četvrtak, 27. kolovoza 2015.

Golden Rose Rich Color 74 & Born Pretty Plate BP 20 Stamping Manicure



Kao što sam i najavila, ja sam jučerašnji Golden Rose lak odlučila malo nadograditi pečatiranjem.
No, ovaj put sam se za promjenu odlučila pečatirati s hollo lakom u istom tonu kao što je i podloga.


Moram priznati da je bilo jakooo teško fotografirati ovu manikuru, da se dobro vidi uzorak, a da izbjegnem odbljeske od sunca i svjetla općenito.

Iskreno, uživo - na suncu - je ova manikura puno ljepša i efektnija nego na fotografijama, ali što je tu je...




Evo što sam sve koristila:
Catrice Ultra Stay & Gel Shine




Slijede fotografije na suncu bez bljeskalice...









... i u zatvorenom prostoru također bez bljeskalice.







I to je to :)

Kao što sam napomenula, manikura je efektnija uživo, ali nadam se da ste i ovako stekle dojam kako izgleda!

Kako Vam se sviđa?
Volite li kombinacije lakova kremastig finiša i hollo lakova?


Hvala Vam na čitanju i uživajte (konačno) u ovom sunčeku :*



Broj komentara: 7:

  1. GR nijansa je prelepa, u kombinaciji sa hollo lakom bas dolazi do izrazaja. Podseca me na more. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična kombinacija i boja i motiva.

    OdgovoriIzbriši
  3. Eeeeee ovo bi i ja nosila....kad bih samo znala ovako precizno pečatirati.

    OdgovoriIzbriši
  4. Eeeeee ovo bi i ja nosila....kad bih samo znala ovako precizno pečatirati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Eeeeee ovo bi i ja nosila....kad bih samo znala ovako precizno pečatirati.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bogme i na slikama manikir odlično izgleda. Kombinacija boja je pun pogodak. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. odlično izgleda, volim ovakvo pečatiranje :D

    OdgovoriIzbriši