utorak, 9. lipnja 2015.

OLIVAL Zlatno ulje Smilja



OLIVAL linja s uljem Smilja je nedavno dobila jednog novog člana - Zlatno ulje Smilja.


Kao što ste već imale priliku vidjeti na mojoj FB stranici, prije skoro dva mjeseca sam na testiranje dobila dva ulja - jedno ste imale priliku osvojiti, a drugo od tada vjerno koristim.




Smilje ili imortela - dobro je poznata mediteranska biljka koja raste u kršu na mjestima gdje samo rijetko bilje može opstati, a nazivaju ga još i 'tekućim zlatom iz prirode'. 

U kozmetici se koristi odnedavno iako je u Dalmaciji dobro poznata i korištena biljka. 
Najznačajniji učinak smilja je takozvani anti-age učinak - briše tragove vremena na licu, djeluje protiv bora i revitalizira kožu. 




Olival Zlatno ulje Smilja namijenjeno je svim tipovima kože lica - normalnoj, suhoj i osjetljivoj.

Zlatno ulje Smilja se sastoji od sedam prirodnih ulja:
- ulja jojobe
- arganovog ulja
- ulja nevena
- maslinovog ulja
- bademovog ulja
- ružinog ulja
- ulja od sjemenki marelice
- eteričnog ulja smilja 

Glavna aktivna tvar, eterično ulje smilja, potiče obnavljanje i sprječava nastajanje bora.
Brzo se upija, a nakon nanošenja koža je ugodno glatka i svilenkasta.




Zlatno ulje Smilja dolazi u malenoj staklenoj bočici s pipetom za doziranje.

Dolazi u količini od 15 ml, a cijena mu je oko 130 kuna.
Možete ga pronaći u gotovo svim drogerijama - Kozmo, DM, Bipa...




Bit ću iskrena i reći da nemam previše iskustva s korištenjem ulja, ovo mi je tek treće, no mogu reći da sam sa sva tri isprobana do sad naprosto oduševljena!
Vjerojatno sam imala sreće i koristila samo dobra ulja :D

Zlatno ulje Smilja sam ispočetka koristila svaku drugu večer (jer sam testirala hoće li moje osjetljivo lice reagirati na novi proizvod), dok ga posljednjih dana koristim svakodnevno u sklopu večernje njege.

Ulje se naravno može koristiti i prilikom jutarnje njege lica što ja ponekad i činim, no kako se ja kao najveća spavalica kad radim ujutro dižem zadnju minutu, nemam baš puno vremena na raspolaganju pa obično samo na brzinu nabacim dnevnu kremu - također Olival s uljem Smilja (klik na recenziju) - i bacam se na šminkanje :)

Za bolji efekt, sva ulja pa tako i ovo, poželjno je stavljati na čistu i vlažnu kožu i to u maloj količini.

Iako sam ga većinom stavljala navečer - što samostalno što prije noćne kreme, bilo je dana kad mi je koža lica bila dodatno isušena i iziritirana pa sam ga dodavala i dnevnoj kremi prilikom jutarnje njege. 
Uglavnom na dlanu sam pomiješala kap-dvije ulja s količinom kreme za jedno nanošenje i sve ravnomjerno namazala preko lica i dekoltea.

Tu je 'mješavinu' moje lice vrlo brzo upilo tako da nisam morala dugo čekati prije ostalih jutarnjih rituala :).




Iako imam suhu i osjetljivu kožu lica, osobno preferiram polu mat/mat izgled lica, tako da mi je jako bitna činjenica da se Zlatno ulje relativno brzo upija i ne ostavlja masni sloj, naravno, pod uvjetom da ne pretjerate s količinom.
(Ok, navečer prije spavanja mi je to manje bitno, ali kad bih ga stavljala ujutro kad sam obično u žurbi, to mi je vrlo bitno!)

Isto tako jako mi se svidjelo kako je moja koža već nakon tri-četiri dana korištenja postala 'sjajnija', mekša i usudila bih se reći fleksibilnija.

Kroz cijelu godinu muku mučim s 'nekom alergijom' i nos mi svakodnevno curi tako da mi je područje oko nosa zbog učestalog brisanja znalo biti poprilično crveno, peckavo i iziritirano, dok se od kad koristim ovo ulje stanje uistinu popravilo.
Istina, crvenilo je ostalo (iako u blažem obliku), no više nemam osjećaj nadražene kože i s obzirom da je koža hidratizirana ne osjećam peckanje.

Iz Olivala kažu da Zlatno ulje Smilja, osim što dubinski hidratizira te štiti i hrani kožu lica, ujedno i pomlađuje i ublažava bore jer smilje ima prirodni anti age učinak.
- Moram priznati da se svojim borama ne opterećujem previše, tako da nisam pratila učinak ulja na njih. :)

Miris ulja je jako nježan, biljni i vrlo ugodan, a osim toga vrlo brzo nestane nakon što ga naneste na lice.
Osobno sam dosta izbirljiva po pitanju mirisa, no miris ovog ulja mi odgovara, možda i iz razloga jer koristim dosta proizvoda s uljem smilja pa sam se već navikla na njega.




Sastav za znatiželjne:




I moja cijela Olival kolekcija na okupu :)




Sve u svemu, moram biti iskrena i reći da imam samo riječi hvale na račun ovog ulja.

Priznajem, nisam stručnjak, no i ja znam vidjeti i osjetiti razliku između mog lica sad i prije korištenja ovog Zlatnog ulja.

Nadam se da sam uspjela napisati sve bitno o ovom ulju, no ukoliko imate još kakvih dodatnih pitanja, stojim vam na raspolaganju u komentarima kao i na svojoj FB stranici!

Ukoliko vas ulja malo više zanimaju, preporučam post drage Martine Dear Skino njenim uljima (klik)!


Jeste li već isprobale Olival Zlatno ulje Smilja?
Koristite li uopće ulja u svojoj svakodnevnoj njezi?


Hvala Vam na čitanju :*



*PR proizvod, no moje mišljenje je u potpunosti iskreno i objektivno!

Broj komentara: 12:

  1. Nisam ranije koristila ulje za lice, mada ovo mi deluje bas primamljivo. Odlicno si ga opisala. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ne samo da djeluje primamljivo, ono je uistinu odlično!!!

      Izbriši
  2. A kako se našlo undecane i tridecane u toj cijeloj priči kao i linalool i limonene... Ne znam zašto moraju ovako dobru kombinaciju ulja pokvariti s kemikalijama. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Relativno skoro sam u uvrstila u svoju negu lica i ulja. Koristim Alverde ulje divlje ruze i prija mojoj koži. Kako je Olival konačno došao na naše tržište verovatno ću ga uskoro i kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja Alverde od divlje ruže, no primijetila sam da mi Olival bolje paše, pogotovo u kombinaciji kad ga miješam s kremom ili serumom.

      Izbriši
  4. Već godinu dana koristim ulje u njezi kože lica i oduševljena sam rezultatima. Kako imam mješovito/masnu kožu lica, ulja sam dugo izbjegavala i to mi je bila velika greška.
    Ovo ulje mi je malo "preteško" za lice, ali je zato odlično za njegu kože tijela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam suhokožac, tako da meni odlično odgovara! :)

      Izbriši
  5. Tvoja suha koža je kao stvorena za ulja i ne čudi me što ti odgovaraju i da si zadovoljna jer lipidi iz ulja savršeno surađuju s kožom, posebno suhom. Inače, limonene i linalool nisu kemijski sastojci već se prirodno nalaze u eteričnim uljima. Undecane i tridecane su emolijensi i slažem se da ih nije potrebno dodavati u čista ulja ali nisu štetni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znala sam ja da će tebi sve biti jasno! :) :D
      Ti si moj hodajući Google i Wikipedia za njegu kože <3 :*

      Izbriši
  6. ja toliko volim ulja da sam kreme skoro pa sasvim izbacila iz asortimana, jutrom radije posegnem za serumom, a uvečer za uljima :D
    probat ću i ovo, nek se samo zalihe malo smanje ;)
    btw, ovo bademovo ulje iz plastične ambalaže radije prebaci u staklenu i tamniju bočicu jer se u ovoj zna pokvarit ako ga ne trošiš dovoljno brzo, to se meni desilo :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bademovo držim u kupajoni u ormariću, u biti sva ulja tam držim, pa se nadam da je na sigurnom ;)

      Izbriši