srijeda, 20. travnja 2016.

wet n wild megalast I Need a Refresh-Mint



U prošloj sam manikuri (KLIK) između ostalog koristila i ovaj divan tirkizni wet n wild lak koji sam svrstala u proljetne favorite, pa sam odlučila pokazati vam ga i u solo izdanju jer on to zaslužuje ;)


Što kažu iz wet n wilda:
"Dugotrajan lak za nokte, modernih postojanih boja sa kalcijem i mineralima. Savršeno oblikovana četkica omogućuje ravnomjerno nanošenje boje." 




Ovo je moj treći wet n wild megalast lak za nokte tako da bez ikakve zadrške mogu reći da su lakovi odlični.
Super su pigmentirani i divnog kremastog finisha.
Kad već spominjem pigmentaciju, mislim da će mnoge od vas biti zadovoljne s tek jednim slojem laka, no ja sam već po navici stavila dva.
S obzirom da je divnog kremastog finisha, nadlak mu uopće nije potreban.

Suši se nešto sporije nego što sam navikla pa su mi oba sloja bila suha kroz petnaestak minuta.

S obzirom da je riječ o drogerijskim lakovima, moram reći da su poprilično dugotrajni.
Bez ikakvih mi oštećenja na noktima potraju tri-četiri dana.
Duže ih nikad nisam nosila jer mi dosadi tako dugo nositi isti lak na noktima ;)




Jako volim wet n wild četkicu, divno je zaobljena te mi savršeno pristaje uz U luk pri korijenu nokta tako da nokte nalakiram u dva-tri glatka poteza.
Jedino bih voljela da je malo mekša ili samo malčice duža.

Lak dolazi u količini od 13,5 ml, a cijena mu je 22,90 kuna.

wet n wild lakove kao i ostalu kozmetiku možete kupiti u većini DM trgovina te u nekim Accessoires trgovinama.













I to je to :)


Kako vam se sviđa?
Volite li nositi tirkiznu na noktima?
Imate li koji wet n wild lak i koliko ste zadovoljne njima?


Hvala vam na čitanju :*

Nema komentara:

Objavi komentar