ponedjeljak, 15. siječnja 2018.

Wish List For 2018.



Od danas sam na godišnjem pa sam odlučila (konačno!) napisati i prvi ovogodišnji post.
Nekako imam običaj godinu započeti s listom želja proizvoda koje bih željela nabaviti odnosno kupiti i uvrstiti u svoju kolekciju.
Prošla mi je godina bila nekako sva naopaka i iako je započela obećavajuće kad sam već u siječnju s Liste želja za 2017. skinula Zoya Lornu, ostatak nije išao po planu.
I dalje si želim stvari s prošlogodišnje liste, no odlučila sam ipak za ovu godinu napraviti novu listu.

S obzirom na broj utrka koje smo već uvrstili u svoj trkački kalendar i na troškove startnina i prijevoza, postoji velika šansa da će i ove stvarčice ostati samo puste želje na papiru, odnosno ovom internetskom prostoru, ali ukoliko me ulovi shoping manija, bit ću spremna ;)

Krenut ću od najvažnije kategorije svake lakoholičarke i nail blogerice - lakova za nokte!
Nakon dosta premišljanja izbor sam svela na deset bočica.




Od kad je prije par tjedana A England izbacio novu kolekciju Tudoresque željela sam si 6 od 8 bočica, no do sada je razum prevladao pa se ta brojka smanjila na svega tri bočice - Anne Boleyn, Katherine Parr i The Most Happy.
Od "engleza" si želim još i In Robe and Crown, Let me In i Saint George.









Na listi želja se našao i jedan Cirque Colors lak i to u nijansi Ambrosia.




Te jedan piCture pOlish lak u nijansi nemesis.




Moja ljubav prema Masura lakovima raste iz mjeseca u mjesec tako da si želim i dvije bočice iz nove zimske kolekcije - Night Flight i The Cardinal's Apartments.





Već sam prije par mjeseci na FB stranici spomenula da bih u svoju make up kolekciju željela uvrstiti i malo skuplje HE palete sjenila.
Imam nekoliko paleta od Makeup Revolutiona, Catricea, Avona ali želim si i neku od slijedećih (BTW ovo je srezan popis na minimum!!! :D):
Anastasia Beverly Hills - Modern Renaissance Eyeshadow Palette
NABLA - Dreamy Eyeshadow Palette - KUPLJENA, ožujak 2018.
Urban Decay - HEAVY METALS Metallic Eyeshadow Palette - KUPLJENA, siječanj 2018.






A nakon sjenila (ili prije njih!), dobro bi mi došao i jedan dobar primer za ista!
Već si par godina želim Urban Decay primer za sjenila, no ove sam godine na popis odlučila staviti malo dostupniji i jeftiniji NYX Glitter Primer.
Kod mene ga u gradu nema za kupiti, ali nadam se da će se naći neka dobra dušica koja će mi ga kupiti u Zagrebu! ;)
- KUPLJEN, naručen s ebaya, ožujak 2018.


Ove godine sam odlučila malo veću pažnju posvetiti i koži lica.
Da se razumijemo, njegujem lice u nekoliko koraka i jako volim Korejsku kozmetiku, ali odlučila sam isprobati i neke nove proizvode.
Za početak tu je NeoStrata Gel za posvjetljivanje koji ciljano djeluje na promjene u boji kože poput tamnih mrlja, staračkih pjega i hiperpigmentacije.
Da, strašno me smetaju mrljice (ne pjegice!) na licu i nadam se da ću ih ove godine učiniti manje vidljivima!


A kako je Jelena moj dugogodišnji skin guru i jedna od tri blogerice koje vjerno pratim kad je skin care u pitanju, velika mi je želja isprobati neke od njenih "bebica".
Za početak isprobala bih Superba C koji je intenzivni serum na bazi efikasne kombinacije 10% vitamina C, vitamina E i ferulične kiseline, taman za moje hiperpigmentacijske mrlje i kožu u godinama :)




Te Lumion koji je neisušujući noćni eksfolijant srednjeg intenziteta na bazi AHA i PHA kiselina. Namijenjen je koži na kojoj su vidljive hiperpigmentacijske promjene, uključujući i one uzrokovane suncem, te koži narušene teksture kojoj nedostaje svježine i luminoznosti.




Kraju mi idu i neki od najdražih parfema, neke imam tek za 2-3 nošenja pa ih jaaako štedim (čitaj - samo gledam i mirišem bez špricanja), tako da bih svakako voljela uloviti neku prigodnu akciju i kupiti barem jedan!
Neki od najdražih i pri kraju su Lacoste Pour Femme, Emporio Armani Lei i Jil Sander Sun.
Edit - Jil Sander dobiven!




Imam i par knjiga na listi želja, no od onih najbitnijih željela bih zadnjeg Davida Lagercrantza čisto da kompletiramo serijal, Čudo koju sam već pročitala, ali bih je voljela uvrstiti u našu kućnu biblioteku te Knjigu života također da kompletiram serijal.
Isto tako, ukoliko se čika George R. R. Martin ove godine udostoji izdati koju knjigu iz serijala Pjesma leda i vatre i ta/te će se knjiga naći u našoj kolekciji.




Osim svega navedenoga, planiram kupiti i isprobati i neke malo jeftinije i dostupnije stvarčice poput paleta ruževa iz nove Catrice kolekcije za proljeće/ljeto kao i Spectra Light lakove za nokte kao i poneke novitete od essencea.

I to je to, da znam - skromna sam!!! :)

Što se nalazi na vašoj listi želja???



Broj komentara: 5:

  1. Meni je u planu nešto iz Nuxe linije,suho ulje ili možda hidratantni serum,i od Nikela ulje za lice,jer obižavam prirodnu kozmetiku.Sviđaju mi se niviteti iz Essencea posebno palete sjenila su mi skroz zanimljive i slatke a sigurno ću probati nešto novo iz Catrice kolekcije

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja si s ove tvoje wishliste želim 'samo' sve A England lakove (nemam još ni jedan), NABLA Dreamy Eyeshadow Palette (ili bar mono sjenila slična ovim ljubičastim nijansama iz palete) i Hydra B serum. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako dobra WL.
    Skintegra je i meni zanimljiva šteta da nema testere...još
    Imamo veoma sličan ukus što se parfema tiče.
    Na mojoj Wl su tenisice za trčanje a s obzirom da ti imaš puno pretrčanih km iza sebe slobodno nabaci neki savjet bit ću ti zahvalna

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja nemam neke wishliste bas da su definirane, idem od dana do dana i gledam kaj mi treba (nis mi ne treba al mi je sve lijepo). Od ovih, lakove bi sve htjela jer sam ovisna o njima a za palete zelim ovu Nablinu jer imam par pojedinacnih sjenila od Nable i jednostavno sam odusevljena njima.
    btw, vidla sam na 'o meni' stranici da imas osjetljivu kozu pa ti mogu rec za novu firmu "youngblood" (Masa sa MashintheBeauty ju je predlozila na instagramu) i to je kao jako dobro za osjetljivu kozu.
    isto tak, ak oces NYX primer, samo se javi, ja sam iz Zagreba :D imam ga i apsolutno je odlican!

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nablica je već na putu ;)
      A NYX primer sam jučer naručila s ebaya, ne volim gnjaviti "nepoznate" ljude da mi šopingiraju... ali hvala ti na ponudi <3 :*
      Bacit ću oko na Youngblood ;)

      Izbriši