srijeda, 13. srpnja 2016.

piCture pOlish lizzie



Danas sam vam odlučila pokazati predivan piCture pOlish lak u nijansi lizzie.

Lizzie sam uvrstila među ljetne favorite, a kako se ljeto već zahuktalo krajnje je vrijeme da počnem s predstavljanjem lakova kako kasnije ne bih bila u gužvi.






Lizzie sam nosila prije nekoliko dana te sam je iskoristila i u manikuri inspiriranoj knjigom (u OVOM postu), no tek sam danas našla vremena da se uhvatim u koštac s fotkama i napišem par riječi o njoj samoj.

Za početak, moram napisati da piCture pOlish lakova kod nas nema za kupiti, no ukoliko (poput mene) volite kupovati online, onda ih možete naručiti s Mađarske NailLand stranice (klik).
Možete ih naći i na nekim drugim stranicama, ali ja ih zbog brzine dostave (2-3 radna dana), razumnih cijena i relativno jeftine poštarine naručujem s NailLanda.

Lak dolazi u količini od 11 ml, a cijena mu je 12,30 eura.

Moram priznati da lizzie nije bila na mojoj wish listi, no zato darcy je, a njega nisam mogla kupiti bez lizzie, zar ne?
Možda nekim to neće imati smisla, ali svi knjigoljupci će me shvatiti, pogotovo ako napišem da mi je knjiga Ponos i predrasude jedna od najdražih.

Što se samog laka tiče, riječ je o svijetlo srebrkasto ljubičastoj boji (malo previše blijedoj i anemičnoj za moj ukus) s raspršenim holo česticama.
Dakle nije riječ o pravom holo laku, ali vrlo je blizu.

Što se tiče pigmentiranosti, moram reći da nisam u potpunosti zadovoljna jer su mi za potpuno prekrivanje bila potrebna tri sloja, no ubuduće ću lak nanositi preko nekog rozo/lila jednobojnog laka pa će vjerujem biti dovoljan i samo jedan sloj.

Iako sam ga lakirala u tri sloja (ne računam bazni lak i nadlak), svi slojevi su bili prilično brzo suhi.

Što se tiče trajnosti, samostalni lak sam nosila tek dan i pol a onda sam ga nadogradila za manikuru inspiriranu knjigom i tu sam manikuru nosila još tri dana.

Čestkica mu je prilično klasična, ravno rezana, srednje gusta i srednje duga, ništa posebno.




Za početak slijede fotografije nastale na direktnom suncu čisto da vidite taj raspršeni holo efekt!







A evo i nekoliko fotografija nastalih u zatvorenom prostoru, no uz prozor na dnevnom svjetlu.








I to je to :)

Kako se vama svidjela lizzie?
Imate li već koji piCture pOlish lak u svojoj kolekciji?
A koji na wish listi?


Hvala vam na čitanju :)

2 komentara:

  1. Iako mi sam po sebi ovaj lak nije zanimljiv, tebi stoji savršeno i odmah mi se više sviđa. :)

    OdgovoriIzbriši