ponedjeljak, 2. ožujka 2015.

Essence Hello Foils! Manicure



Na jesen sam dobila paketić s nekoliko Essence stvarčica, a među njima je bila i ova folija.


Moram priznati da već dugo imam u planu upotrijebiti te folije, no nikako da dođu na red - uvijek nešto drugo završi na mojim noktima, bilo Matchy nedjeljni zadatak, bilo neka brzinska manikura, bilo neki od sezonskih favorita...

Uglavnom, neki dan sam preslagivala lakove za nokte (kupila sam podlogu protiv klizanja za Helmer), a muž se usput ponudio sve prebrojiti :), pa sam izdvojila par stvarčica koje bi što prije željela isprobati i pokazati vam, a među njima se našla i ova folija...




Evo što sam sve koristila:
Catrice 32 The Dark Knight
Essence Hello Foils! Transfer Solution*
Essence Hello Foils! - 01 Hello Flashy!*
Essence Better Than Gel Nails Top Sealer




   Uz foliju i transfernu soluciju dobijete i kratke upute što i kako, pa eto par riječi i o tome...
  • Za početak nalakirate bazni lak u boji po izboru. Ja sam se odlučila za kraaasan tamno ljubičasti Catrice lak (u dva sloja)
  • Kad se lak u potpunosti posuši onda lakirate Essence Hello Foils! Transfer Solution prozirni lak
  • Na uputama stoji da čekate 80-90 sekundi da se transferna solucija posuši, međutim ja sam čekala tek tridesetak sekundi
  • Zatim sam na tu transfernu soluciju prislonila foliju, s time da vam strana s uzorkom ide prema gore, a ovu (u mom slučaju) zlatnu jednobojnu prislanjate na nokat
  • Tu se također možete poigrati, ovisno što želite - možete folijom prekriti cijeli nokat ili lijepite samo male komadićke da dobijete mozaični look...
  • Ja sam se odlučila prekriti gotovo cijeli nokat ali da mi rubovi ostanu bez folije kako bi dobila svojevrstan 'okvir' foliji
  • I za kraj sam sve zagladila s jednim slojem Essence nadlaka
  • Također bi spomenula da sam radila tri po tri nokta kako mi transferna solucija ne bi bila previše suha, iako na uputama preporučuju raditi nokat po  nokat












I to je to :)

Ovo tako odlično izgleda na noktima da mi je sad uistinu krivo što foliju nisam iskoristila već puno prije!

Ako me redovito pratite, imale ste već u par navrata pročitati da mi lakovi metalik finiša ne stoje baš najbolje, tako da me ova folija ugodno iznenadila.
A, tko zna, možda je dosta i do izbora dobre 'podloge' :)

Uglavnom, malo je reći da sam ja oduševljena, a i ono (meni) najvažnije - mom najdražem se manikura također jako sviđa :) :D

Svakako planiram potražiti i ostale dezene folija, jer se uz pomoću njih uz malo uloženog vremena i truda, te bez ikakvog 'nereda' može dobiti vrlo efektna manikura!

Kako vam se sviđa ova manikura?
Jeste li već probale raditi manikuru uz pomoć folija i kako ste zadovoljne rezultatima?

Do sljedećeg tipkanja...


Mala Palčica



* Proizvodi označeni zvjezdicom su PR uzorci, no moje mišljenje o njima potpuno je iskreno!

Broj komentara: 14:

  1. nisam ljubitelj folija iako imam dvi koje mi zivce čupaju jer je razlika među njima nebo i zemlja i ova druga se neda nikako prenijeti na nokat ni kod žane nisam nista usjela napravit tako da mi folije samo stoje i neznam sto ću s njima

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda odlično, imam i folije i tekućinu ali, baš kao i ti, nikako da isprobam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Folije su super za efekte koji se inače ne mogu postići lakom, poput ove naftne mrlje/ulja na vodi. Mnogo mi se sviđa taj efekat. Dobro je znati da je Essence napravio ovo kako valja jer znam da je onaj prethodni transfer papir bio problematičan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E ne znam za onaj prije, no ove su mi super.
      A mog muža podsjećaju na one šarene velike kukce :D :P

      Izbriši
  4. Jako mi se sviđa efekt oji ova folija daje, izgleda stvarno odlično! :) Nisam nikada prije koristila te folije no moram priznati da su mi jako interesantne, a možda se okušam i u korištenju skorije vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pohitala sam pročitati o kakvim se folijama radi ali za mene prekomplicirano :(( Prekrasan efekt :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali vjeruj mi da ovo nije komplicirano. Imaš super manikuru za čas posla!!!

      Izbriši
  6. Super izgleda na noktima,wow, :)) ali ovako na prvi pogled kad držiš tu rolu folije u ruci izgleda mi kao onaj film iz fotića koji treba razviti :P Folije sam dosad isprobala samo s ebaya,ono već su bile odrezane,samo zalijepiš ,višak volije isturpijaš,spadne s nokta i ostane ti točno folije na noktu koliko ti i treba ,odlično drži ;)

    OdgovoriIzbriši