četvrtak, 28. kolovoza 2014.

Dr. Stribor Kozmetika - Dermaplanta i SOS krema s noćurkom i hamamelisom



   U lipnju je najpoznatiji hrvatski fitoaromaterapeut Dr. Stribor Marković, predstavio novu liniju inovativnih i trajno učinkovitih proizvoda za njegu kože, koju je osmislio u suradnji s Ljekarnama Zagrebačke županije.

   Linija Dr. Stribor kozmetike sastoji se (za sad!) od ukupno četiri proizvoda:
   - Ruža i argan hranjiva krema za suhu kožu (50 ml)
   - Vanilija & naranča hidratantna krema za normalnu kožu (50 ml)
   - SOS krema s noćurkom i hamamelisom, za izrazito suhu kožu s problemima poput atopijskog dermatitisa (50 ml) 
   - Dermaplanta, balzam sedam biljaka, namijenjen zacjeljivanju kože (30 ml)

   Linija ne sadrži sastojake koji mogu uzrokovati preosjetljivost i naštetiti koži poput parabena, već sadrži prirodne sastojke a posjeduje također i eko certifikate.




   „Ovo je jedina kozmetička linija koja ne skriva sastojke, čak ni one u najmanjim dozama, već svoju tajnu, temeljenu na dugogodišnjem ljekarničkom iskustvu i modernoj tehnologiji, otkriva svima kako bi uvidjeli sve prednosti prirodne kozmetike. Dr. Stribor kozmetika nije prirodna – ekološka zato sto je to danas pomodno nego zato što je takva kozmetika bolja i zdravija za kožu i zato što su prirodni sastojci u Dr. Stribor kremama stoljećima dokazano učinkoviti u njezi i najproblematičnije kože!" – izjavio je dr.sc . Stribor Marković.

   Ja sam na recenziju dobila dvije kreme - Dermaplantu i SOS kremu s noćurkom i hamamelisom.



Dr. Stribor Dermaplanta balzam sedam biljaka za zacjeljivanje kože




   "Legenda kaže da je za svaku bolest negdje stvorena biljka koja je liječi. Iz cijelog našeg plavog dragulja odabrali smo najbolje: gotu kola iz Indije; tamanu s Tahitija; ružmarin s Korzike; prava lavanda iz Francuske i malo ulja iz riznice naših baka - neven, smilje i gospina trava, testirani kroz tisuće godina tradicije. Jednostavna formulacija, tradicionalni balzam s duhom moderne tehnologije i teksture."

   Dermaplanta potiče regeneraciju kože i popravlja strukturu kože.

   Odlična je kod opeklina, površinskih ozljeda, prevencija dekubitusa, žuljeva, te za ispucale ruke i pete.

   Primjena: čistim rukama nježno razmazati malu količinu balzama na zahvaćeno područje kože. 
   Postupak ponavljati do pet puta dnevno. 





   Dermaplanta dolazi u plastičnoj teglici od čvrste plastike, s time da ima još jedan dodatni zaštitni poklopčić. 

   Dolazi u količini od 30 ml

   Cijena: između 60 i 65 kuna





   Kao što je vidljivo, balzam je neke svijetlo smeđe boje a po teksturi je malo gušći od kreme te (u nedostatku bolje usporedbe) pomalo pekmezast :)
   Što se mirisa tiče, vrlo je ugodnog biljnog mirisa, ne prejakog.

   Vrlo lako se razmazuje no za potpuno upijanje trebate pričekati par minuta, s time da i nakon što se upije na koži ostaje jedan tanki sloj balzama.

   Balzam je samo za vanjsku upotrebu te treba izbjegavati dodir s očima i usnom šupljinom.
   Također ukoliko tretirate kožu balzamom, treba izbjegavati izlaganje kože suncu.

   Moram priznati da sam Dermaplantu koristila u nekoliko prilika.
   
   - Dan-dva prije nego što su mi kreme stigle, opekla sam bočni dio dlana na vruću tavu, pa sam to područje mazala tankim slojem Dermaplante. Ne mogu sa sigurnošću reći da li mi je opekotina prije prošla zbog balzama, ali ono što mogu sa sigurnošću reći je da je balzam umirio onaj osjećaj peckanja i žarenja. Osim toga zbilja mi se čini da je koža prije zacijelila i vratila se u normalu.

   - Kako su mi kreme neko vrijeme stajale na radnom stolu (dok konačno nisam natipkala post, jelte :)) u par navrata sam posegnula za balzamom te ga umasirala u ruke i kutikulu prije nego što bi fotkala manikure. Nije štetilo, dapače, kako se relativno brzo upija, ruke (u biti prsti) su mi kroz par minuta bili spremni za fotkanje.

   - Dermaplantu sam također u par navrata koristila kao okoloočnu kremu. Naime imam izrazito suho i osjetljivo okoloočno područje a kako mi zbog vjetra dosta suze oči, zna mi ponekad puknuti kožica u vanjskom kutu oka pa me to strašno iritira. Iskreno, balzam nisam stavljala preko dana jer nisam bila sigurna kako će na njega "sjesti" šminka, no stavljala sam ga na večer prije spavanja i do jutra mi se situacija znala smiriti.
S time da to nisam prakticirala više od dva dana uzastopce.

   - Ove godine nam ljeto nije bilo "pravo" a i ja se skoro uvijek mažem kremama za sunčanje prilikom izlaska van tako da nisam imala puno prilike izgorjeti, no jednom sam mislila da sunce nije pretjerano jako i da neću izgorjeti - ali naravno da jesam. Kako doma nisam imala nikakvo sredstvo za mazati nakon izlaganja suncu, na crveni vrat i ramena sam utrljala Dermaplantu. S obzirom da je i to neka vrsta opekotine mislila sam da ne može škoditi, i nije, do jutra mi se peckanje kože smirilo (a kroz par dana sam se ogulila).

   Rekla bi da je to jedan univerzalni balzam koji bi se trebao naći u svakoj "kućnoj apoteci".

SASTOJCI: HYPERICUM PERFORATUM OIL, PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL, CENTELLA ASIATICA EXTRACT, CERA ALBA, LANOLIN, CALOPHYLLUM INOPHYLLUM OIL, COCO-CAPRYLATE, GLYCERYL STEARATE, CALENDULA OFFICINALIS EXTRACT, ROSMARINUS OFFICINALIS EXTRACT, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL, HELICHRYSUM ITALICUM OIL, TOCOPHEROL, ROSMARINUS OFFICINALIS EXTRACT

SOS krema s noćurkom i hamamelisom




   Noćurak, najbolji prijatelj suhe kože i drevni hamamelis, spoj Amerike i Europe. Tradicionalna receptura iz XIX. stoljeća redizajnirana u modernom ruku, jednostavna i ugodna, bez eteričnih ulja i sintetskih mirisa. Neka koži bude pojas za spašavanje od mladih dana kroz cijeli vaš život. 

   Lanolinska krema za atopiju, te kod suhe, oštećene i ispucale kože, te kao njega pelenske regije.





   SOS krema s noćurkom i hamamelisom dolazi u tubi od meke plastike sa plastičnim čepom na otklapanje što olakšava njeno korištenje.

   Dolazi u količini od 50 ml

   Cijena: oko 60 kuna





   Krema je bež boje, srednje gustoće. Dosta lako se razmazuje i relativno brzo upija, no ne upije se sasvim do kraja već na koži i dalje ostaje jedan sloj kreme.
   Što se mirisa tiče, moram napomenuti da se meni miris baš i ne sviđa, izrazito je biljni i poprilično se osjeća.

   Primjena: Čistim rukama nježno razmazati malu količinu kreme na zahvaćeno područje kože.              Postupak ponavljati do pet puta dnevno. 

   Krema je samo za vanjsku upotrebu te treba izbjegavati dodir s očima i usnom šupljinom.

   "Krema je nastala kao zanimljiv eksperiment - kako jednoj posve klasičnoj lanolinskoj kremi dodati fitoterapijski pristup koji je nedostajao svim dosadašnjim formulacijama na tržištu. Rješenje je bilo vrlo jednostavno. Krema ima visoki udio masne faze, što je idealno za vrlo suhu i ispucalu kožu i njegu kože atopičara. Stoga je masnog osjećaja na koži i upija se sporije. Ipak, SOS krema prije svega dobro vlaži kožu. Sve je bilo podređeno tome da ne sadrži alergene : potpuno je bez mirisa i eteričnih ulja, čak i bez nekih uobičajenih biljaka u kozmetici poput nevena, a sve kako bi bila što sigurnija za upotrebu."

SASTOJCI: LANOLIN, OENOTHERA BIENNIS OIL, HAMAMELIS VIRGINIANA WATER, ALOE BARBADENSIS EXTRACT, GLYCERIN, PANTHENOL, TOCOPHEROL, ALLANTOIN, ROSMARINUS OFFICINALIS EXTRACT, BENZYL ALCOHOL, DEHYDROACETIC ACID

   Dr. Stribor kozmetika dostupna je u ljekarnama širom Hrvatske.
   Također, Dr. Stribor možete pratiti i na njihovoj Facebook stranici :)

* PR uzorci


Jeste li već isprobali štogod od Dr. Stribor kozmetike?

Mene osobno još privlači i ova krema Ruža i argan za suhu kožu koju planiram kupiti nakon što potrošim ove koje trenutno koristim.

Čula sam da će u jesenskim novitetima biti i nešto protiv hiperpigmentacije, čemu se jako veselim jer se već neko vrijeme pokušavam riješiti svojih hiperpigmentacijskih mrljica (ili ih barem učiniti manje uočljivima!).

Do sljedećeg posta...

Mala Palčica

Broj komentara: 6:

  1. Odgovori
    1. Pa s obzirom da proširuju ponudu s jeseni, možda se onda u novoj postavi nađe nešto za masnokošce :)

      Izbriši
  2. e ova zadnja krema mi se baš čini kao nešto što mi doma treba :D

    OdgovoriIzbriši
  3. pozdrav! Gdje se može nabaviti ova krema Dermaplanta? Je li ona dobra i protiv strija? Uvjerila sam se i sama u ljekovitost biljaka nakon što sam se par puta opekla na štednjak i li peglu (hoće to kod mene :D )

    OdgovoriIzbriši