utorak, 21. travnja 2015.

Essence LE Love & Sound



Prošli tjedan sam od Essence Hrvatska dobila nekoliko stvarčica iz nove LE Love&Sound kolekcije.

Naravno, da sam prvo morala pričekati da sve fotografiram, no nakon toga sam se s guštom bacila na isprobavanje pa sam sad svoje dojmove odlučila podijeliti s vama! :)


Ukratko, LE kolekcija Love&Sound se sastoji od četiri laka za nokte, tri sjenila za oči, dva ruža za usne, rumenila, bronzera (brončanog papira), tuša za oči u olovci, tattoo naljepnica za kutikulu te silikonskih zapetaka.

Ja, naravno, nisam dobila sve iz kolekcije, ali ono što sam dobila, jako mi se svidjelo :)


Izvor fotografije: Essence



love & sound - blush - 01 sunset @ center stage*





Riječ je o prekrasnom gradient rumenilu čiji je raspon boja od boje marelice do blago ljubičaste.
Svilenkaste je teksture te licu daje svjež, blistav i zdrav izgled.
Ova tamnija strana također može nama svjetloputima poslužiti za lagano konturiranje.

Rumenilo je slabo do srednje pigmentirano i lako se dozira, tako da mislim da s njime ne bi mogle pretjerati.
Za sad nisam primijetila da bi se trusilo.
Što se trajnosti tiče, izdrži mi smjenu na poslu, a onda polako počinje blijediti...

No, ono što me najviše iznenadilo kod ovog rumenila, je preeekrasan miris.
Nisam dobra u opisivanju mirisa, no rekla bi da miriši na sunce, ljeto, plažu, kremu za sunčanje... Baš onako lijepo i 'toplo' :)

Rumenilo dolazi u količini od 7,8 grama, a preporučena cijena mu je 25,90 kuna.







love & sound - eyeshadow - 02 make life a festival*






Kolekcija se sastoji od tri sjenila:
Tamno ljubičasto - 01 glastonberry
Svjetlo rozo/boja breskve - 02 make life a festival
Svjetlo zeleno - 03 feel the vibe

Riječ je o 'pečenim' iliti baked sjenilima.

Sjenilo se ne trusi i odlično se blenda s drugim bojama.
Krasnog je bisernog finiša koji mojim očima da svjež i odmoren izgled.

Moram priznati da posljednjih dana najčešće posežem za ovim sjenilom jer je nježne nenapadne boje koja se odlično slaže s jednostavnom linijom tušem te je u toj kombinaciji idealan za brzinski i jednostavan make up.
Čak razmišljam da kupim još jedno 'da se nađe' :)

Sjenila dolaze u količini od 1,5 grama, a preporučena cijena im je 23,90 kuna.






love & sound - bronzing paper - 01 sunkissed & happy*





Moram priznati da se prvi put susrećem s bronzerom u ovom obliku (ne da sam općenito stručnjak za bronzere, jer nisam :D).

Brončani papir je uistinu svestran: upija višak sebuma, lagano matira kožu i ima integrirani brončani puder koji licu da krasan sunčani dašak! 
Praktičan je za one u pokretu, tako da njime možete osvježiti svoj izgled brzo i jednostavno - a s obzirom na veličinu, možete ga uvijek nositi sa sobom.

Za ovaj bronzer mogu sa sigurnošću reći da se ne trusi!!! :)
Jedino što vam preporučam je da ga lagano izblendate kistom za što prirodniji izgled!

Brončani papir sadrži 40 listića, a preporučena cijena mu je 19,90 kuna.






love & sound - nail polish - 03 glastonberry*





LE Love&Sound lakovi dolaze u četiri boje:
Boja marelica - 01 make life a festival
Plava - 02 blue-chella
Ljubičasto bobičasta nijansa - 03 glastonberry
Svijetlo zelena - 04 feel the vibe

Ono što moram napomenuti da su lakovi mat i hrapavog finiša!

S obzirom da vam ovaj lak planiram predstaviti u sljedećem postu s malo više teksta i fotografija, za sad tu stajem...

Lakovi dolaze u količini od 8 ml, a preporučena cijena im je 15,90 kuna.






love & sound - cuticle tattoos - 01 ethno girls ahead!*





Riječ je o simpatičnim tetovažama za područje oko nokta ili prst, no vjerujem da ih možete staviti na koji god dio tijela poželite! :)

Moram priznati da sam se ovim tetovažama najviše veselila, jer sam kod nekih stranih blogerica vidjela slične tetovaže i već su mi neko vrijeme na WL.

'Na podlošku' se nalazi 28 motiva koji će se lako uklopiti uz bilo koju manikuru!

Više o ovim tetovažama vas očekuje u sljedećem postu kad ih planiram uklopiti u manikuru :)

28 motiva, a preporučena cijena im je 12,90 kuna.






I to bi bilo sve :)

Nadam se da vam je ovaj post bio od koristi te da ste pronašle nešto za sebe - od onog što vam treba pa do onog što vam 'treba' :) :D

Jeste li već isprobale štogod iz ove LE kolekcije?
Dojmovi...?

Ako niste, je li vam štogod iz kolekcije zapelo za oko?


Do sljedećeg posta, hvala Vam na čitanju...


Mala Palčica


*PR proizvodi, no mišljenje o njima je moje i u potpunosti iskreno!

Broj komentara: 12:

  1. Od svih Essence LE kolekcija koje su bile aktuelne nedavno ili tek treba da budu, ova mi je najzanimljivija, ali ne verujem da će kod nas stići u skorije vreme... Lakovi su mi jako primamljivi. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. aaaa lak mi pari kao leather matte od p2 :D lijepa je nijansa skroz, a rumenilo mi se isto jako sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, lak ima finiš ko leather matte kolekcija, ni previše hrapav ni kremast :)

      Izbriši
  3. Rumenilo mi se bas dopada, a nijansa laka je predobra. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lak je krasan, skoro pa nudast na mojim noktima :)

      Izbriši
  4. Meni je rumenilo zapelo za oko a i bronzer je totalno fora samo ne znam kako bih se snašla s njim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rumenilo je krasno <3
      A bronzer treba samo dobro izblendati i super je! :)

      Izbriši
  5. Ja sam isprobala tetovaže i baš ih volim :D A za ovaj bronzer, ne znam je li genijalna ili suluda ideja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su tetovaže super, nadam se da će ih uvrstiti i u jednu od idućih sezonskih postava :)
      Hahahaha za bronzer ni ja nisam baš sigurna, ali svakako je fora :D

      Izbriši
  6. jučer u dm-u nisam našla nijedan lak iz kolekcije :(

    OdgovoriIzbriši