srijeda, 26. kolovoza 2015.

Golden Rose Rich Color 74



Danas nastavljam s predstavljanjem ljetnih favorita koje sam vam pokazala u ovom postu (klik).

Malo sam se zasitila ljubičastih, rozih i crvenih lakova tako da je danas odluka pala na jedan plavo tirkizni lak - Golden Rose lak u nijansi 74.





Riječ je o krasnom plavo-tirkiznom laku, koji pod određenom rasvjetom lagano vuče na plavo, dok pod nekom drugom rasvjetom lagano vuče na neku mint-tirkiznu boju.

Moram priznati da obožavam sve nijanse mint i tirkizne i u ormaru imam dosta odjeće u tim tonovima, međutim što se lakova tiče njih imam samo 4-5, i to iz razloga jer mi rijetko koja tirkizna boja stoji.

Srećom, ova nijansa je jedna od onih koja mi donekle pristaje a i jakooo mi se sviđa, pa se trudim ne opterećivati previše što mi prsti izgledaju kao da imam začetak žutice :P




Uglavnom, Riječ je o laku krasnog kremastog finiša, odlične pigmentacije i pokrivnosti.
Vjerujem da će većina biti zadovoljna samo s jednim slojem, no ja sam perfekcionista i uvijek stavljam dva sloja.

Ovo je jedan od lakova kojem ne treba nadlak, tako da ga ni ja ovaj put nisam stavljala, osim toga još ga planiram malo začiniti.

Lak se dosta brzo suši, a na noktima mi bez ikakvih oštećenja (sa nadlakom) izdrži po 3-4 dana!




Četkica mu je odlična, srednje duga, gusta i zaobljeno rezana, jedna od najdražih mi!











I to je to :)

Kao što vidite na fotografijama, u mom stanu ovaj lak ipak vuče na tirkiznu...

Kako Vam se sviđa?
Volite li Golden Rose lakove?
Kako se vaš ten nosi s tirkiznim i mint nijansama???


Hvala Vam na čitanju :*


Broj komentara: 13:

  1. bome jedan od najljepših tirkizaca koje sam vidjela, prodala si mi ga upravo <3

    OdgovoriIzbriši
  2. divna mi je ova boja iako na slikama mi izgleda dosta plavo, al znam da fotici vole ubijat zelenu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U biti u njemu i ima dosta plave, više je plavi nego tirkizni, ali opet NIJE čisto plavi... :P
      Ma iskreno, moraš ga vidjeti uživo i sve će ti biti jasno ;)

      Izbriši
  3. Ajme koja krasna boja. Uvijek padam na te plavičaste nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Boja mi je prekrasna-ali na tebi...na sebi ne volim plavo
    Jedva čekam da vidim nastavak (začin)

    OdgovoriIzbriši
  5. krasan je, premda meni izgleda sasvim plav ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Već duže vreme mi je na wish listi, ali ga nekako uvek zaobiđem, mada boja mu je zaista divna. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Veoma ti lepo stoji.
    Ja se sa tim plavkastim nijansama baš nisam našla, samo sa onim koje vuku na zeleno.

    OdgovoriIzbriši
  8. ahhhh ovaj post i tvoji nokti su mi dosli kao sol na ranu, danas si odvalim nokat i sve ih skratim. muko moja :/ a lak je predivan, bas sam proucavala njihove lakove na onom standu u garden mallu jucer. Ima prekrasnih boja, nemres se odluciti za jednu :D

    OdgovoriIzbriši
  9. pa kakoo ti sebi uspijes tako lijepo nalakirat nokte ja se tebi divimmmm <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši