nedjelja, 13. studenoga 2016.

Matching Manicures Sunday - Delicate Print Manicure



Danas na noktima nosimo fine i delikatne uzorke.

Moram priznati da sam ovu manikuru planirala napraviti već puno ranije, ali sam "ideju" čuvala sve do ovog zadatka.


Isto tako, cijeli dan se dvoumim objavljivati je ili ne jer nisam u potpunosti zadovoljna fotografijama.
Naime manikura na noktima izgleda stvarno odlično - jednostavno, elegantno i efektno, ali danas očito nije bio moj dan za fotkanje i nikako se nisam uspijevala dogovoriti s fotoaparatom.

No, s obzirom da mi se manikura uistinu jako sviđa svakako je planiram nositi idućih par dana pa nisam sigurna hoću li imati vremena za popravnu.




Evo što sam sve koristila:

AVON BB 7 in 1 Nail Colour Lilac Love
P2 Techno Chrome Polish 060 bright image
AVON Gel Shine lasting finish TC


Ukoliko se i same odlučite naručiti nešto s Born Pretty Store web shopa, slobodno iskoristite moj kod za 10% popusta - EPSQ10  :)
(Popust ne vrijedi za već snižene artikle)




Kad mi je draga Žana prije par mjeseci poslala 
P2 Techno Chrome lakove već sam tada znala da ću ih svakako probati iskoristiti za pečatiranje, ali ne samo kao podlogu.

I moram priznati da sam ovaj (no, ok i još jedan!) Avon BB lak naručila samo kako bih imala odgovarajuću podlogu za ovu manikuru :D

Inače, ovo je već drugi put da nosimo delikatne uzorke na svojim noktićima, a moj prvi uradak možete pogledati OVDJE.








I to je to :)
Nadam se da vam se sviđa!

Kao i uvijek, obavezno bacite oko na manikure kolegica blogerica koje su se priključile današnjem zadatku!


Hvala Vam na pažnji i čitanju :*

3 komentara:

  1. Pa moram ti priznati- prva izvrdba mi je bila bolja.
    Nije ni ova losa. Lijepa je.. ali prva ima ono nesto.
    Evo. Iskreni komentar. Ne mislim nista lose nego ono.. ne zamjeri 😉

    OdgovoriIzbriši
  2. Veoma originalan pogled na temu. Meni se sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je lep i nežan manikir, i boje i motiv pera :)

    OdgovoriIzbriši