četvrtak, 9. srpnja 2015.

PUPA Diamond Top Coat con Glitter & Paillettes



Već sam jučer na svojoj FB stranici najavila da danas ide novi post - i evo ga :D

Nastavljam s predstavljanjem lakova koje sam izdvojila za ljetne favorite (klik), a na redu je krasan PUPA lak koji sam dobila za b-day od dragih mi nećakinja Ene i Lare <3 


Moram priznati da već neko duže vrijeme ne dobivam lakove jer mnogi misle da već sve imam (a naravno da nemam!) ili se boje da će pogriješiti s bojom.
Tako da su me curke uistinu iznenadile, pogotovo kad uzmemo u obzir da su mi ovo prvi PUPA lakovi u kolekciji!
(Iz ovoga izuzimam drage mi blogerice, koje vjerno prate moju WL pa me iznenade s lakovima koje nemam i želim!)




Kao što sam spomenula ovo su mi prvi PUPA lakovi u kolekciji.

Moram priznati da ih nikad nisam kupovala jer su male militraže od svega 5 ml, a ako se ne varam s obzirom na militražu njihova cijena mi se nimalo ne sviđa.




Iako je riječ o maloj bočici, četkica im je iznenađujuće duga.
Srednje je debljine te ravno rezana, tako da sam morala malo paziti prilikom lakiranja kako ne bi zamrljala kutikulu oko nokta.




S obzirom da je riječ je o šljokičastom nadlaku - bezbojne baze s bezbroj sitnih okruglih šljokica te nekoliko šesterokutnih šljokica u tamno i svijetlo rozoj boji, ja sam ga odlučila lakirati preko laka u boji.

Kao 'bazni' lak sam odlučila koristiti također PUPA lak koji sam dobila u kompletu s šljokičastim.

Dakle evo koje sam sve lakove koristila:

Essie Millionails (bazni lak)
PUPA Lasting Color Smalto Brillante Glossy Nail Polish u nijansi 608 ROUGE NOIR
PUPA Diamond Top Coat con Glitter & Paillettes
Essence the gel nail polish TC




Sve je fotografirano na dnevnom svjetlu bez upotrebe bljeskalice...













I to bi bilo sve za danas!

Nadam se da vam se kombinacija lakova sviđa :)
Meni je kombinacija čist OK, no iznenadila me količina komplimenata na račun manikure!


Jeste li već isprobale PUPA lakove?
Imate li za preporučiti neku boju koju BAŠ MORAM imati u svojoj kolekciji?


Hvala Vam na čitanju :*


P.S. Curke - hvala vam još jednom!!! <3

Broj komentara: 6:

  1. Preprepredivna kombinacija! :) Ni meni više nitko ne kupuje lakove, kažu mi da ne znaju kojeg imam, a kojeg ne pa da ne kupe duplić...mada, ne bih se ja ni na to bunila. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je samo divan, šljokice su božanstvene! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna kombinacija, odlično prolazi i kao zimska <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Kombinacija je super, slike neću ni spominjati. :) I ja imam dva Pupina lakića koje sam baš kao i ti dobila na poklon. Nisam baš nešto očarana njima., baš kao što si rekla mililitraža je mala, cijena je visoka, a i trajnost im nije baš neka.

    OdgovoriIzbriši