nedjelja, 6. ožujka 2016.

Matching Manicures Sunday - Rainbow Manicure



Danas u sklopu MMS zadatka na noktićima nosimo dugine boje.
Moram priznati da sam se baš veselila ovom zadatku i s guštom sam radila manikuru, iako do zadnjeg trena nisam znala što ću vam prezentirati jer sam imala nekoliko ideja.


Na kraju sam se odlučila za klasičan gradient, no sad nisam baš sigurna koliko mi je to bila pametna ideja s obzirom da nam je gradient tema za iduću nedjelju, no što je tu je. 
Imam tjedan dana da smislim nešto novo!

E da, ovu manikuru posvećujem mojim malim 'gay' dlakavcima, Smuceku i Smradacu <3




Evo što sam sve koristila:

essence 33 wild white ways
essence nail art shake me! i'm pretty TC 25 let stars rain down on me!
Eveline X-Treme Gel Effect Top Coat
Spužvice za nail art

OPI Gloria Red
essence C&G 109 off to miami!
I Heart Makeup Nail Geek 01 Holiday
I Heart Makeup Nail Geek 05 Refresher
I Heart Makeup Nail Geek 07 Dreams
essence nail art twins 07 chuck
KIKO 496 Imperial Purple

I jako puno živaca...
... i blazinica...
... i štapića za uši...
... i odstranjivača laka!
:D




Kako mi je ovaj vikend free i imala sam vremena (manikuru sam naime radila jučer jer danas kuham i radim kolače) odlučila sam se raditi manikuru koju inače izbjegavam jer iziskuje dosta truda, vremena i živaca.
Da se razumijemo, gradient nije problem napraviti, problem je kasnije očistiti sav nered i to tako da moj macro objektiv ne vidi ni jednu zaostalu mrvicu boje.

S obzirom da nemam nikakvo silikonsko pomagalo za zaštitu kožice, oko noktiju sam namazala malo vazelina čisto da spriječim nakupljanje lakova u najsitnije borice.
Iskreno, nisam sigurna koliko sam si time pomogla i olakšala...

Uglavnom, za početak sam na sve nokte nalakirala jedan izdašan sloj essence bijelog laka.
Zatim sam na spužvicu nizala dugin spektar boja i njome tapkala po noktu.
S time sam bila gotova kroz 15 minuta, a zatim sam dobrih 45 minuta čistila nered :D
Dok sam ja čistila nered, svi su se lakovi posušili pa sam na sve nalakirala dva sloja essence šljokičastog nadlaka 'let stars rain down on me!' (kojeg sam dobila od drage Nore iliti Sjajolike), a na njega i izdašan sloj Eveline nadlaka.













A onda ja ne bih bila ja, pa sam sve to išla probati pečatirati.
Odlučila sam se za uzorak s Born Pretty Store pločice.

Evo što sam još koristila:

essence 33 wild white ways
Eveline nadlak












I to je to :)

Nemojte propustiti pogledati što su za vas pripremile kolegice blogerice koje će se priključiti današnjem zadatku.
Linkovi su na dnu posta!


Kako vam se sviđa moja izvedba?
Što vam se više sviđa, 'obična' duga ili pečatirana?


Uživajte u ovoj divnoj sunčanoj nedjelji, ja hoću svakako :*


Broj komentara: 11:

  1. Moram da priznam da sam imala sličnu ideju - i ja sam htela da radim gradient i pečatiranje, samo crnim lakom i drugačijim uzorkom :D Odlično izgleda, vredelo je pomučiti se oko čišćenja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se dopada krajnji rezultat, nakon pečatiranja. :) I ovakav gradijent sa duginim bojama definitivno izgleda najlepše.

    OdgovoriIzbriši
  3. meni se dopadaju obje verzije :D ova sa pecatiranjem mi je kao Havajski stil i bas je zanimljiva :D I ja sam radila gradient ali sa nesto blazim bojama :D

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasna je! prava proljetna

    OdgovoriIzbriši
  5. Pre dobra ideja i još bolja izvedba :) Ja nekako više naginjem verziji bez pečata :)

    OdgovoriIzbriši
  6. meni se više sviđa verzija bez pečata, savršena je :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je lepši pre pečatiranja, ali ni pečatiranje nije loše.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovako nešto sam i ja htjela napraviti :P Meni je ova sa pečatom super,čista havajska :D
    Koja je brzina sušenja ovoga Eveline nadlaka?Essenceov brzosušeći mi se brzo stisne,ne stignem potrošiti ni pola boćice...

    OdgovoriIzbriši
  9. Ove essence šljokice se baš lijepo vide :) Uf, tu pločicu čekam i ja, predivna mi je :)

    OdgovoriIzbriši