nedjelja, 2. studenoga 2014.

Matching Manicures Sunday - Halloween Manicure



   Očekivano, ovo nedjeljni MMS zadatak je Halloween manikura.

   Iskreno nisam neki fan Halloweena, maskiranja i ostalih popratnih sadržaja, ali kako sam preskočila prošli MMS zadatak odlučila sam ipak nešto iskemijati i sudjelovati u današnjem! :)


   Uopće nisam imala ideje što i kako, ali znala sam da ću u manikuru ukomponirati jedan od TOP lakova za ovu jesen, Max Factor u nijansi 11 Red Carpet Glam i to zbog njegove crvenkaste boje koja malo vuče na narančasto.

   Za početak eto prvo par riječi Maxiću :)

   Na noktima ima tri sloja Max Factor laka. Prekrivanje mu je dobro i nakon drugog sloja, ali ja nisam bila pretjerano zadovoljna pa sam dodala još jedan sloj.
   Sušenje mu je odlično, sva tri sloja su mi se osušila u roku desetak minuta.

   Što se trajnosti tiče ja sam ga nosila dva dana pa ne mogu ništa konkretno reći po tom pitanju. Prvi dan sam ga nosila samostalno a drugi dan nadograđen paukovom mrežom :)

   Militraža mu je mala, nigdje ne piše ali pretpostavljam da ima 4-5 ml maksimalno.









   A onda sam ga odlučila nadograditi, bez previše kompliciranja s paukovom mrežom i jednim paukom :)

Eto što sam sve koristila:
Max Factor 11 Red Carpet Glam
Wet n Wild E424A Black Creme
Crna akrilna boja
Kist
Essence Better Than Gel Nails TS




   I eto kako je sve zajedno ispalo...

   Na svim noktima osim na malom prstu je mreža crtana slobodnom rukom. Na malom prstu sam štambiljala uzorak s neke mini pločice sa mini uzorcima i onda ga još malo "produžila" kistom jer je stvarno sitan i nije mi prekrio cijeli nokat!
   Pločicu nažalost nisam uspjela pofotkati jer je završila ispod ormara :P







I to je to :)

Nisam pretjerano zadovoljna manikurom, ali kao što sam rekla nisam neki fan Halloweena pa i ova može proći :)

Iako, ruku na srce manikura je mogla proći i gore, ali od kad sam otkrila ove akrilne boje, sve je lakše, brže i jednostavnije, samo treba imati malo živaca, mirnu ruku i dobar kistić (i tanke štapiće za uši za eventualne popravke!!!)!

Bili ili ne bili fan Halloweena, svakako pogledajte i uratke ostalih blogokolegica :)

Uživajte u nedjelji... :*

Mala Palčica



Broj komentara: 27:

  1. Prekrasno prigodna manikura ! Slike vrhunske kao i uvijek...

    Kupila sam si konadov štambilj,no investicija u njihove pločice mi je preskupa, možeš li mi reći imaš li iskutva s onim s ebaya, jesu li dobre?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Što se tiče pločica ja ti osobno nemam baš dobra iskustva s onima s ebaya :(
      Ne znam koliko dugo pratiš blog ali sve dok nisam otkrila MoYou pločice i njihom set za štambiljanje ja nisam objavila ni jednu manikuru s štambiljanjem!
      Jednostavno nikad nisam uspjela prenijeti uzorak s pločice na pečat ili na nokat!
      Imala sam problema čak i sa Essence pločicama, no s njima sad nekako dolazim na kraj zahvaljujući MoYou pečatu!
      Kako mi je trenutno MoYou malo van budžeta planiram i ja (opet) naručiti koju ebay pločicu pa ako se pokaže dobra javim se :)

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru :)

      Izbriši
  2. Bila sam ubeđena da si paučinu pelatirala. Odlično ti je ispala, a posebno pošto si je crtala slobodoručno.
    Max Factor mini lakovi imaju 4,5 ml. Jedva sam došla do te informacije i potpuno mi je nejasno kako mogu da zapreminu ne napišu ni na bočici ni na zvaničnom sajtu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i jesam štambiljala - mali prst :)
      BTW a što misliš zašto nema desetak fotki manikure iz svih kuteva??? - Zato jer ne izgleda reprezentativno iz svih kuteva!!! :P :D
      - Toliko o mom preciznom crtanju :D

      I ja sam guglala za militražu, i na MF službenoj stranici, i po stranim blogovima ali nigdje nisam našla podatak...

      Izbriši
  3. Baš je super manikura :D ova crvena boja je super!!
    Ps koji kistić koristiš?

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa ja stvarno ne znam zašto ti redovito napišeš da nisi zadovoljna rezultatom kad svaki mms zadatak rasturiš i uvijek imaš naj,naj,naj bolju manikuru!!!
    Savršeno-uostalom kao i uvijek

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga, no da objasnim, nije da ja mislim da je ovo jako loša manikura, da je - ne bi je objavljivala.
      Nezadovoljna sam iz razloga jer sam u glavi imala odličnu ideju i skroooz drukčiju verziju ove manikure, no kad je iz glave krenulo u ruku i kist sve se nekako pošemurilo, došlo do kratkog spoja i manikure koju gledate... :D

      Izbriši
  5. imamo isti lak samo sto mf ja imam u mini verziji. došao spiderman kod tebe malo. vidim da je w'n'w black creme svih spasio i dobro došao za manikuru. odlično draga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. w'n'w crni koristim već drugu bočicu i uistinu je fenomenalan!
      Btw i ovo je mini MF lak :)

      Izbriši
  6. dobro izgleda :D meni su ti lakići veliko razočarenje jer imaju divnih nijansi, ali trajnost (bar meni) jako loša :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A čuj, nisam testirala, ali kao što sam rekla dva dana je izdržao :)
      Ja imam samo dva ta mini MF laka, ovaj i naravno - Fantasy Fire :)

      Izbriši
  7. Meni ovo izgleda fenomenalno :) Volela bih da ponekad šetam ovakve noktiće.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Pa ti slobodno šetaš takve noktiće, nigdje ne piše da je ova manikura rezervirana samo za Haloween :D

      Izbriši
  8. Preslatko! Ja bih to stalno nosila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      (Ja iskreno ne bi, ali ukusi su različiti :))

      Izbriši
  9. Prefora ti je ispalo.. a ovaj crveni lak mi je divan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno lak nije baš po mom guštu, ali s obzirom na svoju narančastu notu super se uklopio u ovu manikuru :)

      Izbriši
  10. Super, posebno mi se dopada upotreba akrilne boje! :-) ;-)
    Sto se tice stampanja, ja sam totalni pocetnik, imam samo par Essence plocica i par Born Pretty Store plocica (i sad mi stize jos jedan paketic sa BPS plocicama koje obozavam da vidim, ali se pitam kako cu ja to uspeti da prenesem na nokat, hihihi...)... MoYou plocice su savrsene za videti, malo su skuplje, ali me veseli kad procitam da si sa njima imala pozitivno iskustvo, moram da se odlucim i uzmem bar jednu, i naravno MoYou pecat.. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha da akrilne... Mislim da su one ipak TVOJ zaštitni znak :)
      Kao što sam napisala, ja sam se s MoYou preporodila! Šteta što su skuplji, ali što je da je - vrijede svake kune/funte!

      Izbriši
  11. odlična manikura, a crtanje ti tako dobro ide da sam bila uvjerena da je riječ o pečatima :D
    i pauk baš izgleda kao da će te ugrist, brrrr, ne volim baš pajke :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni pajuki ne smetaju, tak dugo dok me zaobilaze u širokom luku :P

      Izbriši