nedjelja, 10. veljače 2013.

Smart Girls Get More

   U svojim škrinjicama s blagom (čitaj kutijama od cipela :)) imam dosta Smart Girls Get More lakova koje još nisam ni isprobala pa sam im odlučila dati priliku da zablistaju.
   Moram priznati da nisam baš oduševljena trajnošću tih lakova, ali kako ja nokte lakiram svaka dva - tri dana to me ne smeta previše. I iskreno, teško mi je odoljeti tim malim šarenim bočicama u DM-u i još po tako pristupačnoj cijeni :).


   Koristila sam sljedeće lakove: SGGM 46, 138 i 65.


   Za početak sam stavila bazu kao i uvijek - Eveline 8 u 1, a na nju dva i pol (pišem pola jer sam neke nokte još treći put popravljala dok je na nekima i sa dva sloja bilo savršeno prekrivanje) sloja bijelog laka SGGM 46.




   Na to sam stavila jedan sloj SGGM 138 - jednog od mojih SGGM favorita! Jako mi je žao što si odmah nisam kupila dva takva laka jer kad sam nakon par dana po došla po još jedan više ih nije bilo. Lak je preeekrasan, ima sićušni glitter koji daje blagi holo efekt i odlično stoji preko bilo kojeg laka.
   Mislila sam tu stati ali sam onda odlučila iskoristiti još jedan lak SGGM 65 koji sam stavila samo na vrhove kao zeleni french.
   I to je to :)




   Hmmm, na kraju je sve to skupa izgledalo pomalo božićno :), ali meni se baš sviđa!
A vama? :)

Pozdrav Svima

Mala Palčica




Broj komentara: 9:

  1. Za taj 138 imas dupe medju flormar lakovima. Br. 392.

    Odlična kombinacija, podsjeća na snijeg :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ma da čitam ja puno o tom Flormar 392, ali kod nas ih nema :(((
    na forumu (Vaši nokti) mi se javila jedna cura da će mi ga kupiti ako naiđe na njega a ja se sad već par dana ne mogu ulogirati na forum :(((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako treba vikni, svaki dan sam u gradu i mogu ti kupit i isti dan poslat, samo moraš reći ccc :-)

      Izbriši
  3. joooj darling kad ja ne volim nikog moljakat :))))
    hvala na ponudi, imat ću te onda u vidu :)
    a ti slobodno provjeri za taj Flormarić :)

    OdgovoriIzbriši
  4. A baš si smiješna, a već sam ti rekla da slobodno napraviš popis. A veliki plus je i da sam pred mjesec dana promijenila radno mjesto i da sada radim u samom centru grada, tako da mi je skoro sve usput.

    OdgovoriIzbriši
  5. krasna manikura... ma kad imaš tako savršene nokte sve super izgleda *.*
    meni je žao što nisam uhvatila onaj modri lakić, gdje god sam pitala svi su ih rasprodali :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj slatko! I još kad na lakićima piše da su limited edition, pa moraš ih uzeti :D Da, tako i ja svaka 3 dana lakiram pa mi nije problem kad lakovi ne traju 7 dana :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši