ponedjeljak, 25. prosinca 2017.

Christmas Manicure



S obzirom na to koji je danas dan, neću duljiti s postom ali ću vam svima od srca zaželjeti sretan, miran i blagoslovljen Božić!

Nadam se da ste u krugu najmilijih, da ste sretni, ispunjeni i puni kolača i slastica k'o šipak koštica! ;)
Također se nadam da su vas pod borom dočekale dugo željene stvarčice i da vam je wish lista barem malo manja...

Današnja je manikura sklepana na brzinu i bez neke prevelike ideje, ali je uživo vrlo efektna!




Evo što sam sve koristila:

AVON mark. gel shine -  Night Vision
AVON true colour nailwear pro+ - Plum Dazzle
essence THE LITTLE X-MAS FACTORY - 01 i still believe in santa claus
essence BTGN top sealer











A sad odoh pojesti još koji kolačić i zaliti ga kuhanim vinom... ;)

Ho Ho Ho Ho


Broj komentara: 8:

  1. evo imam i ja tu plocicu od nedavno :D kupila sam hrpu tih plocica samo radi bozicnih manikura i moram rec da sam izuzetno zadovoljna (i cijenom i kvalitetom i dizajnom)
    ovaj dizajn nisam probala, ali sam napravila 3 manikure (koje su na instagramu ak zelis vijeti) i pecatiranje mi postaje sve draze :D
    sviđa mi se ova jednostavna a efektna manikura :)

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši