četvrtak, 18. prosinca 2014.

KIKO Velvet Mat Lipstick 614 Dark Berry



   Danas sam vam odlučila pokazati jedan prekrasan ruž koji sam dobila od drage Sonje na poklon za ove blagdane <3

   Riječ je o KIKO Velvet Mat ružu u nijansi Dark Berry - na ambalaži i na ružu piše samo brojka, dok naziv ruža piše na KIKO službenoj stranici.

   Nažalost kod nas nema KIKO kozmetike no ja sam prije nekog vremena pronašla svoju 'dilericu' - naravno Sonju, i baš sam sretna :)

   


   Prije par tjedana sam googlala swatcheve KIKO lakova i sasvim slučajno naletjela na fotku ovog ruža na usnama i to je bila, doslovno, ljubav na prvi pogled!

   Moram priznati, kad sam otvorila kartonsku kutijicu u kojoj ruž dolazi, da sam ostala ugodno iznenađena ambalažom ruža. 
   Ovo je definitivno - po ambalaži - najljepši ruž u mojoj kolekciji!

   Kao što možete vidjeti na fotografijama, ruž dolazi u klasičnoj "formi", no poklopac je uistinu poseban.

   Boja je između žutog i rozog zlata s holo efektom :D - da, znam, nisam baš najbolja u opisivanju, ali zato imate dovoljno fotografija da si sve zorno dočarate!




   Boja ruža je, kao što joj i naziv govori, tamna - nešto između boje mesa i ljubičaste.

   Ruž je izrazito pigmentiran i vrlo lako se nanosi. 
   Osobno ruž nanosim direktno na usne, vrlo rijetko stavljam olovku za usne a kistić se sjetim upotrijebiti jednom na godinu.

   Što se trajnosti tiče, meni ruž na usnama bez popravka izdrži 2-3 sata, no onda ga samo malo nadogradim i vrlo često mi se desi da s dva popravka/nadogradnje odradim cijelu smjenu na poslu.




   Ono što je (barem meni) također bitno je i činjenica da mi ruž ne isušuje usne, iako često ujutro prilikom umivanja napravim lagani piling usana i stavim balzam, pa onda kroz par minuta ruž.

   E da, moram priznati da sam ja - s obzirom na naziv - očekivala ruž mat finiša, nešto poput Golden Rose Matte Velvet ruževa, međutim meni ruž uopće nije mat. Već je krasne bogate i kremaste strukture i finiša.

   Ruž dolazi u količini od 3,5 grma, a cijena mu je 6,90 eura.
   Kao što sam već napisala ima i manu - nedostupan je u Hrvatskoj!
   Eto i sastava za sve one kojima je to bitno (ja vam se u to ne razumijem baš previše :P)




Swatch na ruci, na dnevnom svjetlu bez upotrebe bljeskalice...




... i na usnama!
Također na dnevnom svjetlu bez upotrebe bljeskalice.






Iskreno, baš sam oduševljena i ambalažom i bojom ruža, a ovakvu boju do sad uistinu nisam imala u svojoj kolekciji.
U biti kad bolje promislim većina ruževa mi je ili u crvenoj ili u boji fuksije - iako sam još uvijek u potrazi za 'idealnim' fuksastim ružem :D

Kako vam se sviđa ovaj Kikač?
Jeste li već imale priliku isprobati Kiko ruževe i kako ste zadovoljne njima?

I kad već spominjem ruževe u boji fuksije - imate li svoj 'naj ruž'???

Do sljedećeg tipkanja...


Broj komentara: 15:

  1. Preeeelep je! Obožavam KIKO kozmetiku :3

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaa imam ja prljavo rozi jedan iz bas ove linije. Fenomenalna je ambalaza. A i tekstura ruza
    Ja ga obozavam. Odlicna je i ova boja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ambalaža je divna, a i nijansa ruža :) Nisam probala KIKO kozmetiku, jer nemam još svog dilera ;) A omiljeni ruž..teško za odlučiti, možda Calvin Klein Mesmerize..

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao prekrasan je :)
    Zaljubila sam se :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako dobre fotke, izgleda posebno elegantno i nijansa je predivna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlične fotografije, i zaista je predivno pakovanje ruža. :)
    Moj omiljeni ruž je MAC Captive :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Divna nijansa, podsjeća me malo na Bourjois Pretty Prune koji jako, jako volim!

    OdgovoriIzbriši
  8. Damn girl, imaš prekrasne usne! Super ti stoji nijansa ruža! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Mrzim te. Sad želim ovaj ruž a naravno nemam ga nigdje kupiti jer sam jadno dijete izbosne. Moj omiljeni ruž bi hmmm bio ne znam svi su oni moja djeca i ne mogu reći da neki volim više. Ali ruž koji mi najbolje pristaje bi bio Borjuis Rouge Edition 12 hours u nijansi 32. Za moj ten savršena roza boja koja učini da izgledam svježe i zdravo i odmorno :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Zaista je poseban. Bas predivna nijansa:-) Nadam se da ce jednom Kiko doci i do nas...

    OdgovoriIzbriši