nedjelja, 31. ožujka 2013.

Jedan (Uskršnji) post o svemu i svačemu :)

   Znam da je Uskrs i znam da sam jučer napisala jedan post ali trenutno imam malo vremena i dobre volje pa eto još jednog...
   Za početak svima koji slave želim sretan i blagoslovljen Uskrs!!!
   Moji su dlakavci danas bili dosta susretljivi te sam ih ujutro uspjela poslikati za čestitku... Nisu doduše Uskršnji zečevi, ali su moji <3! 
Ovo malo sivo-bijelo, plavooko čudo je Smucek a ovo smeđe ovnoliko zlo je Smradac!!!



   Ne znam kako vi, ali ja zbilja volim blagdane (pogotovo ako dođu usred radnog tjedna :)) i to prvenstveno zbog druženja sa obitelji i bližnjima, no ono što ne volim je blagdansko prejedanje i nastojim ga ukoliko je to moguće izbjeći! Danas mi to baš i nije pošlo za rukom... Nakon kasnog doručka (zeznulo nas je pomicanje sata!!!) slijedio je ručak kod svekrve, pa kolači nakon ručka, pa kolači kasnije kod mojih roditelja i taman kad sam mislila da zbilja ne mogu više i da ću puknuti došli smo doma i uhvatila me ooogromna želja za čokoladom te sam poharala smočnicu i otvorila jednu koju smo muž i ja fer podijelili :).


   S obzirom na današnji "obilazak" obitelji i s obzirom da mi je uskoro b-day, ja nisam pretjerivala sa slatkim tako da sam pekla samo pitu od jogurta koju ćemo "večerati" i time ću svečano završiti ovaj "kaloričan dan" :)



   Bili smo u posjeti i kod moje sestre, šogora i male osmomjesečne nećakinje <3! Sister mi je dala svoj stari ajfon. Iskreno još uvijek se dvoumim da li prihvatiti to malo "pametno čudo" ili ne, nekako sam se taman navikla na sadašnji mobitel... Ako netko ima iPhonea - svi savjeti su dobrodošli :)


   No da, sad se svi pitate o čemu ja to sve pišem - no to su sve "sitnice koje su me danas usrećile" - i di su fotke noktiju - pa da vas ne razočaram eto i mojih NOTD - Catrice 800 Heawy Metallilac...






I to bi bilo sve od mene :)
Još jednom sretan Uskrs svima i have a nice day!!!

Mala Palčica





3 komentara:

  1. Sretan Uskrs i tebi!
    Divni noktići, a zeke... hoćem ih ^^

    Moj nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. krasan lakić... ma sve su fotke super :D
    i tko kaže da to nisu uskršnji zecovi, pa slikala si ih na uskrs ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. zekani ♥

    btw. osvojila si nagradicu kod mene pa baci pogled:
    http://alittlemakeupobsessed.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada.html

    OdgovoriIzbriši