četvrtak, 28. siječnja 2016.

Glitter Manicure



Ne znam koliko ste upoznate, ali od nedavno jednom mjesečno pišem gostujući post za Beauty & Mess blog.

Jučer sam, u naletu inspiracije, krenula raditi manikuru za taj post, međutim 'podloga' koju sam napravila mi se toliko svidjela, da sam odlučila napraviti par fotkica i napisati post i za ovaj blog.

Dakle, danas po prvi puta radim post u dva dijela i na dva različita bloga :)





Evo što sam sve koristila:

AVON Gel Finish Creme Brulee
Kleancolor Blue - Eyed Girl
China Glaze Atlantis
MODE Kiss & Tell
AVON Magic Effects Liquid Sequin Glitterati
Zoya Aurora
Nubar Prize
AVON Magic Effects Liquid Sequin Glimmer
Essence BTGN Top Sealer


Željela sam napraviti jednu lijepu šarenu i šljokičastu podlogu, koju sam zatim planirala pečatirati.




Za početak sam na sve nokte stavila jedan sloj Avon Gel Finish laka u nijansi Creme Brulee.
Zatim sam naizmjence po noktima kapala i razmazivala šljokičaste lakove.
Kad sam birala lakove, bilo mi je bitno da lakovi nisu isključivo šljokičasti, već da im je i baza u boji kako bi mi lagano obojali nokat.

Nakon što sam nokat popunila bojama, morala sam, naravno očistiti nered uz luk i rub nokta, a zatim sam stavila dva izdašna sloja essence nadlaka.











I to je to :)

Moram priznati da uživo sve ove šljokice puno ljepše izgledaju i manikura je znatno efektnija, ali mislim da se fotoaparat nije mogao nositi sa svim tim blještavilom :P


Kako vam se sviđa?
Volite li šljokice?

I kao što sam najavila, danas sam napravila nadogradnju ove manikure, a nju možete pogledati na Beauty & Mess blogu, točnije na OVOM linku!


Hvala Vam na čitanju :*


Broj komentara: 6:

  1. Neobično ali lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se, do sada nisam vidjela sličnu manikuru ovoj pa mi je baš zato posebna♥

    OdgovoriIzbriši
  3. moram priznati da se meni pečatirana verzija ove manikure puuuuno više sviđa, ovako mi je sve samo prešareno... eto, da dočekam da mi se neka tvoja manikura ne svidi ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno, iako ima puno boja, nije prešareno kak sam na prvu mislila da bude. :)

    OdgovoriIzbriši