petak, 9. prosinca 2016.

Green Manicure by AVON & Born Pretty



Petak je a ja sam vam spremila novu manikuru i tipkam vam novi post.
I ne, nije riječ o "zaostatku" od nedjelje već se pokušavam vratiti u stari ritam tipkanja, ako ne tri posta tjedno, onda barem dva (za početak ;)).

Uglavnom, danas je na noktima jedna za mene vrlo neoubičajena kombinacija boja.

Ideju sam dobila još prije par dana kad sam spremala lakove u ladice pa sam je danas odlučila provesti u djelo i vidjeti hoće li i u stvarnosti izgledati toliko dobro.

Iskreno, u mojoj je glavi manikura izgledala puno bolje i efektnije, ali ni ovo na noktima nije toliko loše pa sam ipak odlučila objaviti je.




Evo što sam sve koristila:

AVON Gel Shine Pined Perfection
AVON Gel Shine Barely There
AVON Gel Shine Top Coat
AVON točkalica / kistić za ukrašavanje noktiju

Ukoliko se i same odlučite naručiti nešto s Born Pretty Store web shopa, slobodno iskoristite moj kod za 10% popusta - EPSQ10  :)
(Popust ne vrijedi za već snižene artikle)




Kao što vam je poznato, zelena nije moja najdraža boja i izbjegavam je u širokom luku, zato sam pred sebe stavila zadatak napraviti neku kombinaciju koja će mi biti prihvatljiva.

Gledam si nokte i još uvijek se pokušavam uvjeriti da je ovo prihvatljivo... :)))











Toliko od mene!
Nadam se da se vi s zelenom nosite puno bolje od mene ;)

2 komentara: