subota, 16. kolovoza 2014.

Splatter Manicure



Ovaj post bi se mogao zvati i "Fail Splatter Manicure" :)

Nisam baš osoba koja pokazuje neuspjele manikure, ali ovaj put sam vam manikuru odlučila pokazati čisto kako biste vidjele da ni meni ne ide uvijek sve od ruke i da znam zakazati i zabrljati!!!


   Za sutrašnji, nedjeljni MMS zadatak je na redu Splatter manikura, odnosno manikura koja se radi uz pomoć slamke.
   Iskreno ne volim te neuredne manikure, ja sam nekako više "po špagi" tip, ali ipak sam odlučila odraditi i taj zadatak čisto znatiželje radi.

   Iskreno uopće nisam zadovoljna kako je sve zajedno ispalo, zato je i objavljujem danas a ne sutra u sklopu zadatka...

   Što je naj žalosnije, manikuru sam krenula raditi u "step by step" formi, pa me još više ljuti što nije uspjela...

   No da ja sad tu ne jadikujem, ajmo mi na manikuru.

Eto što sam sve koristila:
Classics Charming 55
Smart Girls Get More 55
Flormar Supershine 33
Avon Gel Finish Orange Crush
ANNY 383 Midtown Skyline
Seche Vite TC
Slamka



   Obično se za splatter manikuru za podlogu stavlja bijeli lak, jer su na njemu boje izraženije, no ja sam nekako u glavi imala viziju neonske manikure pa sam za podlogu nalakirala Classics Charming žuti neonac (kupljen u Golden Rose-u) u dva sloja.
   

Nakon toga sam nokte oblijepila ljepljivom trakom kako bi što više smanjila nastajanje nereda oko noktiju.


Nakon toga dolazi onaj "zanimljiv" dio :)
Prvo sam si na jednu plastičnu karticu stavila par kapi laka i slamku umakala u to, ali iskreno tu nisam dobila nikakve rezultate jer nisam apsolutno ništa uspijevala ispuhati kroz slamku, pa sam odustala od toga...
Onda sam odlučila slamku umakati izravno u bočicu i onda ispuhivati lak - e od toga je već bilo malo više koristi...






Iskreno uopće nisam bila zadovoljna na koji su se način lakovi raspršivali po noktu.
I u tom sam trenutku već bila toliko jadna da sam odustala od manikure i spremila fotoaparat, tako da nisam slikala korake čišćenja svog tog nereda.
Kad smo kod čišćenja tog nereda, moram reći da sam na to potrošila duplo više vremena nego na izradu same manikure!!!

No onda sam odlučila sve zagladiti s nadlakom i baš u inat lošoj karmi poslikati manikuru i objaviti je, tako da slijedi još par fotografija...











I to je to!

Za početak, mislim da sam fulala odabirom bazne boje. Ova neon žuta je krasna u bočici dok se na noktima malo razvodni - a i ruku na srce ne pristaje mom tenu, jelte :D
Onda sam fulala odabirom slamke, mislim da je ova moja (iz McDonaldsa - čisto da je ne koristite u tu svrhu!) bila predebela tako da su ispuhani mlazovi bilo više mrljasti...
Pod treću grešku bi rekla da sam koristila previše boja, mislim da bi bilo efektnije sa samo dvije - tri boje...

I tako, sve to zajedno je rezultiralo ne baš uspješnom manikurom!

Ali što je tu je, na greškama se uči!

A vama ipak ostavljam ovaj post kako ne bi napravili iste greške kao i ja :)

Do sljedeće - nadam se uspješne! - manikure, sve vas lijepo pozdravljam :)

Mala Palčica

Broj komentara: 16:

  1. Draga moja samo da t kažem da tvoja "neuspjela"izgleda puno bolje nego moja -uspjela!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam juče gledala na netu jedan manikir sa slamkom i sećam se da je devojka rekla da ne treba koristiti te slamke iz McDonaldsa jer su previše debele i neće se lepo pokazati. U svkom slučaju, i nije ti toliko loše ispao. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ma šta ti je to, kod mene bude još veći nered :P
    sve je to ok, na greškama se učimo, ili bi barem tako trebalo biti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Učimo, učimo, ako ne iz prvog onda barem iz četvrtog-petog pokušaja .9

      Izbriši
  4. Zašto fail? Nemoj da podcenjuješ svoje umeće, ovo je više nego odlično.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, nije, to nije "onaj" efekt koji bi trebao biti :(

      Izbriši
  5. Svidjaju mi se ovakvi manikiri, samo sto jos uvek nisam skupila dovoljno hrabrosti da pokusam, ne volim cistiti nered, hihihi... :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa taj nered je KOMA!!!
      Ali ponekad vrijedi za dobru manikuru :)

      Izbriši
  6. Mislim da je manikir odličan, ali ne deluje kao splatter. Gledano nezavisno od teme baš je veseo i zabavan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti uvijek gledaš u vedru stranu priče, jelte :)
      Hvala ti <3

      Izbriši
  7. nevidim da je uopće tako loša, i meni se malo razlila boja na jednom noktu ali meni je svaka tvoja manikura savršena

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično je, meni ovo nikad ne bi uspjelo :D

    OdgovoriIzbriši