ponedjeljak, 9. listopada 2017.

AVON & Born Pretty Stamping Manicure



Za vikend sam malo listala Avon katalog i oko mi je zapelo za AVON MARK Nail Style Studio Mineral Crush lakove za nokte, što me podsjetilo da već neko vrijeme nisam lakirala hrapavce.
I tako sam opet krenula kopati po svom dragom Helmeru, iskreno ne znam što bih bez Helmera i Alexa, i izvukla dva Avon hrapavca.

Ovaj put sam se odlučila za bazične iliti klasične boje - bež i crnu.
Istina, crnog laka više nema u prodaji, no ovaj bež možete još uvijek naručiti iako se sad zove Pearl ;)

Na kraju sam manikuru odlučila i malo začiniti, a čime nego pečatiranjem!




Evo što sam sve koristila:

AVON Stardust Crystalized Pink
AVON Stardust Black Sequins


Ukoliko se i same odlučite naručiti nešto s Born Pretty Store web shopa, slobodno iskoristite moj kod za 10% popusta - EPSQ10  :)
(Popust ne vrijedi za već snižene artikle)












I to je to :)

Nadam se da vam se sviđa!


4 komentara:

  1. Super izgleda! :) I moram priznati da mi je taaak žal kaj nisam na vrijeme nabavila sve ove hrapavce :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Love the two beautiful textured nail polish combination on your nails! Great mani!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je predivno zaista...svaka ti cast :) i sama imam ovaj Stardust Crystalized Pink i obozavam ga ali crni je takodje savrsen, a tek kombinacija...izgleda sjajno :)

    oazalepote.blogspot.rs

    pogledaj moj blog <3

    OdgovoriIzbriši