četvrtak, 17. prosinca 2015.

I Heart Makeup Nail Geek 23 Suave



Vrijeme je da vam pokažem posljednjeg jesenskog favorita.
Klik na link ukoliko se želite podsjetiti svih deset lakova koje sam izdvojila za jesenske favorite.

S obzirom da službeni jesenski dani polako završavaju, a ja sam već počela pregledavati ladice svog Helmera kako bih vam pripremila lakove koje planiram nositi tokom nadolazeće zime, bilo je krajnje vrijeme da pokažem i tog posljednjeg.


Sad ga nosim po drugi put, naime kad sam ga prvi put nosila vrijeme je bilo očajno i nisam uspjela napraviti ni jednu prihvatljivu fotografiju.

Moram priznati da ozbiljno razmišljam o dodatnoj rasvjeti u stanu kako bih i tokom ovih kratkih i tmurnih dana mogla nesmetano fotografirati manikure i objavljivati postove.
(Iako i dalje preferiram divno dnevno svjetlo!)





Ne znam koliko vam je poznato, no I Heart Makeup Nail Geek lakove možete naručiti preko Pink Panda stranice, konkretno na OVOM linku.
Nažalost, u slobodnoj prodaji u drogerijama nisu dostupni.

Lakovi dolaze u količini od 12 ml, a cijena im je 22,20 kuna.

Lak je izrazito pigmentiran i potpuno prekrivanje možete dobiti s jednim izdašnim slojem, no ja ipak više preferiram dva tanja i umjerenija sloja, što zbog jačeg intenziteta boje što zbog brzine sušenja.

Također, lak je krasnog kremastog finiša, no bez obzira na to, predlažem vam sloj nadlaka, jer onda puno ljepše izgleda.

Oba sloja s nadlakom su mi bila suha kroz petnaestak minuta.

Mislim da sam to već pisala u nekom od prošlih postova, no iznenadila me trajnost I Heart Makeup Nail Geek lakova.
Naime kad sam ga nosila prvi put, bez ikakvih oštećenja mi je trajao puna četiri dana, no onda sam ga skinula jer mi je dosadio...

Četkica mu je više-manje klasična, ravno rezana te srednje duga i debela, no moram priznati da je na ovom mom primjerku malo neravnomjerno rezana, no srećom, nisam imala prevelikih problema prilikom aplikacije.

No, da samo ne hvalim, imam i jednu zamjerku na ambalažu.
Naime bočica je dosta loša, jednom mi je pala na pod s ne prevelike visine i odmah joj se otkrhnuo čoškić, a i ova 'naljepnica' je dosta loša.

S obzirom da su lakovi stvarno dobri, mogla bi i bočica biti malo bolja...

Dakle, dva sloja I Heart Makeup Nail Geek 23 Suave laka plus Essence BTGN nadlak, sve na dnevnom svjetlu bez bljeskalice.










I to je to :)

Kolegici na poslu sam čudna s takvim nedefiniranim noktima, no bit ću vam iskrena, ponekad mi dobro dođe predah od 'mojih' boja!

S obzirom da sam ovaj lak već nosila u solo izdanju, odmah sam ga nadogradila i moram priznati da mi se ta verzija ipak malo više sviđa, no o tome ćete čitati u sutrašnjem postu ;)


Kako Vam se sviđa?
Volite li ovakve nedefinirane boje ili ste ipak više za 'Boje'?


Hvala Vam na čitanju :*

PR uzorak

2 komentara: