petak, 22. travnja 2016.

Misslyn 142 Harmony



I za kraj radnog tjedna (mojeg ne jer radim i sutra!) željela sam vam pokazati još jedan lak koji sam izdvojila za proljetne favorite, a za koji sam odlučila da će mi dobro poslužiti kao podloga za nedjeljnu usklađenu manikuru.

Ovaj divan Misslyn je do mene došao od drage od Irene, nekima poznatije kao Irena Bee s bloga N@ilbox.






Riječ je divnoj i nježnoj boji breskve.
Znam da lak nije baš u mom "điru" ali ponekad volim izaći iz svoje udobne zone i na noktima nositi nešto netipično.
Vrlo često takvi izleti iz udobne zone izrode neke nove ljubavi ;)

Uglavnom, lak je nešto slabije pigmentiran i svakako će vam trebati dva sloja laka, no ja sam ipak stavila tri jer se s dva sloja nisam dobro osjećala! :D

Četkica mu je uobičajena, ništa posebno, srednje duga, srednje gusta i ravno rezana.
Bez obzira što nije zaobljeno rezana lak sam dosta uredno nanijela pa nije bilo puno potrebe za naknadnim čišćenjem.

S obzirom da sam stavila tri sloja laka mislila sam da će se duže sušiti, no moram ga pohvaliti jer su sva tri sloja bila suha kroz petnaestak minuta.

Inače Misslyn lakove imate za kupiti u Müller trgovinama, dolaze u količini od 10 ml, a cijena im je oko 40 kuna.











I to je to :)

Mislim da nemam ništa pametnog za dodati osim da zahvalim dragoj Ireni na ovoj krasnoj bočici!


Kako vam se sviđa?
Volite li Misslyn lakove i koji su vam favoriti?
S obzirom na prognoziranu kišu kakvi su vam planovi za vikend?


Hvala vam na čitanju :*


2 komentara:

  1. Nikakvi, uhvatila me prehlada i samo dekica i laptop.

    OdgovoriIzbriši
  2. savršena nijansa <3 Vikend po mogućnosti u krevetu i sve četiri u zraku :)

    OdgovoriIzbriši