subota, 14. studenoga 2015.

Stamping Manicure with Golden Rose Rich Color 120 & Born Pretty Plate BPL-029



Kao što sam jučer najavila, slijedi nadograđeni Golden Rose lak u nijansi 120.

Ne znam zašto, no nisam previše zadovoljna, ne toliko manikurom koliko fotkama.
Ovo kasnojesensko sunce je dosta 'žuto' i 'toplo' i sjene su izduženije pa mi je jako teško fotografirati manikure, posebno pečatirane, kao i hollo i šljokičaste lakove (da, skoro sve :P).

Moram priznati da uživo manikura super izgleda, pa se nadam da imate dobru moć vizualizacije kako biste si i same to mogle predočiti! :D





Evo što sam sve koristila:

Dance Legend Sahara Top Coat
Essence BTGN Top Sealer



Ukoliko i same odlučiti naručiti nešto s Born Pretty web shopa, slobodno iskoristite moj kod za 10% popusta  - EPSQ10  :)




Ukratko...
Na već postojeći Golden Rose sam na palac, prosti prst i prstenjak pečatirala uzorak s Born Pretty pločice uz pomoć China Glaze hollo laka.
Na to sam stavila izdašan sloj essence nadlaka.
S kažiprsta sam skinula GR lak te nalakirala China Glaze u dva sloja.
Zatim sam na mali prst i kažiprst stavila izdašan sloj Dance Legend Sahara nadlaka kako bih dobila hrapavi efekt.

Moram napomenuti da Dance Legend Sahara TC ne daje baš pravi hrapavi efekt već malo suptilniji, no kako u sebi sadrži i sićušne čestice poput šljokica, efekt zna biti uistinu krasan.
Moram priznati da je meni čak ljepši na neutralnim i svjetlijim lakovima nego na tamnijim.
(No to mi uvelike ovisi i o trenutnom raspoloženju!)












I to je to :)

S obzirom da sutra u sklopu MMS zadatka radimo water marble manikuru koja mi do sad još uvijek nije uspjela, postoji velika šansa da kod mene nećete imati nikakvo štivo za čitati :)

No o tom, po tom... Ja ću dati sve od sebe!


Kako Vam se sviđa nadogradnja?
Što kažete na ovaj Dance Legend nadlak?


Hvala Vam na čitanju :*


Mala Palčica



Broj komentara: 13:

  1. Meni stvarno super izgleda, uopće se ne primjete nešto pretjerano sjene i odsjaj od sunca..ali dobro, meni je sve i jedna tvoja manikura savršena, tak da.. :) China glaze je <3 odlična nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauuu! Meni je ovo PRESAVRSENO! Mislim da su ovo najlepsi nokti koje sam do sad videla! Odlicno, zaistaaa! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. manikura je predivna! ma vjerujem ja u tebe i da će meni omiljeni wm biti super kod tebe! nego, kakav ti je ovaj pečat o odnosu na onaj crni?

    OdgovoriIzbriši
  4. Kombinacija boja ti je očekicano savršena, a sviđa mi se i igranje teksturama.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čovječe ja slikan sliku koja nije baš ono ful mutna reko AW YES PRO AHAHHAHA
    Odlične su ti slike, ko i manikura :D
    Dance legend zanimljiv, volim glitter, sad da je original neki - nimalo, al sparkle lakova nikad dosta :D

    OdgovoriIzbriši
  6. O D U S E V LJ E N A sam. U proslom postu si pokazal taj Golden Rose moj omiljieni, i nikada mi nije palo na pamet kako bih ga kombinovala. Nemam ovaj China Glaze, ali imam slican. Bas ti hvala odmah se bacam na to.

    OdgovoriIzbriši
  7. Moram još jednom da istaknem koliko je savršen ovaj China Glaze. Odlično se uklopio sa neutralcem. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh my! This is so pretty. Love the different accent used and I super love the color too.

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrašno, 'ko šljivi water marble *.*

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa ja nemam reči koliko je ovo lepo! :) Kombinacija boja, perfekcija u izvedbi, naravno... Oba laka idu na wl, a i opet ću pokušati sa pečatiranjem, moram! :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasno, zaista!!! Ja imam dvije lijeve neupotrebljive ruke i samo pasem po ovako nečem prekrasnom. W.O.W.

    OdgovoriIzbriši