nedjelja, 30. kolovoza 2015.

Matching Manicures Sunday - Manicure Inspired by Book



Iako sam jučer radila manikuru za prošlo nedjeljni MMS zadatak, današnju ipak nisam mogla propustiti!

Današnji MMS zadatak je manikura inspirirana knjigom!


Obožavam čitati knjige, isto tako i moj najdraži muž-puž, tako da u našoj kućnoj biblioteci imamo petstotinjak naslova.

Pogađate, bilo je jakooo teško odlučiti se za jednu i pokušati je interpretirati na nokte... no nakon što sam izdvojila nekoliko dragih mi naslova, odluka je pala na knjigu Plave ptice od Davida W. Frasurea.






Evo što sam sve koristila:
Essie millionails (bazni lak)
Golden Rose Rich Color 52
essence nail art twins 07 chuck
Catrice 3 Ultra Stay & Gel Shine Top Coat
Manhattan Pro Mat Top Coat
70% Alkohol
essence pločica za pečatiranje
Born Pretty BP 24 pločica sa pečatiranje
MoYou set za pečatiranje
Novinski papir (tekst)




Ukratko:
Prvo sam stavila bazni lak essie millionails.
Zatim kao baznu boju Golden Rose, jedan od najljepših mi nudača (dva sloja).
Zatim sam nokat uronila u 70% alkohol na 20 sekundi pa gore aplicirala novinski tekst.
Sloj bezbojnog Catrice nadlaka.
Na to sam pečatirala ptičice s Born Pretty i essence pločice.
Sloj mat nadlaka!










I to je to :)

Da, znam... mogla sam smisliti nešto bolje, kreativnije i efektnije, ali ovo mi je druga manikura u dva dana pa mi je kreativna strana mozga malo zakazala :D

No bez obzira, nadam se da vam se sviđa!!!

Također popratite i uratke ostalih kolegica blogerica koje su se priključile današnjem zadatku!
(Linkovi na dnu posta)


Kako vam se sviđa???
Volite li čitati knjige?
Koje su Vam najdraže?


Hvala Vam na čitanju :*



Broj komentara: 8:

  1. Nisi mogla smisliti bolje jer je ovo fenomenalno, ljepše manikure nisam vidla već neko vrijeme. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna, originalna i posebna manikura. :) I ja volim čitati, ali to mi je i svojevrsna profesija :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Što se dogodilo sa pečatom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš na ovaj MoYou pečat?
      Imam ga već jakooo dugo i često ga koristim, pa se već istrošio po rubovima.
      Trebala bi kupiti novi...

      Izbriši
  4. Ovo je tako dobro. Meni je prva asocijacija kada sam ugledala tvoj manikir bila Plava ptica - izdavač.

    OdgovoriIzbriši
  5. manikura je odlična! volim i ja knjige ali nemam više kud sa njima pa ih imam u pdf formatu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično izgleda. Dugo nisam videla da je neko radio tehniku sa alkoholom i novinama, baš je super ispalo. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. super manikura, meni ovo ne izgleda kao manjak inspiracije :D
    ali nisam mogla ne primjetiti taj jadničak od pečata, izgleda da si ga baš redovito peglala ;)

    OdgovoriIzbriši