petak, 5. srpnja 2013.

ANNY 655 she's amazing

   U utorak sam sasvim slučajno u Irisu naletjela na Anny lakove hrapavog finisha - kolekciju pod nazivom Desert Glam.

   U biti sam došla vidjeti da li se akcija 1 + 1 gratis odnosi na redovnu ponudu ili (kao što se ispostavilo) kupiš jedan i redovne ponude a kao gratis biraš ponuđeni izbor.

   Uglavnom, kad sam vidjela kolekciju hrapavaca sve ostalo je palo u drugi plan :)

   Teškom mukom sam se ograničila samo na jedan, a moj odabir je pao na nijansu 655 she's amazing.
To je još jedan od "onih" lakova koje je teško na fotografijama dobiti u svoj njegovoj veličanstvenosti! Bazna boja je narančasta sa sitnim zlatnim shimerom koji na suncu zbilja jakooo blješti :)
Kao što sam već napisala, hrapavog je finisha koji ja obožavam pa ja na njega nisam stavljala top coat.
Što se trajnosti tiče, danas ga na noktima imam četvrti dan i još uvijek je netaknut!!!
Ono što mi se baš ne sviđa je cijena koja je 39,90 kuna a za količinu od samo 6 ml.

   No da ne duljim previše - eto fotkica:
   Prve tri su fotkane na direktnom suncu...




   Ostatak je fotkani u zatvorenm prostoru...






   Uglavnom toootalno sam se zaljubila u ovaj lak :)
Nadam se da se i vama sviđa...

Pozdrav svima

Mala Palčica

Broj komentara: 5:

  1. Pravi mali dragulj :)). Jako je lijep.

    OdgovoriIzbriši
  2. krasotan *.*
    osobno sam sasvim opčinjena hrapavcima, ali mislim da ću malo stati s kupnjom istim ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj i ja si to govorim ali svaki put pokleknem!!!
      Srećom imam dobrog muža <3 koji ne jambra i ne prigovara tako da nije bed :)
      BTW hrapavaca nikad dosta!!!

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Zbilja je <3
      Taj je najljepši iz kolekcije, jedino što ga je teško uhvatiti fotićem :(

      Izbriši