utorak, 19. svibnja 2015.

AVON Magic Effects - Mineral Crush



Ako me pratite i na Facebooku (klik) onda ste imale priliku vidjeti da su me prošli tjedan iznenadili iz AVON-a cijelom novom kolekcijom Magic Effects lakova.


Magic Effects lakovi se sastoje od, recimo to tako, četiri linije:
Fringe
Matte
Mineral Crush
te dva nadlaka - Matte Top Coat i Diamond Shatter

Lakovi dolaze u količini od 10 ml, a cijena im je 48 kuna, iako se u aktualnom katalogu - Kampanja 07/2015 koji vrijedi od 06.05. do 26.05. mogu kupiti jedan za 39 kuna, te dva za 50 kuna!




Zbog velike količine fotografija, linije sam vam predstavljala jednu po jednu, a danas završavam s Mineral Crush linijom - šećer na kraju, zar ne?!? :)))

Na sljedećim linkovima možete pogledati swatcheve ostalih linija:





Ako me pratite neko vrijeme onda vam je poznata moja velika ljubav prema hrapavcima tako da sam uistinu uživala posljednja dva dana lakirajući ove divote! :)

Mineral Crush lakovi su lakovi hrapavog finiša, koji se nekima hoće, a nekima neće svidjeti.
No, za one kojima se ne svidi efekt, a sviđa im se boja preporučam da na lak stave dva sloja običnog bezbojnog nadlaka (malo gušće teksture tipa Essence Better Than Gel Nails Top Sealer) i dobit će preeekrasan šljokičasti lak koji će zaslijepiti sve oko vas!

Lakovi su iznenađujuće gusti i pigmentirani i neke će zadovoljiti sa samo jednim slojem, međutim ja sam cjepidlaka tako da sam sve lakove lakirala u dva sloja.

Što se tiče sušenja, većina lakova hrapavog finiša se brzo suši tako da ni ovi Avonci nisu izuzetak.
Samo da vam dočaram brzinu sušenja, naime kad sam nalakirala prvi sloj na svih deset prstiju, drugi sloj sam mogla početi odmah nanositi bez dodatnog čekanja!

Kao što vidite, četkica im je klasična i uobičajena za sve Avon lakove - srednje duga, srednje debela te ravno rezana.

Kad već spominjem četkicu moram reći da, meni osobno, ova četkica najbolje paše uz hrapavce jer sam sve nokte nalakirala bez ikakvog problema i bez ikakvog dodatnog popravljanja linije uz korijen nokta.





Plus kod ove linije (za razliku od Gel Finish lakova) je to što se na dnu bočice također nalazi naljepnica s nazivom laka tako da ne trebate brinuti oko točnog naziva, kao recimo ja kad ih 7-8 izvadim iz kartonskih kutijica :D




Mineral Crush Linija se sastoji od šest nijansi:
Diamond
Pearl
Topaz
Ruby
Agate
Rose Quartz


- Agate -





Agate je prekrasan 'promjenjiv' lak.
Naime, pod nekom kutem i pod nekom rasvjetom izgleda plavo dok opet u nekim drugim uvjetima izgleda skroz ljubičasto.

Iskreno, ovaj lak mi je postao jedan od favorita iz razloga što takvu boju (vjerovale ili ne) nemam u svojoj 'skromnoj' kolekciji :D

Lak se sastoji od puno sitnog fino mljevenog šljokastog praha dok ima i nekoliko malo krupnijih šljokica koje kad se lak osuši krasno izviruju i daju laku poseban efekt.










- Diamond - 





Diamond je također neobične boje, nešto između sive i smeđe uz dašak ljubičaste.

Ovaj lak nije isti ali je jakooo sličan Avon Stardust laku naziva Silver Crystals.
Diamond je za jednu nijansu tamniji, ali mnogi razliku neće ni primijetiti :)

Diamond se također sastoji od puno sitnog fino mljevenog šljokastog praha dok ima i nekoliko malo krupnijih šljokica koje kad se lak osuši krasno izviruju i daju laku poseban efekt.











- Pearl -





Još jedan lak koji je jako sličan, ako ne i identičan laku iz Stardust linije i to laku naziva Crystalized Pink.

Riječ je o krasnoj nude/bež/šampanj boji koja pod nekim svjetlom lagano vuče na boju rozog zlata.

I ovaj lak se sastoji od puno sitnog fino mljevenog šljokastog praha dok ima i nekoliko malo krupnijih šljokica koje kad se lak osuši krasno izviruju i daju laku poseban efekt.










- Rose Quartz -





I dolazimo do mog drugog favorita u kolekciji...

Iskreno, ja baš nisam preveliki ljubitelj roza boje (da, obožavam boju fuksije i ljubičastu, ali roza baš i nije 'moja' boja), no ovaj lak mi je postao favorit nakon prvog premaza!

Ista stvar se dogodila ako se sjećate i s P2 lakom adorable :)

Rose Quartz je lak roza boje ali nešto tamnije i divnog toplog tona.

U bočici izgleda kao da sadrži i dašak srebrne, međutim na noktima je isključivo roze boje!

Lak se sastoji od puno sitnog fino mljevenog šljokastog praha dok ima i nekoliko malo krupnijih šljokica koje kad se lak osuši krasno izviruju i daju laku poseban efekt.

Rose Quartz nosim sad već drugi dan na noktima i vjerujem da ga neću skidati još barem dan-dva :)











- Ruby -





Ako ste propustile kupiti Cherry Dazzler iz Avon Stardust linije, nemojte očajavati jer mu je Ruby jako sličan!

Ruby je lak crvene boje, no u sebi sadrži i dašak zlatne pa na suncu izgleda poput žive vatre na noktima.

Ovo je ujedno i jedini lak u kolekciji koji nema isti hrapavi finiš kao i ostali lakovi jer sadrži samo crveni i zlatni fino mljeveni šljokičasti prah, bez dodatka onih krupnijih šljokica.
Znači Ruby je nešto suptilniji hrapavac :)











- Topaz -





I šećer za kraj - kao i moj treći favorit - njegovo ljetno veličanstvo Topaz!

Topaz je lak s kojim sam se najviše namučila prilikom fotografiranja jer je na većini fotografija izgledao skroz svjetlo plavo.

No, Topaz definitivno nije svjetlo plavi lak već nešto između plave, tirkizne i zelene - opet zavisi pod kojom ga rasvjetom gledate.

Na suncu izgleda tirkizno, dok pred kraj dana kad nestaje sunca i 'tople' svjetlosti počinje poprimati zelenu boju.

No, kako god ga okrenete ovo je kraaasan lak idealan za ljeto, i ono što je najbitnije, vjerujem da će pasati svima - a to vam govori osoba kojoj na noktima ne stoji skoro 99% tirkiznih lakova :D











I to je to :)

Nadam se da vas nisam umorila s previše teksta i previše fotografija u ova četiri posta, te da sam uspjela napisati sve bitno.

Ukoliko imate kakvih dodatnih pitanja, stojim vam na raspolaganju u komentarima kao i u porukama na Little Things By Mala Palčica FB stranici!

Također vas na Facebooku očekuje album sa fotografijama (swatchevima) cijele Magic Effects kolekcije!


A sad da čujem vas...
Kako vam se sviđaju novi Magic Effects lakovi?
Koja linija vam se najviše sviđa?
Koje biste nijanse željele u svojoj kolekciji?


Hvala Vam na čitanju :*


Mala Palčica


PR proizvodi, no moje mišljenje je iskreno i skroz objektivno.

Broj komentara: 12:

  1. Ma ovo je da se čovjek raspameti....
    imam 2 Avonova hrapavca it Stardust linije i malo sam ih zapostavila ali nakon čitanja/gledanja ovog tvog posta dobila sam želju da ih večeras malo "izvedem u šetnju".

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ovo je da se čovjek raspameti....
    imam 2 Avonova hrapavca it Stardust linije i malo sam ih zapostavila ali nakon čitanja/gledanja ovog tvog posta dobila sam želju da ih večeras malo "izvedem u šetnju".

    OdgovoriIzbriši
  3. Dok gledam te tvoje fotke najradije bi ih sve pokupovala (osim crvenog - nije moja boja) :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Svi su prelepi jedino mi bas nije jasan potez Avona za ovu kolekciju. Sve te nijanse koje su skoro iste ako ne i iste kao Stardust, trebali su samo da ubace neke nove nijanse u Stardust, koji imaju i najsladju flasicu ikada. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. U, mi lajki. Ruby i Diamond su mi predvidivo ovnujski favoriti :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelim ih sve.... a ako bih trebala odabrati samo jedan (mada je to nemoguce, sigurno ih nabavljam se pre ili kasnije..) onda biram Agate!!! :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. boje su im fantastične, želim ih sve!

    OdgovoriIzbriši
  8. E ovo je stvarno prekrasna kolekcija! Želim barem četiri ova hrapavca <3

    OdgovoriIzbriši
  9. prva dva su mi super, ostatak već viđen :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Agate is my favourite <3

    OdgovoriIzbriši