose Carnival kolekcije.

S obzirom da je vani već par dana sivo i kišno, ja sam si početak (radnog!) vikenda odlučila uljepšati bojama :)


Ako se sjećate, ovaj sam lak dobila prije dva-tri tjedna od Golden Rose-a u paketiću iznenađenja, a većini vas je upravo on zapeo za oko!





Osobno mi sva Carnival linija izgleda jako lijepo i primamljivo u bočicama, no na noktima baš i ne volim nositi različite oblike šljokica.

U ovom Carnival 26 laku postoji pet različitih oblika šljokica:
- zelene resice (stupići)
- zelene šesterokutne šljokice srednje veličine
- zelene šeterokutne šljokice manje veličine
- ljubičasti kvadratići
- bijeli cvjetići

Ne trebam ni pisati da su me upravo ovi cvjetići 'kupili', i da sam si samo zbog njih lakirala ovaj lak :P




S obzirom da nisam baš preveliki ljubitelj ovakvih raznolikih šljokica, odlučila sam se za skittlette manikuru, jer mi se činilo da bi Carnival na svim noktima bio malo previše...


Evo što sam sve koristila:

Golden Rose Color Expert 02
Golden Rose Rich Color 14
Golden Rose Carnival 26
Springfield Cosmetics Lima Claro
Essence Better Than Gel Nails TS




Prvo sam na prosti prst, prstenjak i palac nalakirala dva sloja bijelog laka.
Na mali prst dva sloja Lima Claro lakoa - nažalost kako nisam veliki ljubitelj zelene boje, od tri zelena laka koje posjedujem, ovaj je bio najsličniji šljokicama u Carnivalu.
Na kažiprstu su dva sloja ljubičastog laka.
Zatim sam na bijeli lak lakirala Carnival u dva sloja, s time da sam si uz pomoć točkalice razmještala ove krupne ljubičaste šljokice kako bi bile što ravnomjernije raspoređene.
Iz laka sam također uz pomoć točkalice izvadila ove šljokice u obliku cvjetića te ih stavila na kažiprst i mali prst.
I za kraj sam na sve stavila jedan izdašan sloj Essence nadlaka.












S obzirom da nije bilo ni dnevnog svjetla a kamoli sunca, manikuru sam fotografirala s bljeskalicom (što obično izbjegavam raditi) pa boje izgledaju mrvicu isprano, no vjerujem da ste ipak dobili dojam da je riječ o veseloj i šarenoj manikuri :) :D

I to je to :)

Kako vam se sviđa ova kombinacija???
Imate li već koji Carnival lak u svojoj kolekciji?


Hvala Vam na čitanju :*

4 komentara:

  1. Baš je vedra i vesela manikura, toliko da sam odmah dobila želju svoje nokte umočiti u nešto šareno. I da znaš da ću to učiniti :)). Ni ja nisam previše od konfetija. Uvijek zablenem u njih, kao i u glitter, ali se zaustavim jer znam da bi ih zanemarivala, ali baš su jako lijepi i ovaj mi je divan divan za gledanje u bočici :D. Prekrasan mi je ovaj tamnorozi lak :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Videla sam u Lilly-ju razne Carnival lakove, ali nisam bila sigurna kako bi izgledali kada se nanesu. Veselo i pozitivno deluje, odlicno za suncane dane. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. definitivno nije moj tip laka, mene bi sve to unutra samo iznerviralo ;)
    ali je zato manikura dobro složena, i fotke odlične :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si ukomponirala boje! :D Lak nije baš my piece of cake, ali tebi super stoji!

    OdgovoriIzbriši