nedjelja, 14. lipnja 2015.

Matching Manicures Sunday - Neon Manicure



Danas nam je na red došla i neonska manikura!

Moram priznati da u svojoj kolekciji nemam previše neonaca, a neki su i na posudbi tako da sam bila ograničena na samo tri laka :)))


Jedan od ta tri mi je zadnji put toliko obojao nokte i prste da ga se nisam usudila ponovno koristiti, jedan je presvijetli i na kraju sam završila s ovim essence lakom, koji u stvari ni nije pravi neonac, ali poslužio je svrsi!




Evo što sam sve koristila:
essence C&G 107 naughty and pink!
wet n wild E424A Black Creme
essence the gel nail polish TC





Ukoliko i same poželite naručiti nešto s Born Pretty Store-a, slobodno koristite moj kupon kod za popust:

EPSQ10

(Popust ne vrijedi za već snižene artikle!)












I to je to :)

Moram priznati da uživo manikura izgleda nešto ljepše i efeknije, no uz ovo blješteće sunce bilo mi je teško uloviti kontrast, a s fotošopom si nažalost nisam baš dobra :D

Noktići se polako oporavljaju (kucam o drvo) pa se nadam da će uskoro biti i nešto više manikura!


Na dnu posta vas očekuju linkovi na manikure ostalih blogerica koje će se priključiti zadatku!


Kako vam se sviđa manikura?
Volite li nositi neonce na svojim noktima???


Hvala Vam na čitanju i uživajte u ostatku nedjelje :*


Broj komentara: 11:

  1. manikura je prekrasna i efektna. imam dva neonca i sad je pravo vrijeme da ih pokazem!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti makar imaš neonske nitne. Ja ni to. :D
    Sviđa mi se kako si ovo uradila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Manikura je prekrasna,baš mi se sviđa! Prošlo ljeto sam često na svojim noktima nosila rozog neonca Smart girls get more broj 169 kojeg sam vidjela kod jedne gospođe i na prvi pogled mi se jaaako dopao,pa sam naravno morala pitati što to nosi..I išla isti dan kupiti takva dva jer su u malenoj,njihovoj standardnoj bočici... A sad sam se sjetila da sam također prošlo ljeto kupila Maybelline Colorama lak iz njihove kolekcije Bleached neons,broj 241,svijetlo narančaste je boje,ali najprije moram potamniti jer mi baš ide uz tamniju put!
    Kad ćeš na FB staviti što koristiš za oporavak noktiju?! Veselim se idućem postu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Naprosto svaki put padnem na dupe (da prostis na izrazu) kad ti objavis post...moze li savrsenije??nema ti ravne...obozavam tvoje manikure,toliko jednostavne,a toliko efektne...svaka cast...

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas je slatko! :) Ja najmanje volim pink neoce ali sam ipak mazala jedan. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno. Baš mi se sviđa pečatirani motiv, nekako mi je neobičan. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. poslužio je svrsi, sviđa mi se manikura :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasno, svidja mi se i plocica, i uzorak i konacni manikir! :-) Kako te sluzi ovaj BPS pecat za stampanje, ja imam nekih problema da "pokupim" ceo uzorak sa plocice... Da li imas neki specijalan "tretman" sto se tice pecata, kako si ga "naterala" da dobro funkcionise? :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna i jaako slatka manikura! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sviđa mi se kak si uklopila neon zakovice :)

    OdgovoriIzbriši