utorak, 15. rujna 2015.

Chevron Manicure with Avon & Lady Queen



Ljeto polako ide svome kraju pa sam ja požurila s predstavljanjem preostalih ljetnih favorita.

Danas je na red došao prekrasan hrapavac - AVON Magic Effects Mineral Crush u nijansi Pearl.

S obzirom da sam vam predstavila cijelu liniju Mineral Crush lakova - klik ako ste je propustili - danas sam tog hrapavca odlučila kombinirati s najdražim mi Avoncem svih vremena - Avon Gel Finish lakom u nijansi Mauvelous te s naljepnicama za chevron manikuru koje su mi stigle na recenziju s Lady Queen web shopa.




Evo što sam sve koristila:
AVON Gel Finish Mauvelous
AVON Magic Effects Mineral Crush Pearl




Postupak je vrlo jednostavan...
Za bazu sam nalakirala Mauvelous u dva tanja ravnomjerna sloja.
Na njega sam (kad se uistinu dobro osušio!) lijepila Lady Queen trakice.
Preko svega sam lakirala Peral u jednom izdašnom sloju.
Naljepnice sam skidala prije nego se hrapavac osušio.
U biti, čim sam nalakirala nokte jedne ruke odmah sam išla skidati naljepnice, a tek onda sam krenula lakirati drugu ruku.

S obzirom da volim hrapavi finiš, nadlak nisam stavljala.





Što se tiče samih naljepnica, moram reći da su uistinu dobre.
Ono što je meni osobno jako bitno je to da se dobro priljepe za nokat, a opet da mi prilikom skidanja ne odlijepe bazni lak.
Naljepnice su dovoljno široke (hmmm, ili duge?) da obuhvate cijeli nokat, te mogu reći da bi odgovarale i nekome s malo širom pločom nokta.

Na 'podlošku' se nalazi 36 naljepnica (trakica), a cijena na Lady Queen web shopu im je 2,36 dolara.

Ukoliko se i same želite počastiti s par sitnica s Lady Queen web shopa, slobodno iskoristite moj kod za 15% popusta - BXLC15










I to je to :)

Moram priznati da mi je ova manikura lagano na tragu jeseni, a takvo nam je uostalom i vrijeme proteklih dana...


Kako Vam se sviđa?
Volite li kombinirati lakove različitih tekstura?


Hvala Vam na čitanju i ugodan Vam ostatak dana :*




*PR proizvodi

Broj komentara: 20:

  1. Super precizno i super lepo, a kombinacija boja je savrsena :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna kombinacija boja i zvršnica, sviđa mi se ovaj Mauvelous. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Savršena kombinacija boja, a i raspored trakica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Boje su prelepe, posebno Crush pearl. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma oba avonca su krasna, a u kombinaciji te... ;)

      Izbriši
  5. ovaj Avon lak je...ne znam preprepredivan :) a ovakve naljepnice dugo tražim čak ni na ebayu neko vrijeme ne možeš naći :) budem probala naručiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, i ja sam ih tražila na ebayu, jedne sam čak bila i naručila, međutim nikad nisu stigle :(

      Izbriši
  6. Predivna manikura! <3
    Draga Suzana, tvoje me manikure svaki put iznova oduševe!
    Pravi si izvor ideja i inspiracija...

    OdgovoriIzbriši
  7. Nekako mi se ne sviđa ova kombinacija, ali jako mi je lijep Avon pjeskić ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. odlična kombinacija, super je manikura :D
    naručila i ja ove trakice, sad brojim dane dok ih se ne dokopam ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih još jakooo željela one spiralne, al su skupe ko Svetog Petra kajgana :P

      Izbriši