petak, 24. veljače 2017.

Matching Manicures Sunday - Matte Nails



I opet kasnim, ali uspjela sam napraviti manikuru unutar zadanog roka :)

Kao što vidite prošlo nedjeljni zadatak je bila mat manikura.

Osobno jako volim mat lakove i u svojoj kolekciji imam nekoliko krasnih primjeraka, no ovaj put sam se odlučila prošetati prekrasnu Zoyu Harlow koju sam dobila od drage Vedrane u blagdanskom paketiću.

Zoyu sam, vjerovale ili ne, nalakirala još u nedjelju, no do danas je nisam stigla nadograditi a bilo mi je glupo da je pokazujem u solo izdanju.
Iako su oštećenja na vrhovima noktiju bila minimalna, zbog što boljih fotografija sam je danas skinula i lakirala ispočetka.

S obzirom da je Zoya toliko divna, da je ne zasjenim odlučila sam se za što jednostavniju nadogradnju.
Upotrijebila sam vodene naljepnice (water decals) koje sam dobila s Born Pretty Storea.




Evo što sam (samo) koristila:

ZOYA Harlow













I to je to :)

Svakako pogledajte što su napravile kolegice na svojim noktićima, linkovi su na dnu posta.

Kako Vam se sviđa???

3 komentara:

  1. A zasto nisi probala staviti bijele naljepnice? Zanima me kako bi manikura izgledala s bijelim naljepnicama. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan lak. Isprva sam mislila da je u pitanju pečatiranje, imaju pločicu sa sličnim dezenima. :)

    OdgovoriIzbriši